رفتن به مطلب

واقعا چقدر از سیستمتون نسبت به ارزش و قدرت قطعاتش استفاده می کنید


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

ببینید الان برای 90% مردم 3770 با 7700 فرقی نداره . کدوم گیم هست که مثلا با3770 جواب نده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبا 7700 فریم بیشتر بده؟؟ یا واقعا تو مثلا چندتا گیم تفاوت بین 1070 با 1080 واقعا مشهوده؟؟یا مثلا تفاوت بین 16 گیگ رم DDR3 باDDR 4 تو گیم ها چقدر مشهوده؟؟؟ارتقا حداقا 2 تا 3 سال یه بار باید باشه تا واقعا به چشم بیاد و ملموس باشه . تجمل گرایی حداقلش تو سیستم یه ایده غلطه و برای جهان سوم ها برنامه ریزی میشه متاسفانه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 51
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

 کسی که سیستم بیشتر از نیازش میخره داره به خودش و جیبش ضرر می زنه ولی اینور ماجرا با خریدش داره از صنعت رایانه و آی تی حمایت میکنه و باعث میشه پول بیشتری تو این صنعت گردش داشته باشه که با توجه به بستر سرمایه داری و  رقابت موجود در اکثر مواقع موجب پیشرفت این صنعت میشه که برای ماها که طرفدار این صنعت هستیم میتونه چیزه خوبی باشه.

من از زمانی که حافظه بلند مدتم شروع به کار کرد Norton Commander و Windows 3.1 رو به یاد دارم و با نوستالوژی که از سادگی و کاربردی بودن پدیده کامپیوتر در اون دوران بیان می کنید کاملا ارتباط برقرار میکنم ولی از طرفی نسبت به افراطی ترین پدیده های امروز مثل RGB Lighting هم خوشبین هستم و اگر روزی نتونم از ابداعات جدید استقبال کنم باور دارم که کند شدم و دوران من تموم شده.دنیا دائما در حال تغییر و تحول هست چه خوشم بیاد چه نیاد.

خیلی از افرادی که عمدتا نیم کره منطقی مغزشون فعال تر هست فقط و فقط به Performance اهمییت میدن و غافل از این هستن که ماها انسانیم و ماشین نیستیم و احساس داریم، مثلا چسبوندن یک نوار RGB LED پشت میز و  تنظیم رنگ اون با توجه به حس وحال و مود انسان خیلی میتونه تو افزایش خلاقییت تاثیرگذار باشه.

مورد دیگه ای که فکر منو مشغول میکنه اینه که مرز استفاده بهینه از یک سیستم کجاست؟ کسیه که داره از سیستمش پول درمیاره؟ انیماتوریه که صبح تا شب داره رندر میگیره و CPU رو صددرصده؟ یا کسی که فقط یه بنچ مارک میزنه؟

ویرایش شده توسط Sahand Norouzi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاید بعضی ها مثل من به سخت افزار قوی و جدید علاقه دارن، به خود سخت افزار! اینجا کسی هم نیست که بحث چشم و همچشمی باشه! مگه آقایون هم از این بحثا دارن؟!

گیمینگ در بالاترین سطح تنظیمات با رزولوشن 4K سنگینه، حتی سیستمی که من حدود 12~13 تومن بستم هم یه جاهایی زیر 30 فریم میده!

همچنین نرم افزار هایی مثل Edius یا After Effects متاسفانه CPU بسیار قوی میخوان و 7700K کمک زیادی نمیکنه!

نهایتا اینکه فرمودین 5 تومن! با 5 تومن میشه سیستم High-End بست؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، omidsolo گفته است :

شاید بعضی ها مثل من به سخت افزار قوی و جدید علاقه دارن، به خود سخت افزار! اینجا کسی هم نیست که بحث چشم و همچشمی باشه! مگه آقایون هم از این بحثا دارن؟!

گیمینگ در بالاترین سطح تنظیمات با رزولوشن 4K سنگینه، حتی سیستمی که من حدود 12~13 تومن بستم هم یه جاهایی زیر 30 فریم میده!

همچنین نرم افزار هایی مثل Edius یا After Effects متاسفانه CPU بسیار قوی میخوان و 7700K کمک زیادی نمیکنه!

