رفتن به مطلب

31 اردیبهشت پایان جهان ؟! (امروز)


FARIBORZ
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

"هارولد کمپینگ" دراظهارات عجیب خود گفت : تاریخ 21 می ( 31 اردیبهشت ) ساعت 6 عصر زمانی است که جهان به پایان می رسد .

یک واعظ مسیحی آمریکایی در اظهاراتی عجیب و جنجالی پیش بینی کرد که جهان در کمتر از چند ساعت دیگر به پایان می رسد.

مسیحیان معتقدند که در زمان پایان جهان حضرت عیسی مجددا ظهور می کند و کمپینگ در اظهارات خود می گوید که در تاریخ ذکر شده پیامبر مسیحیان مجددا ظهور خواهد کرد.

به گفته این واعظ آمریکایی در آن تاریخ دو درصد از مردم جهان به بهشت می روند و مابقی ساکنان زمین نیز به مکان دیگری منتقل می شوند.

به نوشته ایندیپندنت، هر چند در گذشته نیز مبلغان زیادی از نزدیک بودن پایان جهان سخن گفته اند که اصلی ترین مورد آن آغاز سال 2000 میلادی و 2012 است اما گویا مردم آمریکا این پیام کمپینگ را جدی گرفته و در بزرگراه های برخی از ایالات های آمریکا بیلبوردها و نوشته هایی از سخنان او به چشم می خورد.

کمپینگ که هم اکنون 81 سال دارد و در سنین جوانی نیز به کار فنی اشتغال داشته از طریق یک شبکه رادیویی محلی پیام خود را مخابره کرده است.

این شبکه رادیویی که بیشتر تولیدات آن برنامه های مذهبی است به 48 زبان دنیا برنامه پخش می کند. همین امر موجب شده تا کمپینگ بتواند هواداران زیادی را در سراسر جهان برای خود دست و پا کند.

بیشترین هوادارن کمپینگ در کشورهای روسیه، افریقای جنوبی و ترکیه زندگی می کنند. این واعظ آمریکایی می گوید: بعد از 70 سال مطالعه انجیل روشی ابداع کرده ام که با استفاده از ریاضیات اتفاقات آینده را پیش بینی کنم.

برهمین اساس کمپینگ می گوید: تاریخ 21 می را از آن رو پایان تاریخ اعلام کرده ام چون این روز 722 هزار و پانصدمین روز پس از تاریخ اول آوریل 33 سال پس از میلاد حضرت مسیح است. این تاریخ روزی است که حضرت مسیح را به صلیب کشیده اند وعدد 722 هزار و 500 از ضرب سه عدد مقدس پنج، 10 و 17 به دست آمده است (البته این اعداد را باید دوبار در هم ضرب کنید). زمانی که من این عدد را بدست آوردم تصمیم گرفتم تا آن را به اطلاع مردم جهان برسانم.

امروز 6 عصر !!

اینم تصویری از این شخص پیشگو :

vaez.jpg

منبع :

http://www.papooli.ir

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یعنی الان جهان به پایان رسیده بوده و ما نمیدونستیم؟؟؟؟ Oh%20Go%20On.gifNot%20Worthy.gif :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من جوونم هنوز آرزووووو دارم!!!!!!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب @};-

منتظر 2012 هم هستیم ببینیم حرف های نوسترآداموس و پیش بینی های بعضی از ارگانهای امریکا در مورد اتفاقاتی که خواهد افتاد و سال 2012 پایان دنیا خواهد بود به حقیقت می پیونده یا اونم مثل این مورد بی پایه و اساس هستش :) @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شاید هم الان دنیا تموم شده و ما در جهان دیگه ای هستیم و اینقدر گرفتاری داشتیم که متوجه این پایان و آغاز مجدد نشدیم. :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

این آقا مشخص نکرده 6 عصر به وقت کجا . تو خود آمریکا که چند تا ساعت داریم . معلوم نیست کدومشون باشه . شاید هم به وقت گرینویچ باشه و یا اروپای مرکزی . اگر ممکنه ازش بپرسید تا ما بتونیم برنامه ریزی کنیم :) @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)

با درود:

مورچه داد می زد ، ای هوار ، دنیا را داره آب می بره.

