رفتن به مطلب

فاجعه ای به نام ویستا


sysman
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • ارسال 72
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

دقیقا فاجعه بود. یه بار نصب کردم و سریع عوض کردم

منظور استارتر گارانتی ویستا پخش هست! :D

در هر صورت هم فرفی نداره!

من 8 آبان مانیتور رو دادم تحویل تیپاکس که بره برای گارانتی که یک ماه بعد برگشت اما چه برگشتنی! تعمیرکارشون پیج ها رو نبسته بود وپیج داخل مانیتور رها بود! دوباره فرسنادم پس که دو هفته بعدش دوباره برگشت (2 هفته برای بتن پیج!!!! :( )اما بازم دست گل به آب دادن و آداپتورش رو نفرستاده بودن! :eek: تا لان هم که میشه 23 آدر هنوز خبری نیست!

حلاصه 45 روزه که مانیتور ندارم و خدا میدونه کی درست میشه!

ویرایش شده توسط ZAKHAR
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منظور استارتر گارانتی ویستا پخش هست! :D

در هر صورت هم فرفی نداره!

من 8 آبان مانیتور رو دادم تحویل تیپاکس که بره برای گارانتی که یک ماه بعد برگشت اما چه برگشتنی! تعمیرکارشون پیج ها رو نبسته بود وپیج داخل مانیتور رها بود! دوباره فرسنادم پس که دو هفته بعدش دوباره برگشت (2 هفته برای بتن پیج!!!! :( )اما بازم دست گل به آب دادن و آداپتورش رو نفرستاده بودن! :eek: تا لان هم که میشه 23 آدر هنوز خبری نیست!

حلاصه 45 روزه که مانیتور ندارم و خدا میدونه کی درست میشه!

منم یک ماه کامپیوتر ندارم :D

فرستادمش اینور و اونور گارانتی هم ویستا هست تحویل نمیگیره

مشکل اینه مادربردم کارت رو نمیشناسه فقط هم کارتی که خریدم رو نمیشناسه بقیه رو میشناسه یه جا تخصصی بردم نتونستند مشکلش رو حل کنند یه مادربورد جدید خریدم :D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
  • کاربر ویژه

سلام دوستان

 تهران هنوز بهترجواب میدن وا سه بچه های تهرانی چون خودشون حضوری میرند دفتر شرکت گارانتی کننده  ما که از شهرستان یه قطعه ای رو میفرستیم گارانتی هنوز باید بره تهران اگر اونجا تایید شد ( ما که نیستیم اونجا نظر بدیم یا حرفی در باره جنسمون بزنیم ) اونا خودشون اگه دلشون به رحم بیاد کالا رو تعویض میکنند یا تعمیر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام دوستان

 تهران هنوز بهترجواب میدن وا سه بچه های تهرانی چون خودشون حضوری میرند دفتر شرکت گارانتی کننده  ما که از شهرستان یه قطعه ای رو میفرستیم گارانتی هنوز باید بره تهران اگر اونجا تایید شد ( ما که نیستیم اونجا نظر بدیم یا حرفی در باره جنسمون بزنیم ) اونا خودشون اگه دلشون به رحم بیاد کالا رو تعویض میکنند یا تعمیر

سلام دوست عزیز.

کلا چه تهران چه شهرستان.

گارانتی ویستا فوق العاده گارانتی اشغالیه.

 

من تهرانم کارت گرافیکمو بردم اونجا ازمن قبول نکردن.

ولی از شخصی که اونجا پارتی داشت قبول کردن و کارت گرافیکم تعمیر شد.(بدلیل مسائل امنیتی از بردن اسم اشخاص معذوریم :cool: :cool: )

 

کلا همه گارانتی ها باند بازی شده.( یه مشت ادم نادون کارو دست گرفتن و هیچ جوره هم زیر بار نمیرن)