نهایتا اینکه فرمودین 5 تومن! با 5 تومن میشه سیستم High-End بست؟!

چشم و هم چشمی یه اصطلاح هست که ممکنه هرکی برداشتش کمی متفاوت باشه.به معنی عامش میشه گفت هست و مرد و زن نداره:ph34r:.

بله 4کی سنگینه و البته تا اونجا که میدونم با حدود 5ت هم میشه 4کی ساپورت بست و 90درصد بازیها رو هم بالا  30 فریم گرفت.و البته اینو باید درنظر داشت که گیم سرگرمیه و حکایت بستنی دوهزارتومنی امثال من و بستنی 400 هزار تومنی بعضی مرفهین محترمه که شکی درش نیست که 2تومنی همونقدر حال میده که اون.اصلا نمیشه و نباید به کسی که داره خورده گرفت اما کسی که بخاطرش تو زحمت و خرج میافته و یا از اولویتهای اصلی زندگیش میزنه خب این یمقدار فرق میکنه و در کل مصرفگرایی مخصوصا تو کالایی که فقط ارز خارج میکنه جالب نیست دیگه .

 نگفتم 5تومن سیستم های اند.مثال اوردم که بعضی بیخود و بیجهت ارتقا سیستم میدن و از سیستم 5 تومنی همون استفاده ای رو مبرن که سیستم 775 500 تومنی هم زیادشه.اما در کل بستگی داره های اند رو چی ببینی اگه مک لارن هم داشته باشی و همسایت هواپیما شخصی میگی اون تو زودتر رسیدن به مقصد وسیلش های اندترترتره.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم واقن همین سوال رو از خودم میکنم که اونجوری هم از سیستم استفاده نمیکنم ولی بازم به فکر ارتقا هستمفک کنم معتاد شدم الکی پول خرج کنم وگرنه چرا گرافیک 970 داشته باشم و به سرم بزنه 1070 بگیرم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با اینکه کلا کارم اینه صبح به صبح تابلو بورس رو باز کنم و به صفحه خیره شم . ولی بازم دوست دارم سیستم بهتری داشته باشم . اما بشخصه زمانی گیم بازی میکردم فرق 50 فریم و 60 فریم رو خیلی خیلی خوب تشخیص میدادم و اصلا زیر 50 بهم حال نمیداد . بخوصوص گیم هایی که سرعت حرکت تصویر بیشتر بود . به نظرم این بحث کلا جوابش برا هر کس یه جوره . هنوزم خیلی ها رو میبنم میگن فلان بازی چی حالی میده و وقتی میرم میبنمشون با فریم 20-25 و کانفیگ گرافیک auto بازی میکنن یه جوری میشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از 100 درصدش استفاده میکنم

 

ویرایش شده توسط maximal10
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، maximal10 گفته است :

از 100 درصدش استفاده میکنم?

 

فضولی نباشه من گرافیک تو امضا شما نمیبینم . اونوقت چی استفاده میکنین ؟ رندر ؟  یا میکس چون رم بالا و اسپیکرتون بیشتر به این کار میخوره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Jafarcata گفته است :

فضولی نباشه من گرافیک تو امضا شما نمیبینم . اونوقت چی استفاده میکنین ؟ رندر ؟  یا میکس چون رم بالا و اسپیکرتون بیشتر به این کار میخوره

خواهش  میکنم  اسپیکرم که واسه گوش دادن به آهنگه که اونم خیلی اهلش نیستم و معمولا خاموشه. با نرم افزارهای مهندسی کار میکنم که احتیاج به کامپیوتر خوب دارند و مقدار رم خیلی مهمه. همین 32 هم میشه که کم میاد. گرافیک هم ندارم چون بازی نمیکنم ولی خیلی دلم میخاد یکی داشته باشم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هرکسی اگه شناخت درستی از وضعیت کاری و مالی خودش داشته باشه میتونه با مشورت درست بهترین انتخاب داشته باشه
مثلا من خودم همیشه منتظرم جدیدترین سی پی یو های زئون بیاد تا خریداری کنیم اصلا بحث هزینه اینجا نیست بلکه با توجه به شناختی که از کارمون داریم میدونیم نیاز میشه برای همین همیشه دنبال آپدیت کردن هستیم حالا بقیه هم اگه فکر میکنن گرافیک 3 تومنی با گرافیک 1 تومنی خیلی تفاوت برای کارهاشون داره و از نظر مالی میتونن پرداخت کنن باید این کارو کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1395/12/08, 10:44:48، amin110 گفته است :

اما کسی که بخاطرش تو زحمت و خرج میافته و یا از اولویتهای اصلی زندگیش میزنه خب این یمقدار فرق میکنه و در کل مصرفگرایی مخصوصا تو کالایی که فقط ارز خارج میکنه جالب نیست دیگه .

