رفتن به مطلب

سهل انگاری شرکت تیپاکس و تحویل کارت گرافیک gtx 1060 به فردی دیگر( نتیجه پیگیری ها اضافه شد)


ٌWanheda
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 2 ساعت قبل، Rasol2000 گفته است :

دوست عزیز بلاخره کسی که کارتوگرفته بود از تیپاکس همون خریداربود؟؟؟؟

بله خود خریدار بودند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حاجی عیول خیلی پیگیر بودی

واقعا فکر نمیکنم حتی پلیس هم انقد 1.5 ملیونو میچسبید! 

به مشکل خوردیم از شما به عنوان کارگاه خصوصی میتونیم استفاده کنیم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/01/27, 23:10:34، ٌWanheda گفته است :

بله خود خریدار بودند.

عزیز یعنی شما کارتو که فروخته بودی به علی امانی،خودش رفته تحویل گرفته بعد به شما دروغ میگفته که کارت نرسیده دستش؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/01/27, 23:10:34، ٌWanheda گفته است :

بله خود خریدار بودند.

...

ویرایش شده توسط dmcmrk
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/01/27, 23:10:34، ٌWanheda گفته است :

بله خود خریدار بودند.

پس چرا اسمی ازش نمیبرید.

قبلا هم اسمشو نوشته بودین ولی الان دیگه اشاره ای بهش نمیکنید.چرا؟؟؟

توتاپیک معرفی کاربران اخراج شده هم اسمش نیست.

یعنی اخراج هم نشده...؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب زمونه ای شده بخدا

فرستاده شده از LG-D855ِ من با Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 20 ساعت قبل، Rasol2000 گفته است :

پس چرا اسمی ازش نمیبرید.

قبلا هم اسمشو نوشته بودین ولی الان دیگه اشاره ای بهش نمیکنید.چرا؟؟؟

توتاپیک معرفی کاربران اخراج شده هم اسمش نیست.

یعنی اخراج هم نشده...؟؟؟

من به مدیریت اعلام کردم ولی نمیدونم چرا انجام نشده؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

تایپیک رو کامل خوندم خیلی جالب بود. من خودمم سرم کلاه رفته.

فقط میتونم بگم حتی طرف 100 تا از این بازخورد مثبتا هم داره ولی ریسک نکنین و از همون سیستم واسط لیون استفاده کنین که خیلی بهتره.

ولی خب خدا کنه اول کسی نخواد سر کسی کلاه بزاره وگرنه هزارتا راه داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، ٌWanheda گفته است :

من به مدیریت اعلام کردم ولی نمیدونم چرا انجام نشده؟؟؟؟؟

به ناظر اعلام کن.به مدیربگو ولینک این تاپیکوبده بهشون تا ببینن چیبوده جریان.

واین تاپیکو تااون زمان بالانگه دار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همیشه بهترین و مطمئن ترین راه استفاده از سیستم واسطه لیون هست، امیدوارم چنین مواردی برای هیچ کسی اتفاق نیفته و تکرار نشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خدا رو شکر همه چی به خوبی و خوشی تموم شد 

کاش همه جا حق به حق دار برسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام .

کاربر Ali_amani به سوال بنده در مورد این قضیه هیچ پاسخی ندادن . پس گفته های فروشنده از نظر من مستند هست و آقای علی امان آبادی با نام کاربری فعلی Ali_amani ساکن کرج در این فروم ممنوع المعامله بوده و مسئولیت معامله با ایشون به عهده شخص معامله کننده هست و فروم و سایت لیون کامپیوتر هیچ مسئولیتی نداره . عنوان ممنوع المعامله زیر نام کاربری ایشون درج شد .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

واسه همین بود که هیچ گونه پستی تو این تاپیک نذاشتن و از خودشون دفاع نکردن !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 7 ماه بعد...

سلام

دوستان و بزرگواران

من هفته ی پیش چهار شنبه یه کنسول بازی ایکس باکس وان با متعلقات و 4 عدد دیسک بازی از تهران به مقصد نیشابور برام ارسال شد،پنج شنبه رسیدم دستم ولی 4 تا دیسک اورجینالش نبود...