موندم اگه من بشخصه خودم نتونم از خدمات گارانتی استفاده کنم چه لزومی داره که قطعه با گارانتی بخرم؟؟؟ :-? :-? :-?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مثل اینکه بکوب بکوبه، حیفم اوند تجربه م رو نگم، یه بار مادر بورد گرفتم با گارانتی ویستا از بس حساس بودم برد رو به خاطر تابش! دادم گارانتی( البته کار میکردا مقصر خودم بودم که زیادی حساسیت به خرج دادم)، بعد یه هفته که تست کردن فرستادن و گفتن سالمه ولی فقط برد رو فرستادن و تمام متعلقاتش که سری deluxe ایسوس بود رو نداده بودن( شامل برد وایفای، انتن های وایفای و بلوتوث و خلاصه هر چی) بعدش زنگ زدم و حسابی از خجالتشون دراومدم تا اینکه جعبه رو فرستادن. کلا اینا زبون ادم حالیشون نیست مقصر ماییم که با گارانتی ویستا می خریم، البته من بعداز اون جریان دیگه طرف ویستا نمیرم، عوضش گرین گارانتی بسیار خوبی هست، یه بار پاورم رو که 3 سال کارکرده بود و سوخته بود فرستادم و 2، 3 بار باز همون ایراد پیش اومد و انصافا هر بار که پاورو میفرستادم زود بر می گشت، اخرش که دیگه واقعا کلافه شده بودم زنگ زدم که بعد از اینکه کلی راهنماییم کردن و دلیل ایراد رو مو به مو برام توضیح دادن من از رییس گرین خواهش کردم که 2 تا پاور نو با توان کمتر هم قیمت پاور خودم بدن که قبول کردن و از این بابت از گرین واقعا ممنونم.

Sent from my D5503 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 9 ماه بعد...

سلام دوستان

من تازه از اين شركت بي در و پيكر زخم خوردم. من يه لپ تاپ ايسوس از أمريكا براي خودم آوردم سه سال پيش. واقعا ازش راضي بودم و مثل ساعت كار مي كرد تا اينكه چند وقت پيش فنش شروع كرد به صدا دادن و داغ شدن! منم از ترس اينكه هاردش آسيب نبينه بردم ويستا براي تعمير!! موقع تحويل چقدر سفارش كه فقط تعويض فن داره! فرداش ٢٠ بار زنگ زدم و خواهش كردم كه بذاريد با كسي كه قراره تعميرش كنه صحبت كنم و توضيح بدم مشكل رو كه گفتن اصلا امكان نداره!!!

ديروز رفتم با داد و دعوا لپ تاپم رو گرفتم ديدم كل اطلاعاتم رو فرمت كردن!!!! حتي روي درايو D رو !! آخه فن چه ربطي به ويندوز داره؟؟؟ اعلام كردن كل دستگاههايي كه مياد اينجا تعويض ويندوز ميشه!! ميگم به درايو D من چكار داشتيد؟؟ ميگه ما مسول بازيابي اطلاعات روي دستگاه مشتري نيستيم!! ميگم بي أنصاف ويندوز اوجينال روي دستگاه من رو برداشتي از كي پرسيدي؟؟ ميگه برو شكايت كن!! واحد رسيدگي به شكايتم نداريم!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در نهايت هم فهميدم فنم رو عوض نكردن فقط كثيف بوده و اينكه بابت فرمت كردن بي مورد لپ تاپم و پاك كردن كل اطلاعات و زندگيم ٥٥٠٠٠ تومن هم بايد بدم!! و گرنه دستگاه رو تحويلم نمي دن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، Mahbaba مهمان گفته است :

در نهايت هم فهميدم فنم رو عوض نكردن فقط كثيف بوده و اينكه بابت فرمت كردن بي مورد لپ تاپم و پاك كردن كل اطلاعات و زندگيم ٥٥٠٠٠ تومن هم بايد بدم!! و گرنه دستگاه رو تحويلم نمي دن

واقعا چیز وحشتناکی  تعریف کردین

لعنت به این شرکتکه همچین بلایی سر شما آورده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

خخخخ بازم یه مسئله ی جدید با ویستا ...

چند وقت پیش داداشم لپ تاپشو برد گارانتی ...مشکلش فقط سوکت شارژش بود که اگه خودم میخواستم تعمیر کنم 5 تومن هم نمیشد ولی گفتم پر رو میشه ...