کسی که نداره و بخاطر همچین چیزی تو زحمت و خرج میفته احتمالا یه مشکل mental داره به اسم اختلال وسواس خرید که در زیر لینک هاشو گذاشتم.

خروج ارز هم چیزی نیست که دیگه تو این مملکت من و شما بهش فکر کنیم! ارزی که ما خارج میکنیم در مقابل ارزهایی که ... دارن خارج میکنن قطره ای در مقابل دریاست و برای یک مملکت از دست رفته این فکرا فقط محدود کردن زندگی خودمونه با یه خیال خام...

https://en.wikipedia.org/wiki/Compulsive_buying_disorder

https://fa.wikipedia.org/wiki/اختلال_وسواس_خرید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکر میکنم سیستمی که از اول بستم تقریبا مناسب و همراستا با نیازم بوده. مثلا من خیلی علاقه به موسیقی دارم و سیستمم هم تا چندی قبل یه h61+1610 بود. ولی خب یه کارت صدای خوب کریتیو با اسپیکر لاجیتک 400 تومنی داشتم که خب خیلی به کارم میومد. بعدا یه مقدار فکر gta v و این موارد افتادم سی پی یو رو ارتقا دادم به 2030 و بعد به 3210 و یه گرافیک دست دو r9 270 هم گرفتم و از یک سال قبل به اینور هم تقریبا هیچ آپگریدی نکردم و نیاز خاصی هم ندیدم به آپگرید فقط پاورم یه مقدار لب مرزی هست که شاید اگر مورد خوبی پیدا شد آپگرید کنم.

همین یکی دو روز قبل farcry primal رو تموم کردم و قبلش یکی دو تا بازی دیگه رو تموم کردم الان هم بتلفیلد1 و the witcher 3 نصب کردم. روزی یکی دو ساعت بازی میکنم.

همین چند مدت قبل سیستم دوستم به مدت چندین ماه دستم بود که 5960x و دو تا 980 ti روش بود با مانیتور 4k ولی باز هم با سیستم خودم بازی میکردم 

احتمالا اگر با اون سیستم بازی میکردم هوس آپگریدهای عجیب غریب میکردم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چقدر این تاپیک خوبه. دم استارتر گرم. ?

اصولا" چقدر هزینه برای هر چیزی کافیه.

به نظرم،در حالت اول یه چیزی داریم به اسم عشق. یعنی با شخصی مواجهیم که عشق یک چیزی رو داره و اون هزینه ای که داره براش میکنه - بیش از حد نرماله - اما قابل درکه. مثل کسی که کلکسیون تمبر یا اشیای قیمتی داره، یا مثلا" عاشق خودرو هست. یا عاشق جمع آوری دکور یا کتابه. یا مثلا" عاشق سیستم های صوتیه. خواننده نیست اما اسپیکر مونیتورینگ توی اتاقش داره. برای من قابل درک و فهمه که کسی بابت عشقش، هزینه ای - بیش از حد نیازش - یا فارق از نیازش کنه.

اما یه حالت دیگه هست، که فقط میخوای "بهترین" رو داشته باشی، همین، بهترین ماشین، بهترین خونه، بهترین همسر، بهترین XXXX، صرفا" برای اینکه حس درونی خودت رو نسبت به حفظ برتری نسبت به هر چیزی که ممکنه اطرافت ببینی ارضا کنی. به نظرم این مشکله. اینکه تو بیایی بابت هر چیزی هزینه ای گزاف بپردازی، بدون اینکه بهش نیازی داشته باشی، یا اصلا" بلد باشی باهاش کار کنی، یا اصلا متوجه باشی اون چی هست. به صرف اینکه یه سیستم توپ دیده دوستش داره، اون میره گرون ترین قطعات رو میخره، تا اصطلاحا" کم نیاره، این مشکله. با حرف  هم رفع نمیشه، نیازمند شناخت و تربیت نفسانی داره.

