رفتن به مطلب

Recommended Posts

58a5a552ee7da_sandiskskyhawknvmessd.thumb.png.b729e318ff34e919fa0d43083ff99944.png

 

شرکت SanDisk درایوهای جامد سری Skyhawk را روانه بازار می کند. این سری از SSD ها سرعت مناسبی را با توجه به قیمت ارائه می دهند و برای فضاهای ابری و کارکرد در لود بالای دیتاسنترها طراحی شده اند. با توجه به اینکه سرویس ها و محاسبات ابری هرساله توسعه می یابد و پیش بینی شده که فضای مورد نیاز ابری تا سال 2020 به دوبرابر میزان فعلی برسد تقاضا نیز برای این حافظه های سریع افزایش یافته است. فضای ابری بسادگی یک راه حل مناسب قیمتی برای اجرا و ذخیره برنامه ها ارائه می دهد. SSD عرضه شده توسط SanDisk در واقع با حفظ تعادل بین قیمت و سرعت، امکان اجرای بی وقفه برنامه ها را در محیط ابری فراهم می سازد.

با گذشت 9 سال از تکنولوژی SATA با حداکثر سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه در بکارگیری SSD ها، این فناوری دیگر جوابگوی نیازها نخواهد بود. با استفاده از درایوهای SandDisk Skyhawk NVMe پهنای باند 300 درصد افزایش یافته است که در اینصورت ضریب بهره گیری از سرورها نیز سه برابر خواهد شد. در سرورهای ابری درایو ها در شرایط 24 ساعته در تمام سال فعال هستند و از این رو ضریب اطمینان هاردها و عملکرد آنها بسیار مهم می باشد. طبق اعلام SanDisk درایوهای Skyhawk عمر مفید 2 میلیون ساعت را ارائه خواهند داد. همچنین برای امنیت بیشتر داده ها از فناوری Guardian Platform بهره می برند که شامل قابلیت های DataGuard، FlashGuard و EverGuard می شود.

این درایوها دارای درگاه PCIe Gen 3 x4 و پشتیبانی از NVMe 1.2 می باشند و در ابعاد 2.5 اینچی عرضه شده اند. به علاوه اتصال و قطع سریع را بدون از دسترس رفتن اطلاعات ممکن می سازند. توان مصرفی نیز نسبت به مدلهای 25W PCIe SSD نصف شده است. درایوهای Skyhawk در دو مدل Skyhawk NVMe PCIe و Skyhawk Ultra NVMe PCIe ارائه شده اند.

 برای اطلاعات بیشتر به صفحه این SSD ها مراجعه کنید.

 

منبع : Vortez

مترجم : عادل ریاحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...