خلاصه بردش گارانتی و فرداش بهش زنگ زدن که مشکل رو شناسایی کردیم ولی 250 تومن هزینه تعمیرش میشه  ...

بعد چند ساعت بعد یکی بهش زنگ میزنه میگه من تعمیرکار شرکتم و بهتره یه کاری بکنی ، چیکار ؟ .... من تعمیرش میکنم ولی نمیزنم که تعمیر شده و تو هم بدون حرفی اونو پس بگیر ... بعد ببر خونه و تست کن اگه اکی بود شماره حساب میدم 150 تومن کارت به کارت کن ... خلاصه رفتم بجاش گرفتم و اوکی بود و پول رو براش ریخت ...

اگه هم مشکل برد شارژر باشه ( چون لپ تاپ های ایسوس و گوشی هاش برد پاور از برد اصلی جدا ئه) حدود 100 تومن با دستمزد میشه ...حالا کاری ندارم که بیشتر گرفت چون عملا شکایتی هم نمیشد کرد و خودمم حال و حوصله ی وقت گذاشتن روی اون رو نداشتم ... ولی من اینو میگم که ببین شرکت چقدر منفعت طلبه که برای یه کار کوچیک 100 تومن سود خالص بدون هیچ زحمتی میگیره  ... به نظرتون همچین شرکتهایی که اینجوری دارن جیب مردم رو خالی میکنن و ارزشی برای حق مشتری هاشون قائل نیستند رو میشه بهشون بها داد و همچنان ازشون توقع حمایت از حقوق مصرف کننده رو داشت ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1394/10/03, 15:17:55، m.mohebbi گفته است :

سلام دوست عزیز.

کلا چه تهران چه شهرستان.

گارانتی ویستا فوق العاده گارانتی اشغالیه.

 

من تهرانم کارت گرافیکمو بردم اونجا ازمن قبول نکردن.

ولی از شخصی که اونجا پارتی داشت قبول کردن و کارت گرافیکم تعمیر شد.(بدلیل مسائل امنیتی از بردن اسم اشخاص معذوریم :cool::cool: )

 

کلا همه گارانتی ها باند بازی شده.( یه مشت ادم نادون کارو دست گرفتن و هیچ جوره هم زیر بار نمیرن)

موندم اگه من بشخصه خودم نتونم از خدمات گارانتی استفاده کنم چه لزومی داره که قطعه با گارانتی بخرم؟؟؟ :-? :-? :-?

یا خدا ...جناب محبی شما چرا ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

چاره کار نخریدن از محصولات این گارانتیه !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من قبلا یه کارت گرافیک داشتم گارانتی همین بود ولی نامردیش اینجا بود که روش زده بود سه سال و یواشکی هم زیرش نوشته بود تعویض سال اول

البته به مشکل نخورد تا آخرش ولی این کارها درست نیست

البته مخصوص اینها نیست همه از این کارها میکنن. مثلا این تبلیغ تلویزیونیها رو دیدید میگه زنگ بزنید شعر براتون بگم بعد گوشه تصویر خیلی ریز نوشته دقیقه ای 2000 تومن ! 

کاش این قانون حمایت از مصرف کننده تو ایران معنی داشت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حقیقتش من در تجربه ای که با کار با ویستا داشتم یکم تعجب کردم

یه مانیتور pg27aq داشتم که پیکسل سوخته و یه لکه سفید داشت.بردم گارانتی برای تعویض و برسی.

تو اولین رجوعم بدون هیچ بحث و اختلاف نظری مشکل رو قبول کردن و مانیتور رفت برای تعویض کلی.

در این مرحله من بشدت تعجب کردم.چون توقع داشتم حداقل اولش قبول نکنن...

ولی خوب در ادامه 1 ماه علاف شدم و 150 تومن کمتر از قیمت خریدم رو بهم پس دادن چون نمیتونستن موجود کنن مانیتور رو...

