رفتن به مطلب

کورسیر رم های زیبا و شگفت انگیز Vengeance RGB را معرفی کرد


Recommended Posts

3.thumb.jpg.a2ca0690944d1b6fdfd6e6756c3e9c59.jpg

 

کورسیر یکی از پیشگامان تولید حافظه های رم و قطعات گیمینگ و سخت افزارهای قدرتمند PC، امروز سری رم های DDR4 با نام Vengeance RGB را معرفی کرد. Vengeance RGB به لطف سیستم نورپردازی منعطف RGB تعبیه شده در آن زیبایی خاصی را به اسلات های حافظه اصلی سیستم بخشیده و می توان با استفاده از نرم افزار اختصاصی Corsair Link رنگ های آن را به دلخواه تغییر داد. با نوآوری کورسیر در تعبیه RGBهای آن بدون نیاز به اتصال سیم مجزا، می توان سیستم نورپردازی آن را با کمک نرم افزار کنترل کرد و می توان از ظاهری زیبا و بدون بهم ریختگی لذت برد و در کمترین زمان ممکن ظاهر سیستم را متحول کرد.

 

1.thumb.jpg.547228c5efb65ae7870750779be2bcc5.jpg

 

رم های Vengeance کورسیر مجهز به LEDهای طولی در بالای ماژول و یک لوگوی Corsair بوده که به طور مقعر و با دقت بسیار زیاد بر روی آنها پیاده سازی شده و هر LED این رم ها می تواند طیف وسیع و جذابی از رنگ ها را و به طور مجزا به نمایش بگذارد. با وجود چهار حالت قابل برنامه ریزی "ثابت، رنگین کمان، تنفس و رنگ های متغیر" به سادگی می توانید رنگ آنها را با سیستم خود همسان سازی کنید و به لطف مداری که مخصوصاً برای این کار طراحی شده این کار هیچگونه تأثیری بر روی کارایی رم ها نخواهد داشت. با کمک نرم افزار Corsair Link کاربران می توانند نحوه نورپردازی را بسته به میزان حرارت سیستم تعریف کرده و در صورت وجود هر گونه مشکلی در سیستم هر کدام از LEDهای این ماژول ها تغییر رنگ داده و شما را از وجود ایراد در سیستم مطلع می کنند. همچنین این نرم افزار امکان نظارت و کنترل کامل بر روی طیف وسیعی از قطعات ساخته شده توسط این کمپانی از فن های کیس، ابزار نورپردازی، رم ها و منبع تغذیه های سازگار با این نرم افزار گرفته تا خنک کننده های مایع سری Hydro را می دهد.

 

4.thumb.jpg.250021a29a4c285b1c01329593d2c85a.jpg

 

RGBهای تعبیه شده در رم های Vengeance نه تنها ظاهری زیبا را به آن می دهد، که همچنین در خنک سازی آن نیز نقش به سزایی ایفا کرده و دمای آن را تحت شرایط کاری پرفشار پایین نگه داشته و به پایداری آن کمک می کند. با بهره گیری از یک PCB بهینه شده و ICهایی که با دقت زیاد در محل خود قرار گرفته اند پتانسیل اورکلاک پذیری و تبادل سیگنال رم های  Vengeanceبه طور بی نظیری افزایش داشته و با پشتیبانی از XMP 2.0 عملیات اورکلاک کردن را برای برای افراد تازه کار ساده تر کرده است.

هم اکنون نرم افزار کنترل نورپردازی Corsair Link رنج وسیعی از پلتفرم DDR4 اینتل شامل حافظه های 2 کاناله Z270 و Z170 و همچنین 4 کاناله X99 را پشتیبانی می کند و کورسیر قصد دارد در آینده نزدیک با اضافه کردن مادربردهای Ryzen این لیست را افزایش دهد. از دیگر امکانات رم های Vengeance RGB می توان به پشتیبانی انها از نرم افزارهای کنترل نورپردازی ثالث اشاره کرد که کاربران با کمک آنها می توانند سیستم نورپردازی بین DRAMها و مادربرد خود را همسان سازی کنند. گیگابایت اولین کمپانی ای است که با پشتیبانی کامل این ویژگی از طریق نرم افزار RGB Fusion App در این امر پیقدم شده و در آینده نیز دیگر تولیدکننده ها این ویژگی را به نرم افزارهای اختصاصی خود اضافه خواهند کرد.

 

2.thumb.jpg.d85985a8250abb4b1e31fc80ae121494.jpg

 

اولین ماژول های رم کورسیر که دارای قابلیت نورپردازی RGB هستند در کیت های 16 گیگابایتی (2X8 GB) و 32 گیگابایتی (4x8 GB) با فرکانس 3200 مگاهرتز هم اکنون در دسترس هستند و کیت های با حجم و فرکانس های مختلف نیز به زودی عرضه خواهند شد.

 

منبع: TechPowerUp

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام اقا مجید .دو سوال دارم، یکی اینکه این رم های جدید چه قیمتی دارن و سوال دوم اینکه اون رم های پایین خبر که بهش اشاره کردی رو کجا میتونم تهیه کنم؟ (مدل 16 گیگابایتی - دو ماژوله)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 ساعت قبل، Insane OF Game گفته است :

سلام اقا مجید .دو سوال دارم، یکی اینکه این رم های جدید چه قیمتی دارن و سوال دوم اینکه اون رم های پایین خبر که بهش اشاره کردی رو کجا میتونم تهیه کنم؟ (مدل 16 گیگابایتی - دو ماژوله)

سلام عزیز ?

در حال حاضر این رم ها رو می تونید از فروشگاه های آنلاین خارج از کشور و همچنین مستقیماً از وب سایت خود کورسیر تهیه کنید اما بعید می دونم حداقل تا اواسط اردیبهشت در بازار داخلی موجود بشه. (البته مگر شخصاً از کانال های دیگری خرید کنید)

قیمت کیت 16 گیگابایتی 140 دلار و کیت 32 گیگابایتی هم 340 دلار هست.

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

G. Skill که زودتر این حرکت رو روی سری ترایدنت زدش انجام داده، نمیدونم چرا هنوز موجود نشده تو ایران، شاید بخاطر قیمتشون باشه... خیلی خوشکل شده رم هاش. 

ویرایش شده توسط Nima2007
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...