یه حالت سومی هم هست، که بر عکس بالاست، یعنی پولش رو داری، اما حاضری با بدبختی توی تلویزیون 14 اینچ سیاهو سفید چشمات در بیاد یه فوتبال ببینی، اما کوچکترین هزینه ای نکنی، مبادا از پولت کم بشه، پیش خودت میگی این سیستم 10 سال پیش که فعلا" جواب کارمو میده، چرا اصراف کنم یه چیز دیگه بگیرم. این هم یه نوع مشکله که توی خیلی ها دیدم. پول سانتافه دارن اما بیشتر از پراید سوار نمیشن. یه سیستم نو ممکنه بخرن، اما از سیستم قدیمیشون نمیتونن چشم بپوشن و گزینه ی استفاده از سیستم 10 سال پیش رو هم همیشه روی میزشون نگه میدارن. اینم نیاز به شناخت و تربیت نفسانی داره.

فرق حالت اول (خرید از روی عشق) و حالت دوم (خرید برای جبران کمبود های درونی) در اینه که اونی که از روی عشق هزینه میکنه، در حد خودش "بلده" با سیستمش کار کنه، بلده چطوری کار بگیره اگر سیستم گرون قیمت حرفه ای میخره. اما اونی که صرفا" میخره که "بهترین رو خریده باشه" بلد نیست باهاش کار کنه. اگر ازش بپرسی سیستم 20 میلیونی خودت رو اورکلاک کن، توش میمونه. اولی حرفه اییه، دومی فقط پولش رو داشته که بخره.

یه فرق دیگه حالت اول و دوم در اینه، اونی که عاشقه، اگر دوستش یه قطعه ی بهتر و جدیدتر بخره، اینقدری ذوق میکنه انگار که خودش اون قطعه رو خریده، عشقش فراتر از علاقه اش به تملک اون قطعه است، اما در حالت دوم، ممکنه طرف ناراحت بشه چرا فلانی فلان قطعه رو داره و من ندارم. فارق از اینکه اصلا" بهش نیازی داره یا نه، اون هم میخواد اون قطعه یا بهترش رو داشته باشه.  

با احترام به همه ی کاربران. ?

 

ویرایش شده توسط ARMIN
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...
در در 1395/12/08, 22:32:39، hadi mp گفته است :

یکی از فوق العاده ترین موضوعاته که هرکسی،قبل خریدن سیستمش یا هرچیش باید بیاد اینجا یکمی وارد واقعیت بشه؛یه ثانیه یه گوشی دست رفیقت میبینی،درجا ماله خودت تو چشت آشغال میشه،میگی گوشی من هیچی نیست! و مشکل اصلی اینجاست اصلا نمیگی من اینو نیاز دارم؟الانی کارمو راه میندازه یا نه؟ ولی متاسفانه خوده من تو اون لحظه چشمو گوشم کر و کور میشه،فقط میگم ماله من افتضاحه O.o بدون لحظه ای تفکر،قدر چیزی که داریمو نمیدونیم !

9_9

ممنون دوست عزیز.اصل حرف همینه که اندازه نیازمون ارتقا و تعویض سیستم داشته باشیم و تو این جو حرص برای بهتر و بیشتر داشتن گرفتار نشیم.

من هم اینجوریم و کمتر کسی هست که از این قضیه کاملا ازاد و ازاده صفت باشه!

الان مثلا رزولیشن 4کی وارد بازار شده و 8 کی چند وقت دیگه جایگزین میشه اما واقعا منصف و قاضی خوبی باشیم به این میرسیم از یجایی به بعد کم ارزش و حتی بی ارزشه،مگه نه اینکه حتی چشم ما تو وسعت و کیفیت دید و پردازش و تفکیک رنگ یه محدودیتی داره.نمیگم بد هست و یا اینکه تفاوتی نداره داشتن بهترین اما اگه واقعا بهش بیارزه و ارزشمند باشه نه فقط اسمی و تبلیغاتی.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با عرض سلام...بنده از قدرت کامل سیستمم استفاده میکنم و اما خوب غیر از گیمینگ استفاده های واجب دیگه ای ازش ندارم....مگر گاهی وقت ها بخوام تبدیل فرمت انجام بدم 

اما مثل خیلی ها وسواس خرید دارم و حقیقتا اشتیاق زیادی به لوازم الکترونیکی لوکس دارم...حقیقت امر اینکه خرید بیش از نیاز مطمعنا توسط من انجام میشه ? 