در کل زیاد بجز قیمت برگشتی (که تا حدی تقصیر فروشنده بود بخاطر اینکه فاکتور معتبری ارایه نمیداد) مشکل زیادی با ویستا نداشتم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 51 دقیقه قبل، mohammadalikeley گفته است :

حقیقتش من در تجربه ای که با کار با ویستا داشتم یکم تعجب کردم

یه مانیتور pg27aq داشتم که پیکسل سوخته و یه لکه سفید داشت.بردم گارانتی برای تعویض و برسی.

تو اولین رجوعم بدون هیچ بحث و اختلاف نظری مشکل رو قبول کردن و مانیتور رفت برای تعویض کلی.

در این مرحله من بشدت تعجب کردم.چون توقع داشتم حداقل اولش قبول نکنن...

ولی خوب در ادامه 1 ماه علاف شدم و 150 تومن کمتر از قیمت خریدم رو بهم پس دادن چون نمیتونستن موجود کنن مانیتور رو...

در کل زیاد بجز قیمت برگشتی (که تا حدی تقصیر فروشنده بود بخاطر اینکه فاکتور معتبری ارایه نمیداد) مشکل زیادی با ویستا نداشتم

درود

برای محصولی که گارانتی  می کنن باید در صورت نداشتن موجودی برای تعویض عین مبلغ و پس بدن

شما پس از یک ماه علاف شدن چون بایستی یه خسارتی هم از اونها می گرفتی فاکتور و هم از همه جا می شد بگیری

  چون ویستا توی جنس هایی که توی بازار پخش می کنه ریفر هم قاطی می کنه به همون دلیله زودی تحویل می گیرن

و طرف و دنبال خودشون  می  کشونن تا مدرکی دست مشتری نباشه

و بعد یه مدت پیگیری در واقع به مرگ می گیرن تا به تب راضی بشه

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
لینک به دیدگاه
Share on other sites

چقدر این تاپیک بد و اعصاب خورد کنه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

سلام.

با سرچ پیگیری گارانتی ویستا به این تاپیک برخوردم. پستها رو خوندم ، فکر کنم ما هم یه ماجرا با ویستا خواهیم داشت.

یکی دو هفته پیش یه لپ تاپ ایسوس x541  از یه فروشگاه اینترنتی برای مشتری سفارش دادیم .. روش ویندوز نصب کردم، جلوی مشتری روشنش کردم و تحویل دادم  ... چند روز بعد اومد مغازه  گفت لپ تاپ رو بردیم خونه روشن نشد ... 

لپ تاپ رو  تحویل گرفتم که تستس کنم،  پاور میزدی لپ تاپ روشن نمی شد چراغ پاور چشمک میزد. . آداپتور رو هم وصل کردم نشانگر شارژ  روشن نشد.. قبلاً با لپ تاپ استوک hp به این مشکل برخورده بودم با عوض کردن آداپتور حل شد. اومدیم یه آداپتور دیگه پیدا کنیم که تست کنم ببینم ایراد از آداپتور نباشه،  تو دهات ما آداپتورش پیدا نشد. همکارم با گارانتی ویستا تماس گرفت گفتن لپ تاپ رو بفرستین. فاکتور رو هم میخواستن

امروز بعد 1 هفته همکارم تماس گرفته، بهش گفتن که ایراد از ال سی دی بوده دادیم از ایسوس بیاد!!!! یه کد پیگیری بهش دادم. تو سایت ویستا فقط یه پیگیری تعمیرات داره میزنم یه دامین خالی پارک شده باز میشه

فعلاً همین تا بینیم قراره چه اتفاقی بیوفته

 

ویرایش شده توسط rayo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1394/01/31, 03:25:53، HeX گفته است :

زمان بر بودن پروسه تعويض و يا تعمير که کاملا طبيعي هست !

براي تعويض يک فلش 8 گيگ پاتريوت 6 ماه گارانتي فرآيند طول دادن !

همينطور اين پروسه رو هم با انفورماتيک گستر داشم تا حالا.

 

تنها گارانتي هايي که تا حالا اذيتم نکردن و زود تست کردن و تعويض کردن يکي شکوفا بود(محصولات فيليپس) يکي هم گرين که چند مورد پاورهام رو در جا تعويض کردن ...

