رفتن به مطلب

مانیتور 4K جدید AOC، مناسب طراحان و عکاس ها


Recommended Posts

aHR0cDovL21lZGlhLmJlc3RvZm1pY3JvLmNvbS9TL0EvNjY0NTcwL29yaWdpbmFsL0FPQy1VMzI3N1BXUVUuanBn.thumb.jpg.a400ce13b64dedd02e2a01e9819cdf48.jpg

 

AOC امروز مانیتور 32 اینچ U3277PWQU با صفحه نمایش 4K (3840x2160) را عرضه کرد. این مانیتور دارای ویژگی Flicker-Free است که از خستگی چشم هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند.

پنل صفحه نمایش مانیتور U3277PWQU از نوع VN بوده و زاویه دید عمودی و افقی آن 178 درجه است. نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز و زمان پاسخگویی آن نیز 4 میلی ثانیه است که اگر به دنبال یک مانیتور گیمینگ جدید هستید احتمالاً مانیتور AOC برای شما مناسب نباشد و بهتر است گزینه های دیگری را هم بررسی کنید. البته این مشخصات برای استفاده های معمولی قابل قبول است زیرا اکثر افراد متوجه چند میلی ثانیه تأخیر نمی شوند اما اگر جزو گیمرهای رقابت طلب هستید مانیتورهایی با نرخ تازه سازی تصویر بالاتر و زمان پاسخگویی کمتر بیشتر بدرد شما می خورند!

به نظر می رسد AOC نیز متوجه این موضوع شده باشد زیرا در نشست خبری عرضه U3277PWQU گفت: "این مانیتور برای خلق تصاویری غنی و جزئیاتی کامل برای طراحان، گیمرها و عکاسان عرضه می شود و اینکه کاربران می توانند از فضای کاری بیشتری که این مانیتور برایشان فراهم می کند لذت برده و خلاقیت های خود را بهتر به نمایش بگذارند". ویژگی Flicker-Free مانیتور AOC از نورپردازی پشت زمینه جریان مستقیم به جای تلفیق پولس های عرضی بهره می گیرد که استفاده از این صفحه نمایش را برای مدت های طولانی تری ممکن می سازد.

هم اکنون می توانید مانیتور U3277PWQU را از سایت های آمازون و B&H Photo تهیه کنید. قیمت لیست شده این مانیتور 700 دلار است اما در حال حاضر با قیمت 500 دلار به فروش می رسد.

 

منبع: Tom's Hardware

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...