بازی هاش هم غیر قانونی نبودن بگید مشکل داشته باشه(فیفا 17 - نید فور اسپید ریوالز - بلک اوپس 3 - یه بازی کینکت)

حالا هم هر چی زنگ میزنم جواب نمیدن؟

دوستان راهی میتونن پیشنهاد کنن؟

کسی تیپاکس تهران پارس آشنا نداره بتونه کمکی به من بکنه ؟(حدود 250 ضرر میشه برام چون کارم خرید و فروش هستش)

چون فامیل ما با اسنپ فرستاده میخوام بدونم اسنپ تحویل نداده یا خود تیپاکس کوتاهی کرده یا نمونه ی این؟

هر چی زنگ میزنیم که آقا دوربینا رو نگاه کنید که ببینم اون دیسک ها رو راننده تحویل داده یا نه ، اصلا جواب نمیدن.میگن به شعبه ی مرکزی زنگ بزنید اونا هم میگن چون رسید رو امضا کردی تمومه!!!

میگم من که نمیتونم جلوی مامور شما کل کارتون ها رو باز کنم .

من تا حالا مرسوله پستی خیلی داشتم کارم خرید و فروشه این دفعه ی اول بود کالا ناقص میرسید.

نیشابور هم میگه باید از تهران پیگیری بشه؟

دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/11/28, 21:36:28، JDM گفته است :

دقیقا نمیدونم چرا شما دوستان از سیستم واسطه استفاده نمیکنید تا این مشکلات پیش نیاد

انشا الله حل بشه

سیستم واسطه یه مشکل اساسی داره و اونم اینه که من بر فرض کالا را فرستادم و شخص گیرنده سیستمش مشکل داشت و زد پدر قطعه منو در اورد

اونوقت چه اتفاقی میوفته؟!

طرف که قبول نمیکنه خودش قطعه رو خراب کرده!میگه اقا قطعه خراب بود پول منو پس بدید!!!

به خصوص در مورد  قطعات گرون من فقط یا حضوری تحویل میدم یا اول واریز بعد ارسال

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا این تیباکس خیلی مزخرفه!!!

هنوز یه سیستم رهگیری انلاین ندارن

بعد طرف تو توضیحات برگه نوشته اگه مثلا انبارامون اتیش بگیره مسئولیتی در قبال کالا نداریم!البته مطمئن نیستم ولی فکر کنم همینو نوشته بود

ماشاالله اپراتور هاشونم هروقت تماس میگیری یا ناهارن یا وقت استراحتن یا میگن خط شلوغه

تا میتونید با همین پست پیشتاز و سفارشی بفرستید

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا این تیباکس خیلی مزخرفه!!!
هنوز یه سیستم رهگیری انلاین ندارن
بعد طرف تو توضیحات برگه نوشته اگه مثلا انبارامون اتیش بگیره مسئولیتی در قبال کالا نداریم!البته مطمئن نیستم ولی فکر کنم همینو نوشته بود
ماشاالله اپراتور هاشونم هروقت تماس میگیری یا ناهارن یا وقت استراحتن یا میگن خط شلوغه
تا میتونید با همین پست پیشتاز و سفارشی بفرستید
 
بدبختی اینه پست هم بد شده. ۳ هفته هست کالای من تو تهران گم شده و هیچ کس هم جوابگو نیست. همه شمارمو میگیرن میگن تماس میگیریم.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 سال بعد...

2 بسته از 2 جای مختلف مشهد داشتم.یکی با تیپاکس و یکی با پست ارسال شد.شنبه پست رسیده با هزینه حدود 9 تومن ولی تیپاکس  یک شنبه هم شده هنوز زنگ میزنم امروز و فردا میکنن با هزینه 26 تومن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با تیپاکس و پست چند سال کار میکنم پست تاخیر و گم شدن بسته داشته ولی تیپاکس به مشکلی برنخوردم خداراشکر

همیشه شرکت هایی مثل تیپاکس / ارامکس ... روی بسته مینویسم تحویل فقط با اهراز هویت و رویت کارت شناسایی + از مشخصات گیرنده عکس و یک فیلم کوتاه میگیرم + موقع تحویل به مامور تیپاکسی حتما رسید بار میگیرم چون اگر گم هم بشه راحتر امکان پیگیری و جبران ضرر هست .