شکوفا الکتریک سرویس 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه هارد یک ترا سوروایلانس سیگیت خریدم ، همون اول که وصل کردم روشن نشد و هارد اکبند خراب بود.

بردم گارانتی گفتم خانم این نوی نو هست ، عوضش کنین، گفتن باید 3 روز تست بشه:|

بعد از یه هفته زنگ زدم گفتم چی شد؟ گفتن بله خرابه ، تعویض میکنیم ولی الان نداریم:| وایسین تا بیاد

الان دو هفته از اون موقع گذشته ، خودشون که زنگ نزدن من زنگ زدم میگم چی شد؟ میگن آمادس، میگم خب چرا زنگ نزدید؟ حتما مردم باید 24 ساعت به شما زنگ بزنن تا پیگیر کارشون باشین؟

میگه خب نزدیم دیگه فراموش شده:|

هیچی دیگه...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو این 10 سال که کامپیوتر و موبایل کار می کنم فقط یکی دو مورد کارم به گارانتی کشیده. یه کارت حافظه سوپرتالنت 64 گیگ از دیجی کالا گرفتم بعد چند روز خراب شد، شناسایی نمیشد. با گارانتی ماتریکس تماس گرفتم گفتن بفرست. فرستادم ، چند روز بعد یه کارت حافظه نو برام فرستادن. تا الان مشکلی نداشته. فقط قابش یکم خراب شده.

یه گوشی گیگابایت هم داشتم یکی از آشناها بردش گارانتی (شارلوت رایانه) اون آشنا گفت بعد چند بار رفت و آمد به شرکت و چک و چونه زدن باهاشون  برد گوشی رو تعویض کردن. 

----

موارد دیگه که مربوط به گارانتی باشه... یکی از مشتریا یه تبلت ایسوس آورده بود یادم نمیاد ایرادش چی بود، بردم خونه فلش بزنم وسطای فلش ارتباط لپ تاپ و تبلت قطع شد و تبلت خاموش شد. هر کار کردم دیگه فلش نگرفت ... تبلت رو تحویل مشتری دادیم که بده به گارانتی، مشتری تبلت رو فرستاد برای گارانتی، اونا بهش گفته بودن مدت اعتبار گارانتی گذشته و تبلت هم سوخته و همون جور براش فرستاده بودن. اونم تبلت رو آورده بود مغازه که شما بلد نیستید چرا این کار رو  می کنید و... . یه بار همین جوری دکمه پاور تبلت رو زدم دیدم علامت usb آورد رو صفحه (قبلاً اینطور نبود) باز تبلت رو بردم خونه این دفعه فلش شد. فرداش تبلت رو سالم تحویل مشتری دادیم، تیکه هم انداختم که  ما بلد نیستیم و تبلت سوخته و...

ویرایش شده توسط rayo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1390/02/15, 21:29:26، Xzero گفته است :

عزیز من تقریبا همه ی گارانتی ها داخل ایران همینن و این قضیه فقط شامل ویستا پخش نمیشه !

به عنوان مثال همین اواژنگ که انقدر ادعا میکنه که داره گارانتی خوب رو ارائه میده و هر کالایی که با گارانتی این شرکت ارایه میشه نسبت به بقیه شرکتهای گارانتی کننده 20 تا حتی 50 تومن گرونتر فروخته میشه :

یکی از اشناها gigabyte 5770 داشت که مشکلی که داشت این بود که بعد حدود 1 ساعت که از بازی میگذشت ارتیفکت مینداخت یا کرش میکرد خلاصه کارت رو برد همون جایی که خریده بود تا به خیالش براش تعویض کنن با یه کارت نو !

زمانی هم که کارت رو تحویل اونا داد اونا گفتن تست میکنیم خبرشو بهت میدیم و بعد از مدتی باهاش تماس گرفتن و گفتن سالمه !!!