امیدوارم همه ی دوستان به هر چیزی که ارزوشونه برسن و ازش لذت ببرن 

ویرایش شده توسط حمیدرضا الماسی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تقریبا از ۹۹.۸٪ قدرتش استفاده میکنم.
Cpu: core 2 dual E8600
Gpu: nvidia 520 gt
Ram:3gig
Mb: gigabyte
Power :green 380w

تا خرخره بهش فشار میارم . بیشتر کارای گرافیکی میکنم .توی کارل دراو مشکلی نداره ولی تو فتوشاپ طفلکی یخورده کم میاره .
۳دی مکس هم که ماشالاه ی ۳ سالی باید منتظر بمونی رندر بهت بده[emoji42]
یخورده اورش کردم ولی تاثیری توش نداشت .

بازی هم میکنم ، تازگیا دارم خدای جنگ ۳ ،۴ رو روش بازی میکنم .کال اف دیوتی ۷ ، اساسینز کرید برودرهود ، فارکرای ۳ ، جی تی ای iv ،جیمزباند کوانتوم اف سالس ، و ....

حدود ۸ ساله دارمش و بیشتر وقتا تو این ۸ سال ۲۴\۷ روشن بودش .
این اواخر یکم بد عنق شده ولی بازم سر پاست.[emoji111]

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 55 دقیقه قبل، MEHDI0742 گفته است :

تقریبا از ۹۹.۸٪ قدرتش استفاده میکنم.
Cpu: core 2 dual E8600
Gpu: nvidia 520 gt
Ram:3gig
Mb: gigabyte
Power :green 380w

تا خرخره بهش فشار میارم . بیشتر کارای گرافیکی میکنم .توی کارل دراو مشکلی نداره ولی تو فتوشاپ طفلکی یخورده کم میاره .
۳دی مکس هم که ماشالاه ی ۳ سالی باید منتظر بمونی رندر بهت بدهemoji42.png
یخورده اورش کردم ولی تاثیری توش نداشت .

بازی هم میکنم ، تازگیا دارم خدای جنگ ۳ ،۴ رو روش بازی میکنم .کال اف دیوتی ۷ ، اساسینز کرید برودرهود ، فارکرای ۳ ، جی تی ای iv ،جیمزباند کوانتوم اف سالس ، و ....

حدود ۸ ساله دارمش و بیشتر وقتا تو این ۸ سال ۲۴\۷ روشن بودش .
این اواخر یکم بد عنق شده ولی بازم سر پاست.emoji111.png

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
 

سلام.

داداش خدای جنگ 3 و 4 مطمئنی؟ میشه به منم برسونی؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.

داداش خدای جنگ 3 و 4 مطمئنی؟ میشه به منم برسونی؟

اره دادا.

خودمم از بازار گرفتم.

با شبیه ساز کنسول اجرا میشه.

البته شبیه سازی ک تو دی وی دیش بود زیاد جالب نبود ، رفتم تو نت اخرین نسخشو دانلود کردم خیلی بهتر شدش.

 

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، MEHDI0742 گفته است :

اره دادا.

خودمم از بازار گرفتم.

با شبیه ساز کنسول اجرا میشه.

البته شبیه سازی ک تو دی وی دیش بود زیاد جالب نبود ، رفتم تو نت اخرین نسخشو دانلود کردم خیلی بهتر شدش.