خوشحالم که گرافیک پس گرفتید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 10 دقیقه قبل، Emziper گفته است :

با تیپاکس و پست چند سال کار میکنم پست تاخیر و گم شدن بسته داشته ولی تیپاکس به مشکلی برنخوردم خداراشکر

همیشه شرکت هایی مثل تیپاکس / ارامکس ... روی بسته مینویسم تحویل فقط با اهراز هویت و رویت کارت شناسایی + از مشخصات گیرنده عکس و یک فیلم کوتاه میگیرم + موقع تحویل به مامور تیپاکسی حتما رسید بار میگیرم چون اگر گم هم بشه راحتر امکان پیگیری و جبران ضرر هست .

خوشحالم که گرافیک پس گرفتید

درود 

من و برخی از دوستان از تیپاکس تجربه ی متفاوتی داشته ایم:

https://forum.lioncomputer.com/index.php?/topic/62823-ترابری/page/2/

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Emziper گفته است :

با تیپاکس و پست چند سال کار میکنم پست تاخیر و گم شدن بسته داشته ولی تیپاکس به مشکلی برنخوردم خداراشکر

همیشه شرکت هایی مثل تیپاکس / ارامکس ... روی بسته مینویسم تحویل فقط با اهراز هویت و رویت کارت شناسایی + از مشخصات گیرنده عکس و یک فیلم کوتاه میگیرم + موقع تحویل به مامور تیپاکسی حتما رسید بار میگیرم چون اگر گم هم بشه راحتر امکان پیگیری و جبران ضرر هست .

خوشحالم که گرافیک پس گرفتید

طرز کار تیپاکس بسیار کثیفه گند میزنن به کالا یکی دو بار که نبوده !

خدا نکنه جنسی رو بفرستی پنجشنبه برسه میره واسه غروب شنبه ! یعنی غلط بکنم تیپاکس استفاده کنم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 ماه بعد...

با درود به مخاطبان؛ 

متأسفانه شرکت تیپاکس بر خلاف گذشته ها کیفیت کارش به شدت افت کرده و این تنها نظر امثال من و شما نیست. 