اونم رفت اونجا و گفت شما چطور تست کردید و میگید سالمه و پرسید با چی تست کردید اونا هم گفتن با 3dmark 06 ! دوستمون هم گفت مگه میشه برا من تا 1 ساعت که از بازی میگذره ارتیفکت میندازه و تصویر خراب میشه !!! اونا هم گفتن شاید مشکل از سیستمه و گفتن سیستمت رو بیار اینجا !! (بی سوادی کامل)

این دوستمون هم از اونجایی که رو سیستمش خیلی حساس بود و فهمیده بود اینا هیچی بارشون نیست و ممکنه بقیه قطعات رو هم دستکاری کنن سیستم رو نبرد پیششون !

بعد تصمیم گرفت ببره نمایندگی کل اواژنگ تهران و یه مشت بیسواد هم اونجا رو گرفته بودن و همون کارایی که اون یارو فروشنده انجام داده بود انجام دادن و گفتن مشکلی نیست و سالمه !

این دوستمون هم که دیگه امپرش زده بود بالا داد کشید که رئیستون کجاست ؟!! و اونا هم گفتن کجاست و رفت پیش رئیس و در مورد قضیه باهاش صحبت کرد و رئیس هم گفت که اگر هم مشکل کارت شما معلوم بشه با یه کارت دست دو تعویض میشه نه نو ! (مثل اینکه پشت کارت گارانتی درج شده که در صورت مشکل دار بودن قطعه کارت با یک کارت سالم تعویض میشود و نه نو) !

خلاصه قرار بر این شد که کارت رو روی یکی از سیستمهای اونجا با بازی امتحان کنه و بعد 30-40 دقیقه که از بازی گذشت همون اتفاق همیشگی افتاد و رئیس هم گفت برو تو راهرو بشین تا به کار تو رسیدگی بشه !

بعد حدود 1 ساعت منتظر بودن تو راهرو هم یکی که دستش کارت 5770 بود اومد و یه کارت دست دو که معلوم نبود چند بار تعمیر شده رو تحویلش داد و رفت ! خوشبختانه دیگه کارت حداقل مشکل قبلی رو نداشت !

اینها رو گفتم تا معنای واقعی گارانتی در ایران برای دوستان شفاف سازی بشه !

من شخصا تنها با دو تا گارانتی کار کردم که تقریبا میشه گفت خوب رسیدگی کردن : سیاره سبز(اینده سیما سابق) و ماتریکس که بین این دو هم سیاره سبز خیلی بهتر بود !

نمیشه گفت همه شرکتا !

کلا یکبار تجربه استفاده از گارانتی محصول رو دارم

اونم شرکت گارانتی کننده مادیران برای مانیتور ال جی ، فرایند تعویض مانیتور حدودا یه هفته وقت برد ولی بدون هیچ هزینه ای ، خودشون بردن خودشون اوردن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/12/14, 16:09:00، rayo گفته است :

سلام.

با سرچ پیگیری گارانتی ویستا به این تاپیک برخوردم. پستها رو خوندم ، فکر کنم ما هم یه ماجرا با ویستا خواهیم داشت.

یکی دو هفته پیش یه لپ تاپ ایسوس x541  از یه فروشگاه اینترنتی برای مشتری سفارش دادیم .. روش ویندوز نصب کردم، جلوی مشتری روشنش کردم و تحویل دادم  ... چند روز بعد اومد مغازه  گفت لپ تاپ رو بردیم خونه روشن نشد ... 

لپ تاپ رو  تحویل گرفتم که تستس کنم،  پاور میزدی لپ تاپ روشن نمی شد چراغ پاور چشمک میزد. . آداپتور رو هم وصل کردم نشانگر شارژ  روشن نشد.. قبلاً با لپ تاپ استوک hp به این مشکل برخورده بودم با عوض کردن آداپتور حل شد. اومدیم یه آداپتور دیگه پیدا کنیم که تست کنم ببینم ایراد از آداپتور نباشه،  تو دهات ما آداپتورش پیدا نشد. همکارم با گارانتی ویستا تماس گرفت گفتن لپ تاپ رو بفرستین. فاکتور رو هم میخواستن

امروز بعد 1 هفته همکارم تماس گرفته، بهش گفتن که ایراد از ال سی دی بوده دادیم از ایسوس بیاد!!!! یه کد پیگیری بهش دادم. تو سایت ویستا فقط یه پیگیری تعمیرات داره میزنم یه دامین خالی پارک شده باز میشه

