رفتن به مطلب

پرحجم ترین حافظه های فلش USB توسط Kingston عرضه می شود


Recommended Posts

58b74c66c5ba5_kingstondatatravelerultimategt.thumb.jpg.524943427badfeadc20f61049924e09b.jpg

 

حافظه های فلش Kingston DataTraveler Ultimate GT در ظرفیت های 1 و 2 ترابایت آماده عرضه شدند. حافظه های جدید کینگستون با نام "نسل ترابایت" می توانند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی با استفاده از USB 3.1 Gen 1 به کاربران ارائه نمایند. این USB فلش ها پیش از این در نمایشگاه CES 2017 وگاس معرفی شده بودند. درایوهای DataTraveler Ultimate GT توسط بدنه فلزی ساخته شده از آلیاژ روی در برابر شوک و ضربه محافظت می شوند. با استفاده از حافظه 2 ترابایتی می توان 70 ساعت ویدئو با کیفیت 4K روی این فلش ها ذخیره کرد.

این حافظه های خارجی برای ذخیره اطلاعات فایل های پرحجم، موسیقی، فیلم، فایل رندرینگ و عکس های با کیفیت انتخابی ایده آل بحساب می آیند. با نرخ خواندن و نوشتن 300 و 200 مگابایت بر ثانیه کاربر می تواند سرعت عمل بالای انتقال داده ها را تجربه کند.

این دو حافظه با قیمت های 942.50 دلار برای مدل 1 ترابایت و 1625 دلار برای نمونه 2 ترابایتی معرفی شده اند که البته این قیمت قطعی آنها نبوده و باید منتظر زمان موجود شدن آنها در بازارها باشیم. حافظه های Kingston DataTraveler Ultimate GT با ضمانت و پشتیبانی 5 ساله کینگستون به بازارها می آیند.

 

منبع : Vortez

مترجم : عادل ریاحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...