ضعفشان هم نه موردی، بلکه سیستماتیک و اساسی بوده و گویا به جای عمل و محتوا و کار درست و اصولی، تکیه اصلیشان را بر ادعا و تبلیغات و شوهای چشم-شورانه گذاشته اند، که در آینده نزدیک و با این شیوه از کار و مدیریت، نتیجه عکس خواهد داد.
حتی برخی کارمندان خودشان هم اذعان دارند که مشکلات و نارضایتیها جدی است....
با کمال تاسف،  سازمان ارتباطات که در سال 96 برای اینها (به عنوان تنها شرکت در نوع خود (!؟)) مجوز صادر کرده است نظارت لازم را از نظر رعایت استانداردها و تعهدات و بایسته ها ندارد. بنابراین چگونگی صدور مجوز برای تیپاکس، که در باره آن تبلیغات میکنند، پرسش جدی پیش میاورد. به راستی چرا نظارت درستی بر این شرکتِ به اصطلاح خصوصی طبق ضوابط و معیارها و استانداردهای مربوط نمیشود؟ (البته موضوع به نحوی به سازمان ارتباطات هم منعکس شده است.)
از ما که گذشت و ضرر و زیانِ مادی و معنوی که بر ما وارد گشت تمام شد؛ اما امیدواریم این پیگیریها و انعکاسها در حد خود بتواند مانع وقوع موارد مشابه شود.
به هر روی تا زمانی که اصلاح بایسته و اساسی و تحولِ مقتضی در سیستمها و روشها و مدیریت در این شرکت رخ ندهد نه خود خدمتی را به آن سفارش خواهیم داد و نه از افراد و شرکتهایی که کالایشان را با تیپاکس ارسال میکنند خرید خواهیم کرد و هم به دیگران در باره اینگونه شرکتها هشدار خواهیم داد که مشکل ما برایشان پیش نیاید.
به امید این که برخورد فعال و جدی شهروندان با اینگونه موارد بتواند در نهایت به ارتقای کار شرکتها و رشدی "سالم" و به دور از هر گونه رانت بیانجامد و شرکت تیپاکس هم تحولی جدی و اساسی را در خود تجربه کند. چون واقعا حیف خواهد بود که مجموعه ای با آن سوابق و با این تعداد نیرو و این حجم از زیرساختها باز هم بیش از پیش سقوط کند و دیر یا زود و خواه و ناخواه به سبب ناکارایی و بی مسئولیتی و ناراست-گویی و تبلیغان سنگین و شعاری و بی محتوا، برخی سوابق و نام نیک گذشته اش با این شیوه از مدیریت از میان رفت و وارونه شود.
از دیگر کاربران و شهروندان هم تقاضا میشود خیلی فعالانه اطلاع-رسانی کنند تا نمونه ای هم بشود برای دیگر موارد. 
پیشنهاد میشود شکایت خود را از تیپاکس به شماره تلفن 195 ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور  و غیره نیز اعلام کنید. 
ویرایش شده توسط کاربرکاربر
تکمیل
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. شرکت تیپاکس اصلا شرکت خوبی نیست. تبلیغاتش را باور نکنید. پست تیپاکس احساس مسئولیت و تعهدِ لازم را ندارد. با وجود دریافت هزینه های بالا، محموله ها به موقع به مقصد نرسیده و اینها که میگویند فقط تبلیغات است. در تجربه ای شخصی برای خود ما، حداکثر 48 ساعتِ نخستِ وعده داده شده، تا به حال به 5 روز رسیده و هنوز هم بسته ای به دستمان نرسیده است. سیستم به اصطلاح پیگیریِ آنلاینِ مرسولات توسط مشتریان درست کار نکرده و اطلاعاتش نادرست بوده و به اصطلاح سرِ کاری است. شماره 5457 هم که برای پیگیری و اعلام شکایت قرار داده اند اولا در خیلی ساعات و در روزهای تعطیل فعال نبوده و در ساعات و روزهای کاری هم اختلال دارد. (مثلا از شماره 0912 قابل تماس نیست!) البته اگر پس از کلی معطلی موفق به تماس شوید، وعده های نادرست و به اصطلاح سر خرمنِ پیگیری و اقدام میدهند و اما در عمل کاری انجام نمیشود و فقط حرف است و وعده و وعید. مدیریتشان بسیار بد است. اصلا شعارها و ادعاهایشان باورتان نشود. به این شرکت اعتماد نباید کرد. به این شرکت امانتی را نباید سپرد. اگر انشاالله با همت مردم و مشتریان این شرکت تحریم شود شاید مدیریت بسیار ضعیف و ناکارایش را اصلاح کرده و اینگونه خدمات-دهیِ ضعیف و غیرمسئولانه نداشته باشد. از بقیه مردم و مشتریان هم تقاضا میشود ناکارایی این شرکت را به اطلاع بقیه رسانده و در دفاع از حقوق مشتریان مشارکت کنند. انشاالله. 
در ضمن جدا پیشنهاد میشود شهروندان شکایات خود از تیپاکس را همچنین به شماره تلفن 195، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور و از این قبیل نیز اعلام نمایند تا یا ترجیحا تیپاکس در مدیریت و سیستمها و روشهای خود اصلاح و تحول اساسی به وجود آورد یا دستکم مجوز آن توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به دلیل عدم رعایت استانداردها و ضوابط و مسئولیتهای مربوط لغو شود. 
با سپاس. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 15 آذر 1398 در 00:33، کاربرکاربر گفته است :

با درود به مخاطبان؛ 

متأسفانه شرکت تیپاکس بر خلاف گذشته ها کیفیت کارش به شدت افت کرده و این تنها نظر امثال من و شما نیست. 