پرنده ای در بالای درخت گفت : بی خود داد نزن ، آب دنیا را نمی بره ، بلکه تو را داره می بره.

از نظر پزشکی و علمی ، وقتی سن انسان از 75 سالگی می گذرد ، انواع و اقسام بیماریها به انسان هجوم آورده و می خواهد انسان را از پای در بیاورد.

یکی از این بیماریها ( آلزایمر ) می باشد ، که در افراد بالای 80 سال شایع است و البته در افراد مختلف در سنهای متفاوت شروع می شود ، برای افرادی از سن 60 سالگی شروع می شود ، بعضی ها از 70 سالگی ، بعضی ها 80 سالگی و غیره ، اما بعضی از انسانها به دلیل بیماری دیگری از دنیا می روند و کار به آلزایمر نمی رسد ، همانند سکتۀ قلبی و غیره ، اما این افزایش سن کار خودش را می کند.

آیا اگر این فرد 40 ساله یا 50 ساله بود این حرف را می زد ؟

بنده مطمئن هستم که در سن 40 یا 50 سالگی انسان به چیزهای دیگری فکر می کند تا مرگ و آخر دنیا.

وقتی که سن انسان از 80 می گذرد ، خودش می داند که بسیار به مرگ نزدیک شده است ، چرا که آمار نشان می دهد ، متوسط سن افراد یک جامعه مثلا در اینجا آمریکا 79 سال است و چون این انسان از آن سن گذشته و احتمالا پزشک معالجش به او گفته که مثلا سرطان ( فلان ) داری و چند ماه بیشتر عمر نمی کنی ، این آدم هم از فرصت باقی مانده استفاده کرده و به نوعی برای معروف شدن در این کرۀ خاکی این مسائل و این پیشگویی را کرده است ، حداقل اسمش در کتابها و سایتها منتشر و به نوعی معروف می شود.

البته این که چند سال عمر می کنیم کسی جز خدا نمی داند ، اما وقتی به شخصی می گویند که آزمایشات نشان داده که سرطان ( فلان ) دارید و 3 ماه بیشتر عمر نمی کنید ، انسان می تواند در این 3 ماه کارهای عجیب و غریبی انجام دهد ، که تا قبل از آن هیچ گاه چنین کاری نمی کرد.

برای مثال افرادی بودند که بعد از اینکه متوجه شدند 3 ماه بیشتر زنده نیستند ، دست به قتل و کارهای عجیب و غریب دیگری زده اند ، چون می دانند قبل از دادگاهی و اعلام حکم ، خودش به صورت طبیعی از دنیا می رود و در واقع به بعضی افراد جسارت می دهد که کارهای عجیبی انجام دهند.

*********************************************

در مواقعی پیش می آید که مثلا می خواهند افکار عمومی یک جامعه را مثلا در اینجا آمریکا را از یک موضوع مهم منحرف کنند ، به همین دلیل این نوع بازی ها را راه می اندازند که توجه مردم به یک امر واحی جلب شود و در سایتها و کانالهای جهانی هم به این خبر به عمد دامن می زنند ( با قدرت و نفوذی که دارند ) تا ذهن اکثریت مردم به آن خبر جلب شود ، تا خودشان در پشت پرده کارهایی را که می خواهند انجام دهند .

این نوع موارد در 100 سال اخیر پیش آمده ، اما بعد از 30 یا 60 یا 99 سال ، وقتی اسناد محرمانه از زیر زمین بیرون آمده اجازۀ انتشار پیدا می کنند و عموم اجازه دارند تا آن اسناد را بخوانند ، تازه متوجه می شوند که مثلا در 65 سال پیش چه اتفاق مهمی افتاده که از عموم پنهان شده و در قفسه های ( اسناد محرمانه ) نگهداری شده .

