رفتن به مطلب

Cooler Master دو کیبورد مکانیکی MasterKeys Pro S و Pro M RGB را عرضه کرد


Recommended Posts

63cfaf093f05.thumb.jpg.2702faefd0701fe4dc7ffb083a737952.jpg

 

شرکت پرآوازه کولرمستر یکی از غول های لوازم و تجهیزات جانبی رایانه دو کیبرد مکانیکی جدید برای گیمرهای حرفه ای به بازار عرضه می کند. مدل MasterKeys Pro S با تولید تک نور سفید خالص و شفاف که هیچ کیبرد RGB دیگری قادر به ارائه آن نیست و مدل MasterKeys Pro M RGB با محدوده پوشش 16.7 میلیون رنگ و شخصی سازی. هردو کیبرد دارای قابلیت تنظیم پروفایل، شخصی سازی سریع و نوشتن و ذخیره ماکرو بدون استفاده از نرم افزار می باشند.همچنین سایر امکانات از جمله سیستم نورپردازی RGB و مودهای متنوع از جمله موج و نفس نور و همچنین تکنولوژی anti-ghosting که امکان ضربات همزمان بی شمار به کلید ها را فراهم می کند، و طول عمر بالای سویچ های Cherry MX با 50 میلیون کلیک در 4 مدل قرمز، قهوه ای، آبی و نقره ای که هرکدام حس و ضربه مختلفی به انگشتان منتقل می سازد.

کارتر سالی (Carter Salley) مدیر محصولات جانبی کولرمستر در مورد این دو محصول می گوید: "با اضافه شدن این دو کیبرد جدید انتخاب صفحه کلید برای مشتریان از میان سری کیبرد های مختلف گیمینگ آسانتر از پیش خواهد شد. اندازه، رنگ، سایز کوچک متوسط یا بزرگ، LED های سفید یا RGB، توسط کاربر براحتی قابل انتخاب است. هر سلیقه ای که داشته باشید ما برای آن یک کیبرد مینیمالیستیک و با وقار ارائه می دهیم."

 

5d9425ee6bbe.thumb.jpg.af73bcef7e0114f8573149f4ee9786fe.jpg

 

صفحه کلید MasterKeys Pro S با تولید رنگ سفید توسط LED های پرنور و کلیدهای Cherry MX با طراحی مینیمال بدون کلیدهای numpad تولید شده است تا فاصله بین موس و کلیدهای گیم کاربر کاهش یابد و در نتیجه کنترل و ارگونومی بهتری به کاربر ارائه دهد و برای حمل و نقل راحتتر باشد. با حافظه داخلی کیبرد تمامی پروفایل ها افکت های نوری و ماکرو ها به صورت سریع قابل ذخیره و اجرا خواهد بود.

 

525adfe6d2e2.thumb.jpg.f09ca5537ea29fc4cfca96ad82595a60.jpg

 

کیبرد MasterKeys Pro M RGB با ترکیب قرارگیری کلیدهای numpad و جهت ها با سایز مشابه Tenkeyless و عملکرد مشابه یک کیبرد فول سایز عرضه شده تا فضای کمتری اشغال کند.

سیستم On-the-fly در تغییر سرعت و افکت های نوری با پردازنده داخلی ARM Cortex M0 برای کیبرد MasterKeys Pro S و پردازنده ARM CORTEX M3 برای کیبرد MasterKeys Pro M RGB استفاده شده است تا تنظیمات با بیشترین سرت ممکن اجرا شود. همچنین تمام تنظیمات کاربران با کلید ترکیبی FN قابل ذخیره و اجراست.

دو سیستم پیشرفته همراه هم برای عملکرد Anti-Ghosting پیاده شده است. کولر مستر از دو فناوری N-key و 6-key برای حداکثر اطمینان گیمرها اسفاده کرده که حتی در سیستم عامل Mac OSX نیز پشتیبانی می شود. بنابراین با هر سرعت تایپ و تعداد فشار همزمان و با هر سیستمی می توانید با سری MasterKeys Pro به تایپ و بازی بپردازید.

کیبردهای MasterKeys Pro S و MasterKeys Pro M RGB هم اکنون در فروشگاهها با قیمت 99 , 149 یورو عرضه می شوند.

 

منبع : TechPowerUp

مترجم : عادل ریاحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من دنبال یه کیبورد Cherry red هستم که هم RGB داشته باشه هم numpad نداشته باشه.

تنها کیبورد با این موارد فقط Asus Rog Claymore Core هست

من نمیدونم بقیه شرکت ها مشکلشون با کسایی که numpad دوست ندارن چیه ؟

خوب مرد حسابی MasterKeys Pro S رو هم براش RGB میگذاشتی دیگه ?

ویرایش شده توسط ATER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...