ضعفشان هم نه موردی، بلکه سیستماتیک و اساسی بوده و گویا به جای عمل و محتوا و کار درست و اصولی، تکیه اصلیشان را بر ادعا و تبلیغات و شوهای چشم-شورانه گذاشته اند، که در آینده نزدیک و با این شیوه از کار و مدیریت، نتیجه عکس خواهد داد.
حتی برخی کارمندان خودشان هم اذعان دارند که مشکلات و نارضایتیها جدی است....
با کمال تاسف،  سازمان ارتباطات که در سال 96 برای اینها (به عنوان تنها شرکت در نوع خود (!؟)) مجوز صادر کرده است نظارت لازم را از نظر رعایت استانداردها و تعهدات و بایسته ها ندارد. بنابراین چگونگی صدور مجوز برای تیپاکس، که در باره آن تبلیغات میکنند، پرسش جدی پیش میاورد. به راستی چرا نظارت درستی بر این شرکتِ به اصطلاح خصوصی طبق ضوابط و معیارها و استانداردهای مربوط نمیشود؟ (البته موضوع به نحوی به سازمان ارتباطات هم منعکس شده است.)
از ما که گذشت و ضرر و زیانِ مادی و معنوی که بر ما وارد گشت تمام شد؛ اما امیدواریم این پیگیریها و انعکاسها در حد خود بتواند مانع وقوع موارد مشابه شود.
به هر روی تا زمانی که اصلاح بایسته و اساسی و تحولِ مقتضی در سیستمها و روشها و مدیریت در این شرکت رخ ندهد نه خود خدمتی را به آن سفارش خواهیم داد و نه از افراد و شرکتهایی که کالایشان را با تیپاکس ارسال میکنند خرید خواهیم کرد و هم به دیگران در باره اینگونه شرکتها هشدار خواهیم داد که مشکل ما برایشان پیش نیاید.
به امید این که برخورد فعال و جدی شهروندان با اینگونه موارد بتواند در نهایت به ارتقای کار شرکتها و رشدی "سالم" و به دور از هر گونه رانت بیانجامد و شرکت تیپاکس هم تحولی جدی و اساسی را در خود تجربه کند. چون واقعا حیف خواهد بود که مجموعه ای با آن سوابق و با این تعداد نیرو و این حجم از زیرساختها باز هم بیش از پیش سقوط کند و دیر یا زود و خواه و ناخواه به سبب ناکارایی و بی مسئولیتی و ناراست-گویی و تبلیغان سنگین و شعاری و بی محتوا، برخی سوابق و نام نیک گذشته اش با این شیوه از مدیریت از میان رفت و وارونه شود.
از دیگر کاربران و شهروندان هم تقاضا میشود خیلی فعالانه اطلاع-رسانی کنند تا نمونه ای هم بشود برای دیگر موارد. 
پیشنهاد میشود شکایت خود را از تیپاکس به شماره تلفن 195 ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات، سازمان بازرسی کل کشور  و غیره نیز اعلام کنید. 

جناب کاربرکاربر

شما همچین با عجله ثبت نام کردی که یادت رفته یه نام درست بر خودت انتخاب کنی. هرکسی به تاریخ عضویت و تاریخ ارسال پیام و متن مغرضانه شما توجه کنه، متوجه این  قضیه میشه.

هدفت چی بوده از کارمند رقبای تیپاکس بودی؟؟ امدی برا خراب کردن شرکت رقیب؟؟؟ الان چقدر گیرت میاد. ولی حقوقت حالال شد تونستی  رسالت خودت به انجام برسونی.

نگارش بظاهر حق بجانبی داشتی. با ادبیات سالم و در باطن خراب.

دست از این کارتون بردارین. گند نزنین به کار همدیگه. شاید یه شرکت یا یک نفر یه خطایی بکنه ، ولی گذشته کارهای خوبشو با ناجوانمردی از بین نبرید.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...