اما بعد از 65 سال آن اسناد ارزش خودشان را از دست داده اند و افرادی که در آن دوران 30 یا 40 سال داشتند ، حالا دیگر نیستند و نسل جدید هم در آن دوره نبوده اند.

************************************

به نظر دوستان ، کدام یک از 2 مورد بالا برای این آقای 81 ساله صادق است ؟

آیا این آقا در زمان تعیین شده از دنیا نمی رود ؟

آیا این موارد باعث از بین رفتن و یا کم شدن باور مردم نمی شود ؟

چه کسی ( کسانی ) از این مسائل بیشترین سود را می برد ؟

با تشکر...

ویرایش شده توسط LEE
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من تازه شرکت ارتباط برتر کاشونو هک کردم هنوز کلی دانلود دارم Oh%20Go%20On.gif

حداقل یه روز وقت بده brink دانلودش تموم بشه @};-

16 دقیقه وقت مونده :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همیشه همون اتفاقی میوفته که دفعات قبل افتاده بود.

مثل ماجرای همخطی سیارات چند سال قبل که قرار بود کره زمین به خاطر گرانش سیارات هم خط شده نابود بشن ... و نشدن. به راحتی فراموش میشه.

شیاد ها هم با تکیه بر این قابلیت قدرتمند ( فراموشکاری ما) هر چند وقت یک بار حقه جدیدی رو میکنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نکته جالب اینجاست از سپیده دم تاریخ ، از زمان ظهور زرتشت ، در قرون نخست اسلامی، در یونان باستان، در اوان ظهور مسیح، در قرون وسطی، در قرون بیست و بیست ویک و... همواره کسانی بودند که میگفتند: این دوره فسق و فجور ، این دوره ظهور ادوات عجیبه و آلات غریبه، این بار دیگر زمان پایان دنیا است. (که حالا دقیق این پایان یعنی چی ؟ اختلاف است بین علمای عددشناس!)

*******

خیلی جالبه اگر محاسبات این حضرت کشیش و مبشر براساس تقویم میلادی گریگوری بوده باشه:

در تقویم میلادی، طول سال، کمی با سال دقیق خورشیدی اختلاف داشت. به علت این اختلاف، هر ۴۰۰ سال یک‌بار، سه روز اضافه می‌آمد. در سال ۱۵۸۲ میلادی به فرمان پاپ گریگوری سیزدهم، کمیته‌ای از منجمان و ریاضیدانان، عهده‌دار اصلاح تقویم شدند. مبدأ تقویم جدید که تقویم گریگوری نام گرفت، ۲۱ مارس، مطابق با روز اول بهار، تعیین شد و با کسر کردن ناگهانی ۱۰ روز از همان سال، جابه‌جایی را که در قرن‌های گذشته پیش آمده بود، برطرف کردند. این سال را سال تصحیح تقویم نامیدند. البته این تصحیح اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخت، زیرا آن‌ها گمان می‌کردند به این ترتیب، ۱۰ روز از عمرشان کم می‌شود!!! آن‌ها در مقابل اقامتگاه پاپ جمع شدند و فریاد برآوردند: "۱۰ روز ما را به ما برگردانید". برای جلوگیری از پیش آمدن اختلاف بین سال خورشیدی حقیقی و سال میلادی، مقرر شد که از آن سال به بعد، هر 4 سال یک بار، یک روز به فوریه اضافه شود، مگر سال‌هایی که بر صد بخش‌پذیر بودند. همچنین سال‌هایی که به ۴۰۰ بخش‌پذیر بودند نیز کبیسه محسوب می‌شدند. اصلاح تقویم گریگوری را بیشتر کشورهای کاتولیک پذیرفتند، ولی در دیگر کشورها این کار به تدریج پذیرفته شد. در انگلستان تا سال ۱۷۵۲ اصلاح تقویم را نپذیرفتند، اما در این سال چون تقویم آن‌ها ۱۱ روز با سایر کشورهای اروپایی اختلاف پیدا کرده بود و این تفاوت مشکل‌ساز شده بود، اصلاح تقویم پذیرفته شد. در روسیه هم تا سال ۱۹۱۸ تقویم قدیمی میلادی معمول بود. جالب این‌جاست که این عدم پذیرش تقویم جدید، موجب اختلاف وقایع‌نگاری در این کشورها شد. برای مثال انقلاب اکتبر روسیه، در واقع با تقویم آن روز کشور، در ماه نوامبر اتفاق افتاده بود.

