رفتن به مطلب

چطوری مادربرد ایسوس و گارانتی خوبش منو به خاک سیاه نشوند


Mahyar378
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

انشاله که شنبه برات تعویضش کنن

 

فقط این وسط شانس اوردی هر دو بار که خودشون اونجا جلوت مادربردو تست کردن, مادربرد مشکل خودشو نشون داده و گرنه اگر تست میکردن درست کار میکرد بعد اینکه تحویلش میگرفتی دو ماه دیگه یا یه هفته دیگه باز دوباره اگه شروع میکرد به ادا دادن کار پیچیده میشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 83
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 23 ساعت قبل، Saman.Kh گفته است :

درود

من چندین بار مراجعه کردم خوشبختانه برخوردشون خیلی خوب بود

و لا اقل مثل ویستا نگفتن که اشتباه کردی گارانتی مارو خریدی ویا  ساز گار صدای قیژ قیژ هارد و نگفتن نرم افزاریه!!!!!!!!!

و توی  فروم شهر سخت افزار  هم  پشتیبانی آنلاین دارن که خیلی عالیه 

و از نظر کیفیت  هم  گیگا  رو یه سرو گردن بالاتر ایسوس  می دونم  و اعتماد کامل دارم

همه ی این بحث ها باز برمی گرده به سه اصل  سلیقه، کاربرد و اعتماد

 

من بعد کلی مدت بی گرافیکی یه 1070 گیگا گرفتم ، البته برخلاف تست هایی که دیدم تو نت دما و عملکرد عالی داره ولی سر گارانتیش یه مقدار دلسرد بودم ، در کل ممنون از شما و امیدوارم مشکل استارتر عزیز مون حل بشه 

ویرایش شده توسط morteza pc
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا اگه خود شرکت مادر ایسوس بدونه این اعجوبه ها شرکت های گارانتی تو ایران چه بلایی سر مشتریای ایرانی در میارن از ریشه کاسه کوزه اینار جمع میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا اگه خود شرکت مادر ایسوس بدونه این اعجوبه ها شرکت های گارانتی تو ایران چه بلایی سر مشتریای ایرانی در میارن از ریشه کاسه کوزه اینار جمع میکنه

البته خودشم بهتر میدونه وبا وجود این اعجوبه ها هیچ جنس ریفری توی انبارش نخواهد موند

فرستاده شده از LG-D380ِ من با Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا آدم نمیدونه چی بگه . از یه طرف این همه تعریف سازگار رو میشنوه ، میره آدم تمام قطعاتشو گارانتی سازگار میگیره آخرش میبینه اینطوری برخورد میکنن!

 

واقعا ادم رو دلسرد میکنن نسبت به خودشون! مجبور میکنن در موردشون بیایم اینجا اینطوری بنویسیم آبروشون بره . 

آخه یکی نیست بگه خانوم محترم ، آقای عزیز . مادربوردی که یه بار جلو خودتون تست شده و مورد داشته رو بازم شک دارین میگین سالمه؟ بیخودی لقمه رو دور سر خودتون چرا میچرخونین؟ چرا بیخودی برا خودتون دردسر درست میکنین؟ آخرش چی شد؟ به حرف من رسیدن که دو هفته تموم داشتم میگفتم رم مادربورد مورد داره . گرافیک آنبورد مورد داره (البته این مورد رو متوجه نشدن) . مادربورد رندم کار میکنه!

 

فقط این وسط من همش ضربه دیدم . اونا سر جاشون نشستن . فقط من بودم که سر ظهر ساعت 3 ، 5 مرتبه توی اوج شلوغی تعطیلی اداره ها پاشدم رفتم ، خط بیهقی - فردوسی یکی از بدترین خط های ایران که اتوبوس هم خیلی کم داره و وحشتناک شلوغه . انصافا درسته؟

آخه یکم وجدان داشته باشین. 

 

چی میشه گفت؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋ گفته است :

واقعا آدم نمیدونه چی بگه . از یه طرف این همه تعریف سازگار رو میشنوه ، میره آدم تمام قطعاتشو گارانتی سازگار میگیره آخرش میبینه اینطوری برخورد میکنن!

