رفتن به مطلب

ایسوس 3 مانیتور جدید با پشتیبانی از HDR و Quantum Dot معرفی کرد.


Recommended Posts

untitled-12.thumb.png.1c4dec7bc39cbe1aea4cdd9aeb98c573.png

 

بخش RoG ایسوس در نمایشگاهی در برلین سه مانیتور جدید معرفی کرد. نمایشگرهای Republic of Gamers از این پس مجهز به تکنولوژی Quantum Dot خواهند شد که قبلاً توسط سامسونگ عرضه شده بودند. این مانیتورهای گیمینگ جدید با HDR10 سازگار هستند.

 

untitled-9.thumb.png.880d22697eb8139612f2dd37dce8d91b.png

 

این سه مدل معرفی شده توسط ایسوس شامل یک مانیتور با صفحه نمایش خمیده و رزولیشن 1920x1080 با نام RoG Strix XG27VQ و نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز می شود. یک مدل بالاتر با نام RoG Swift PG27VQ با رزولیشن 2K است که نرخ تازه سازی تصویر آن 165 هرتز و مانند مدل پیشین خود دارای صفحه نمایش خمیده است اما تفاوت شاخص آن با RoG Strix XG27VQ در بهره گیری از ویژگی HDR و همچنین تجهیز به تکنولوژی صفحه نمایش Quantum Dot با پشتیبانی G-Sync می باشد.

 

untitled-8.thumb.png.e650730880595f421bdea1a72ab62f26.png

 

در انتها نیز مانیتوری با صفحه نمایش UltraHD به نام RoG Swift PG27UQ است. این مدل نیز از تکنولوژی های G-Sync و پنل Quantum Dot استفاده می کند بنابراین قابلیت پشتیبانی از HDR را داراست. PG27UQ با صفحه نمایشی 144 هرتزی حداکثر میزان روشنایی 1000cd/m2 و عمق رنگ 10 بیتی دارد. برای صفحه نمایش این مانیتور 27 اینچی پنلی از نوع IPS به کار گرفته شده تا به عنوان یک مانیتور نسل بعدی گیمینگ بتواند بیشترین میزان جزئیات را به همراه تصاویری نرم و روان و طیف های رنگی وسیع و چشم نواز برای کاربر فراهم نماید. این صفحه نمایش ها از سیستم نورپردازی Aura با RGB LEDهای قابل برنامه ریزی بهره می برند و ورودی های تصویر آنها شامل 2 پورت DisplayPort 1.4 و 1 پورت HDMI برای پشتیبانی ذاتی قابلیت های 4K می شود.

 

منبع: Guru3D

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

Quantum Dot  یه نوع پنل هست ؟  مثل  IPS و TN ؟؟

یه فول اچ دی با 144 فریم

یه 2k با 160 فریم + Hdr

یه 4k با 144 فریم + HDR و..

اولین مانیتور 4K که بیشتر از 60 فریم میده !!!

(البته اگر دروغ 13 نباشه)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پنل که نیست، سومی رو نوشتم پنلش IPS هست. "نقطه های کوانتومی، ذرات نیمه رسانای بسیار ریز با سایز تنها چند نانومتر هستند که خواص بصری و الکترونیکی آنها از ذرات بزرگ تر متفاوت است. یک صفحه نمایش QD به صفحه نمایشی گفته می شود که در ساخت آن از نقطه های کوانتومی یا نانوکریستال های نیمه رسانا استفاده شده است." (چون خودم فنی نیستم، به نقل از ویکی پدیا ^_^)

دروغ نیست. اگر به سایت منبع مراجعه کنید، میبینید یک بانوی متشخصی چند نفر رو دور خودش جمع کرده داره براشون توضیح میده.

ضمناً در نمایشگاه CES 2017 که چند ماه قبل برگزار شد، لاینوس در غرفه ایسوس نمایشگر مدل سوم رو با عنوان "The God Of Monitors" نمایش داد و در اولین جملات اینطوری دربارش گفت:

"So this is it! monitors revolution has ended, because I don't really understand how it gets a whole lot better than waht I have in front of me"

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...