 

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

 

 

 

بنده god of war  شماره 1 و 2 رو با شبیه ساز تو کامپیوتر بازی کردم ولی 3 و 4 رو نه. اطلاع نداشتم 3 و 4 هم اومده. مطمئن هستین 4 هم اومده؟ خودتون بازی کردین؟ راستی با این سخت افزار یکم سخت میشه بازی کرد چون شبیه سازم از یه طرف بصورت کاذب سیستم قدرتمندتری میخواد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده god of war  شماره 1 و 2 رو با شبیه ساز تو کامپیوتر بازی کردم ولی 3 و 4 رو نه. اطلاع نداشتم 3 و 4 هم اومده. مطمئن هستین 4 هم اومده؟ خودتون بازی کردین؟ راستی با این سخت افزار یکم سخت میشه بازی کرد چون شبیه سازم از یه طرف بصورت کاذب سیستم قدرتمندتری میخواد

اره مطمئن مطمئنم . دارم بازی میکنم دیگه .

منم ۱ و ۲ رو بازی کردم و مثل شما نمیدونستم که ۴ ،۳ هم داره . توی ی نرم افزار فروشی جلدشو دیدم ،اولش گفتم الکیه ولی فروشنده بهم اطمینان داد که واقعیه .
رفتم خونه دیدم واقعیه . دوتا فایل ایمیج بود مال دوتا بازی که باید وارد شبیه ساز میشدی و بهش شناساییش میکردی.

شبیه ساز والا بیشتر گرافیک خوب میخواد ولی با گرافیک الانم و با غیر فعال کردن همه چیز بخوبی جواب میده و زیر ۴۰ فریم نمیاد.
اگه گرافیک بهتری داشته باشی ک چ بهتر.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، MEHDI0742 گفته است :


اره مطمئن مطمئنم . دارم بازی میکنم دیگه .

منم ۱ و ۲ رو بازی کردم و مثل شما نمیدونستم که ۴ ،۳ هم داره . توی ی نرم افزار فروشی جلدشو دیدم ،اولش گفتم الکیه ولی فروشنده بهم اطمینان داد که واقعیه .
رفتم خونه دیدم واقعیه . دوتا فایل ایمیج بود مال دوتا بازی که باید وارد شبیه ساز میشدی و بهش شناساییش میکردی.

شبیه ساز والا بیشتر گرافیک خوب میخواد ولی با گرافیک الانم و با غیر فعال کردن همه چیز بخوبی جواب میده و زیر ۴۰ فریم نمیاد.
اگه گرافیک بهتری داشته باشی ک چ بهتر.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
 

منم همینطور . چند وقتیه تو مغازه یه سی دی دارم رو جلدش نوشته 1 و2 و 3 و 4 . تا الان فکر میکردم الکیه. داداش خوش خبر باشی دمت گرم. بازی کردم دعات میکنم.:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم همینطور . چند وقتیه تو مغازه یه سی دی دارم رو جلدش نوشته 1 و2 و 3 و 4 . تا الان فکر میکردم الکیه. داداش خوش خبر باشی دمت گرم. بازی کردم دعات میکنم.wub.png

خواهش داداش .

فقط اگه خریدی حتما نرم افزار شبیه سازشو خودت آپدیت کن . (اسمشو تو گوگل بنویسی خودش سایتشو نشون میده ،دانلودشم زیاد دنگ و فنگ نداره.)

از استارتر عذر میخوام ک تایپیکش یخورده منحرف شد. [emoji144]



Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

چه نظرات جالبی

ادم همیشه دنبال بهترین محصول میگرده. توی ذات همه هست حالا کسی پول نداره به کنار طرف پول داره 10 میلیون میده سیستم فقط برای اینکه جدیده!!!!خوش به حالشون

من که 3 سال پیش i7 2600k رو گرفتم همچنان هم باهاش حال میکنم خیلی فشار بیاد اخر هفته ها میشینم 2-3 ساعت اورکلاک میکنم و تست میگیرم و لذت میبرم

گراف رو تازه اوایل تابستون گرفتم باهاش گیم های روز هم FHD میزنم و لذت میبرم و حالا حالاها برام کار میکنه و جوابگوی نیازم هست

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

گاد آف وار 4 کی اومد و ما خبر نداشتیم؟

حقا این اتفاقا فقط تو ایران اتفاق میفته. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من فکر میکنم خیلی از ماها به ارتقا سیستمهامون اعتیاد داریم تا اینکه احتیاج داشته باشیم

( ولی از حق نگذریم وقتی یه سیستم پر قدرت میبندی احساس میکنی یه سر و گردن از مایکروسافت بالاتری )

خخخخخخخ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...