 

واقعا ادم رو دلسرد میکنن نسبت به خودشون! مجبور میکنن در موردشون بیایم اینجا اینطوری بنویسیم آبروشون بره . 

آخه یکی نیست بگه خانوم محترم ، آقای عزیز . مادربوردی که یه بار جلو خودتون تست شده و مورد داشته رو بازم شک دارین میگین سالمه؟ بیخودی لقمه رو دور سر خودتون چرا میچرخونین؟ چرا بیخودی برا خودتون دردسر درست میکنین؟ آخرش چی شد؟ به حرف من رسیدن که دو هفته تموم داشتم میگفتم رم مادربورد مورد داره . گرافیک آنبورد مورد داره (البته این مورد رو متوجه نشدن) . مادربورد رندم کار میکنه!

 

فقط این وسط من همش ضربه دیدم . اونا سر جاشون نشستن . فقط من بودم که سر ظهر ساعت 3 ، 5 مرتبه توی اوج شلوغی تعطیلی اداره ها پاشدم رفتم ، خط بیهقی - فردوسی یکی از بدترین خط های ایران که اتوبوس هم خیلی کم داره و وحشتناک شلوغه . انصافا درسته؟

آخه یکم وجدان داشته باشین. 

 

چی میشه گفت؟ 

مهیار عزیز

گارانتی ایسوس توی ایران  بی در و پیکره چرا چون الان هرکی از ننش قهر می کنه  ایسوس گارانتی میکنه مثل (لایف و تاباو ویستا وسازگار و.... غیره ) و برخوردهای این چنینی  همه جا متداوله و اون خانوم  توی سازگار خیلی صادقه ولی شرایط اون و هم باید در نظر بکیری چرا که بعضی جاها مجبوره که محافظه کاری کنه

بنده چندین بار گذرم به سازگار افتاده اصلا از برخورد و رفتارشون خوشم نیومد طوری بر خورد میکنن که انگار آدم تازه گله رو ول کرده  جلو سازگار  اومده توی گارانتی و این هم از عقده ی خود بزرگ بینیه   و در واقع بخش گارانتی ش هم شلوغتر از بانک پارسیانه و این شلوغی نشان دهنده اینه که اغلب محصولاتی که گارانتی میکنه مشکل دار هست واین وسط هم این مصرف کننده ها هستند که متضرر میشن  از نظر تایم هزینه و و.....

خدا همه رو به راه راست هدایت کنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نقل قول

بی مسئولیتیه گارانتی سازگار

یه بوردی داشتم که خیلی دوسش میداشتم maximus Vi Gene که مشکل پیدا کرد و دادمش به گارانتی سازگار در همون 2 روز اول گفتن شامل گارانتی میشه و باید صبر کنید تا موجود شه...

هفته اول گذشت گفتن ثبت سفارش زدیم... هفته دوم گذشت...هفته سوم گذشت هفته چهارم گذشت(جالبه هر بار که زنگ میزدم میگفتن ثبت سفارش نشده اما الان براتون ثبت سفارش میکنم) و بعد از 35 روز گفتن بیاید یک عدد بورد Maximus vi hero تحویل بگیرید و 80 تومن هم سر بدید (اختلاف قیمتشون اون موقع 3 اودلار بود!)

 

رفتم سازگار و مبلغ رو پرداخت کردم و دیدم یه مادربورد توی کیسه زباله دارن بهم تحویل میدن! غیر از اینکه جعبه نداشت هیچ وسیله ای هم نداشت حتی پنل هم نداشت! بهشون گفتم من اینو نمیخوام هرچی میخواید بدین یه چیز جعبه دار بهم بدین که حداقل پنل داشته باشه!

که گفتن :

هرچی داریم بدون جعبست بعدشم هم با کمال پر رویی گفتن اوکی اینو بهتون نمیدیم! میتونید همونطور که تا الان 35 روز منتظر موندین بازم منتظر بمونین تا بوردتون موجود شه (یعنی رسما" داشت مسخره بازی در می آورد این انسان بی شخصیت! تعجب میکنم این آدمها رو در قسمتی به کار میگیرن که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع هست! مگر اینکه واقعا استراتژی این شرکت اینه که سعی کنن مسخره کنن ارباب رجوع رو تا خستگی کار از تنشون در بره) و اضافه کردن که : شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه!

