رفتن به مطلب

درخواست از کابران انجمن لیون


Recommended Posts

سلام دوستان عزیز و سال نوتون مبارک

چند وقتیه توی انجمن دوستان مغازه دار اجناس دست دوم پشت ویترینشون رو که مفت از مشتریان نگون بخت خریداری کردند به قیمت گزاف جهت فروش ارائه میدن و تاپیک میزنن. یک قیمت کزایی هم از سایت نامعلومی قرار میدن از آک کالا جهت توجیه قیمتشون. حرف من اینه که 

اولاملاک قیمت آک کالا سایت لیون میباشد چون قیمتاش واقعا منصافنه است نه سایتهای نامعلوم دیگه که قیمت کزایی زدند.دوم این کار اونا کم کم باعث میشه که قیمتهای واقعی کالا هایی که دوستان جهت فروش میزارن به قیمت آک نزدیک تر بشه.سوم این که اینجا محلی برای خرید و فروش یوزر به یوزر می باشد نه بورسی و دلال که اگه این طور بود کسی ریسک نمیکرد پول به حساب کسه دیگه بریزه و کالا رو چند روز بعد تحویل بگیره. میرفت بازار میخرید.چهارما کالا رو میزارن با قیمت گزاف بعد هم میگن کسی دخالت نکنه و قیمتش همینه و هزار جور چیزه دیگه. حرف منطقی و حق همیشه تلخ بوده و هست. کسی اگه کالاش قیمت منطقی داشته باشه هیچکس بهش اعتراض نمیکنه و سریع فروش میره. به شخصا چندبار کالا با قیمت مناسب خریدم و فروختم که میگم.

پنجم همون آقایون دلال که خودشون قیمتهای کزایی میدن اگر کسی کالایی برای فروش گزاشته باشه میان و قیمتهای چرند و پرندی میدن که تو   هیج کجاهم این چنین قیمتهایی وجود نداره و میخان بز خری کنن.

ششم هم این که به دوستانی که اطلاعات کافی از کالا ندارن اطلاعات غلط و عجیبی میدندتا بتونن کالاشون رو بفروشن و یا بخرن که من تست کردم و من داشتم و قدرتش فلانه و بهمانه.درصورتی که راست میگن و فقط واسه نصب ویندوز و سلامت کالا تستش کردن نه زیر بار و گیم.

از دوستان تقاضامندم درصورت مشاهده چنین پست هایی اصلا به طرف کاری نداشته باشن تا اینقدر آپ بده که کلا از کشور خارج شه.خخخ

به امید روزی که این انجمن که قصد اصلیش که خرید و فروش کالا های دست دوم از مصرف کننده به مصرف کننده هست از دلال و بورسی خالی بشه و کلا از کشور خارج بشن. 

ویرایش شده توسط blooder
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اخیرا وضعیت بازارچه های اینترنتی اینطور شده و قشنگ میشه احساس کرد این وضعیت رو

واسه مثال همین کنسول PS4!!! من یه ماه بود دنبال کنسول دست دو میگشتم قیمتایی که پیشنهاد میدادن از قیمت اکبندش بالاتر بود!!

اخر سر هم ترجیح دادم اکبند بگیرم.

باز لیون کاربرای با سابقه و با انصافش از بقیه جاها بیشتره و امیدوارم وضعیتش هر روز بهتر بشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...