فعلاً همین تا بینیم قراره چه اتفاقی بیوفته

 

با پست هایی که اینجا نوشته بودن فکر میکردم درگیری با ویستا داریم 

 لپ تاپ ما رو 16ام فرستادن دیروز رسید .. ایرادش نمیدونم چی بوده، ننوشتن... فقط یه برچسب "حامی خدمات پارت" که روش آدرس نوشته بودن روی کارتن بود. دوباره ویندوز نصب کرده بودن بیشتر درایورها رو نصب نکرده بودن

ویرایش شده توسط rayo
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...
در در 1390/02/15, 19:58:25، sysman گفته است :

با سلام

من قبل از عید یک هارد 2TB Seagate با گارانتی ویستا پخش رایانه، خریداری کردم، بعد از ریختن کلی اطلاعات ( حدود 1.5 ترابایت) یکشنبه سیستم را روشن کردم و هارد شناسایی نشد!!! @};-

هرکاری کردم جواب نداد. رفتم گارانتی ببینم چی میشه کرد. گفتن گارانتی تعویض هست اگر اطلاعات را می خواهید باید حداقل x تومان بدهید تا اطلاعات را براتون برگردانیم گفتم مشکلی نیست

ما هم با خیال خام خودمون که اطلاعات برمی گرده رفتیم سرکار. عصر از شرکت گارانتی کننده تماس گرفتند که چقدر اطلاعات روی هارد دارید گفتم فلان مقدار طرف گفت هزینه برگرداندن اطلاعات

شما میشه فلان تومان!!!! (3 تا 3.5 برابر قیمت پایه) گفتم خوب حالا مشکل هارد من چی هست که این همه هزینه می خواهید بگیرید گفتن هنوز به هاردتون دست نزدیم

(از اینجا فهمیدم که هزینه برگرداندن اطلاعات بر حسب کیلو حساب میشه) کلی با تماس گیرنده بحثم شد که هنوز مشکل هارد مشخص نشده چطوری داری اعلام هزینه میکنی و در آخر هم گفتم دست

نمی زنید به هارد تا من بیام. پنجشنبه (امروز) صبح رفتیم با کلی صحبت که این چه وضع بازگرداندن ازاطلاعات هست و غیره و در آخر نتیجه این شد که گفتم نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه قطعه جایگزین به من بدهید.

نکته جالبتر اینجا اتفاق افتاد که طرف گفت خوب پس هارد شما میره توی فاز تعویض 5 روز کاری (چچچچچچچچچچچچچچچچچند روز!!!! ;)) دیگه تماس بگیرید تا به شما اطلاع داده بشه که چه زمانی

برای تحویل هارد جدید برم شرکت گارانتی کننده. گفتم یعنی چی من نمی خواهم هاردم ریکاوری بشه می خواهم تعویض بشه یک هارد نو به من بدهید گفتن باید این هارد فرستاده

بشه شرکت اصلی یک جایگزین ارسال بشه!!!

این چنین بود که فهمیدم گلی به جمال خیلی از شرکتهای گارانتی کننده که من را 1 ساعت هم منتظر نگذاشتن و قطعه جایگزین را همان لحظه به من تحویل دادند

از اینجا بود که پی بردم خدمات گارانتی افتضاح به معنی واقعی کلمه یعنی چی.

امیدوارم دوستان در هنگام خرید قطعه مورد نظرشون خیلی به نام شرکت گارانتی کننده دقت داشته باشند تا دچار چنین فاجعه ای نشوند.

یک چیزی جا موند. ساعت کار شرکت محترمه هم خیلی جالب هست 9:15 الی 15:15 این یعنی من کارمند باید یک نصفه روزه کامل مرخصی بگیرم تا برای وسیله ای که هزینه گارانتی اش را پرداخت کردم وچنین سرویسی به من ارائه میشه کلی معطل بشم

 

گارانتی فقط سازگار و آواژنک این دو شرکت خیلی خوب عمل می کنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...