که من هم گفتم مگه شما بورد مشابه بود منو دادین؟ 80 تومن هم سر گرفتین ! که باز هم پر رو بازیشون گل کرد  و گفت فعلا که همینه که هست! دفتر ایسوس ایران این قطعات رو به ما و ویستا میده و اونها هستن که مسئول هستن! میتونم بهتون 10 تومن تخفیف بدم! که منم گفتم اگه قراره پولم حروم بشه واسه آدمایی مثل شما ترجیح میدم تخفیف هم نگیرم تا برام درسی بشه تا طرف این گارانتی سازگار نیام دیگه!

 

البته این مسئله رو به یکی از دوستان که در قسمت ساپورت asus تایوان کار میکنند گفتم و کاملا این نوع گارانتی رو تکذیب کردن و اظهار تاسف هم کردن از رفتار دفتر ایسوس ایران  و وضعیت شرکت های گارانتی asus در ایران مخصوصا" از این جمله :شرکت سازگار حتی وظیفه نداره که قطعه نو بهتون بده چه برسه به اینکه حتما" جعبه داشته باشه! 

 

یعنی در واقع بورد 750 تومنی رو تحویل دادم 80 تومن هم سر دادم و یه بوردی بهم دادن که به زحمت 650 تومن فروش رفت به علت نداشتن جعبه و وسائل حتی پنل!(که تاپیک فروشش رو هم دوستان دیدند)

 

جالبیه دیگه اینه که وقتی توی اون دفتر گارانتی سازگار هستید تلفن ها خیلی کم زنگ میخورن(یعنی در واقع جوابگویی تلفن ندارند آنچنان...4 نفر هستن و معمولا فقط 2 تاشون همزمان دارن جواب میدن به تلفن ها)! در حالی که اونجا بودم تماس گرفتم با شمارشون و تلفن گویا گفت که شما نفر 30 ام هستید! و همزمان با یه خط دیگم زنگ زدم و گفت شما نفر 15 ام هستید! مگه امکان داره این؟ با خطی که دیرتر زنگ زدم توی نوبت افتادم جلوتر؟ و همین نشون میده اون سیستم نوبت دهی کاملا غیر واقعیه.. هربار که بخواید با سازگار تماس بگیرید 7-8 دقیقه اگه شانش داشته باشید توی صف هستید!

در واقع تمام تلاششون رو به کار میبندن برای تاخیر انداختن در انجام کار ارباب رجوع! چیزی که شخصا در مورد گارانتی ماتریکس و آواژنگ تا به حال برام پیش نیومده! با اینکه خیلی خیلی بیشتر به آواژنگ و ماتریکس مراجعه کردم تا الان هیچ مشکلی نداشتم

ویرایش شده در مرداد 93 توسط Farjam

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
در در 1395/12/12, 00:00:17، ʀᴏɢ⌉ ᴍᴀʜʏᴀʀ⌋ گفته است :

 

چی شد اخرش؟..برات تعویض کردن!؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 هفته بعد...

با سلامی مجدد

 

با پوزش فراوان به علت تاخیر 2 ماهه در آپدیت تاپیک به علت مشکلات بنده ....

 

بله دوستان عزیز بالاخره همون موقع یعنی  حدودا 18 اسفند ماه بود که مادربورد جدید رو تحویل گرفتم + 207 هزار تومان ما به تفاوت Maximus VIII Hero با Maximus VIII Formula

 

در حال حاضر هم Maximus VIII Formula دارم و تا الان که هیچ مشکلی باهاش نداشتم و همه جوره تستش کردم و امیدوارم که از این به بعد هم دوباره مشکلی پیش نیاد که لازم باشه پام به اونجا مجدد باز بشه !

 

بازم تاکید میکنم اگر پیگیری های آقای حسینی و پیگیری ها و رفت و آمد های ما نبود واقعا همون مادربورد مشکل دار و معیوب رو پس میدادن و میگفتن سالمه! با این که جلوی خود همکارانشون مادربورد خراب بود !

 

بسیار بسیار ممنونم که بنده رو همراهی کردید . این تاپیک هم صرفا جهت اطلاع رسانی زده شد .

 

با تشکر فراوان 

 

یا حق

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...