نقص نخست گاهشماری گریگوری، سرآغار سال است که امروزه ۱ ژانویه به صورت جهانی رسمی شناخته شده است. پیشتر در اینباره اتفاق‌نظری میان کشورها و فرقه‌های مسیحی نبود. با توجه به اینکه اول ژانویه برابر با ۱۰ یا ۱۱ دی گاهشماری خورشیدی (اوایل زمستان در نیمکرهٔ شمالی و اوایل تابستان در نیمکرهٔ جنوبی) است، این زمان از لحاظ حرکت انتقالی زمین و در مقایسه با سرآغاز گاهشماری‌های معتبر جهان برای آغاز سال مناسب نیست. از همین جاست که اشکالهای بزرگ در ازمنهٔ تاریخ برای آن به وجود آمده است (چنانکه سال مالی کشورهایی که از این تقویم استفاده می‌کنند با سال میلادی منطبق نیست و تقریباً از اوایل فروردین آغاز می‌شود).

گاهشماری میلادی با وضعیت فصلها و موقعیت خاص زمین مانند اعتدالین و انقلابین همخوانی ندارد و شمار روزهای هر ماه نیز نامنظم است. سرآغاز سال و سرآغاز ماهها در تقویم مسیحی کلاً قراردادی هستند و به مسائل نجومی و یا حرکت انتقالی زمین مربوط نیستند و با بروج سروکاری ندارند. برای اتخاذ این روش هیچ دلیل منطقی وجود ندارد و از سوی دیگر در طول تاریخ بسیاری به دلخواه دخل و تصرفی در این تقویم کرده است.

همچنین این تقویم پایهٔ دقیق مذهبی ندارد و مشکلات مذهبی مسیحیان را برطرف نکرده است و ایام مذهبی را دقیقاً مشخص نمی‌کند و برای تعیین این ایام باید از تقویم قمری کمک گرفت و منجمین ناچارند هر سال با کمک گرفتن از روش اپاکت (Epacte) محل آن را در ماههای قمری پیدا کنند؛ در نتیجه عید پاک در فاصلهٔ ۲۲ مارس تا ۲۵ آوریل دائماً در تغییر است همچون سایر اعیاد و روزهای مذهبی مسیحیان و مسلمانان.

+برخی تاریخ منقول تولد عیسی مسیح رو دقیق نمیدونند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

بنده هم از اون نقطه نامعلومیکه گفتن تماس میگیرم / هی بهشون گفتم که باباجان قراره پارس خودرو ماشینم رو مرداد تحویل بده آخه ؟ ! گفتن کنسل شده - میریم اونجا برات ترن هوایی میدن / اونورا تازه چه خبر بچه ها !!! :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

جهان ما داره از هم میپاشه دکتر بیشاپ فعلا با کهربا گسستگی های مولکولی رو مهار کرده :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
ارسال شده در (ویرایش شده)
من تازه شرکت ارتباط برتر کاشونو هک کردم هنوز کلی دانلود دارم Oh%20Go%20On.gif

حداقل یه روز وقت بده brink دانلودش تموم بشه @};-

16 دقیقه وقت مونده @};-

جهان ما داره از هم میپاشه دکتر بیشاپ فعلا با کهربا گسستگی های مولکولی رو مهار کرده :)

محمد جان دانلودت تموم شد داداش...

از همه خداحافظی کن...

دیگه وقتشه....

ویرایش شده توسط morteza.p
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...