رفتن به مطلب

معرفي يك گارانتي خوب به نام ماتريكس


سعید حسینی
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود دوستان گلم

ميدونم كه همه شما عزيزان هميشه سر اينكه گارانتيها زياد به شما و مصرف كننده توجه نميكنه ناراحت هستيد . باور كنيد كه ما بيشتر از شما در عذاب هستيم . خيلي وقتها شده كه ما گارانتيهايي رو كوبونديم تا كه شايد تغييري تو اصل كارشون بوجود بياد ولي اين دفعه فرق ميكنه .

بر مبناي اينكه ما زياد با گارانتيها درگير هستيم به يك نتيجه اي رسيديم كه به شرحه زيره :

وقتي از دوستاني كه هر هفته دوبار اونها رو براي گارانتي ميفرستيم پرسيدم كه گارانتيها چطور با شما برخورد ميكنن ؟؟؟؟ خيلي مطالب راجب گارانتيها گفتن ولي مطالبشون در مورد ماتريكس بسيار جالب بود :

1 - خيلي از كالاهي كه ميره اونجا به راحتي و با كمترين اتلاف وقت تعويض ميشه . اين معني بسيار خوبي داره و واقعا به اين شركت تبريك ميگم

2 - ديگه فكر نميكنم چيزي مهمتر از گزينه 1 وجود داشته باشه .

اميدوارم كه همينطور بمونه و به راهش ادامه بده .

من وظيفه خودم دونستم كه اينو بگم چون مصرف كننده حق داره انتخاب كنه . البته ماتريكس اگر قيمتهاش رو هم درست كنه همه چيز درستتر ميشه @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا قیمتهاش بالاست . ولی برخورد خوبی دارن . من چند ماه پیش مشکلی در مورد کارت گرافیک داشتم . کارت گارانتی رایان بدر داشت که باطل شده بود . ولی با اینکه مسئولیتی نداشتن نزدیک به نیم ساعت پشت تلفن به من توضیح دادن که چطور سیستم و کارت رو تست کنم که اگر بتونم خودم مشکل رو پیدا کنم . اخر سر هم گفتن اگر نشد کارت رو براشون ارسال کنم تا بررسی کنن . ولی شرکت رایان بدر که قبلا msi رو گارانتی میکرد وقتی یک کارت من سوخته بود چقدر آقای حسینی رو اذیت کردن و نزدیک به 1 ماه و نیم طول دادن تا تعویض کردن . البته این موضوع مال 2-3 سال پیشه . ولی تفاوت رو میرسونه.

ویرایش شده توسط hamed
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ما همگي وظيفه داريم كه چنين شركتهايي رو حمايت كنيم ولي نه اينكه شركت بعد از چند وقت سوار بر اسب سفيدش بشه و بر روي مصرف كننده بتازه . اميدوارم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

جناب حسینی من هم با این گارانتی در ارتباط بودم و واقعا کارشون درسته.clapping.gif

ما لپ تاپ بردیم پیششون روی کیبوردش قهوه ریخته بودSkull.gif بهشون گفتیم به خاطر صداقت ما برای ما رایگان تعویضش کردن که تو این دورو زمونه کم پیدا میشه.angle.gif

در ضمن فقط 3 روز به اتمام گارانتی مونده بود.

من که همچین گارانتی ندیده بودم و بعید میدونم حالا حالا ها هم ببینم.happy.gif

بهشون خسته نباشید میگم.Rose.gif

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه کارت 6950 msiخریدم وقتی دستم رسید تست کردم دیدم گرافیک مشکل داره باهاشون تماس گرفتم ومشکل رو گفتم گفتن کارت رو بفرست ویه دونه کارت نو برام فرستادن من باتوجه به مشکلاتی که دوستان باشرکتهای گارانتی داشتن رومیدونستم واقعا نگران بودم ولی خیلی حال کردم گرافیک جدید 4 روزه بااتوبوس رسید دستم (زاهدان)واقعا دستشون درد نکنهclapping.gif

ویرایش شده توسط AM3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

پاورهاش رو که به قیمت خوبی داره میده!

کافیه یه نگاهی یه قیمت پاورهای ترمال تیک این شرکت کنید!

الا تو بازار پاور 1200 وات ترمال تیک با گارانتی ماتریکس 320 تومن و پاور 1350 وات جدید ترمال تیک که قیمتش 330 دلاره تو ایران قیمتش 330 تومنه که خودم به شخصه تعجب کردم!

یا پاور 1500 واتش که قیمتش 350 تومنه!

هیچ شرکت دیگه ای حتی اگه بتونه هم همچین کاری نمیکنه! حداقل تا الان که اینطوری بوده!

یا قیمت پردازنده های AMD که برابر قیمت جهانی هست!

@};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام به دوستان

جا داره منم از اين گارانتي تشكر كنم.

قبل از عيد يه مين برد MSI H67MA-E45 واسه يكي از اقوام خريدم. از اونجايي كه گرافيك نداشتم با گرافيك خوده CPU تستش كردم و بردم شهرستان. اونجا تو عيد چك كردمش و ظاهرا مشكلي نداشت. بعد از اينكه تو كيس بستم و ويندوز سون رو هم به راحتي نصب كردم، داخل ويندوز كه مي شدي بعد از حدود دو سه دقيقه كل سيستم قفل مي كرد!!! ما هم هر چي رم و كارت گرافيك و ... چك كرديم مشكلي نديديم و بالاخره شك كردم كه مشكل بايد از مين برد باشه. خلاصه كارت گرافيك رو برداشتم و از گرافيك خود CPU استفاده كردم و ديدم بله.. مشكل از اسلات PCI Ex16 مين هست.

بعد از عيد دقيقا 14 فروردين بردمش گارانتي، چون از يك طرف مشكلش بگير نگير داشت و از طرف ديگه در مورد گارانتي ها تجربيات بدي داشتم خيلي شك داشتم اصلا قطعه رو تحويل بگيرن (معمولا گارانتي ها مشكلات دو پهلو رو يه جوري به آسمون و ريسمون ربطش ميدن و آخرش هم ميگن به ماچه). باكمال تعجب قطعه رو تحويل گرفتن، چون CPU مربوطش رو در اون زمان نداشتن، قسمت فني شرح عيب رو از من قبول كرد و از اينكه CPU رو نداشتن عذر خواهي كردن :o و گفتن تا چهار روز ديگه جواب نهايي رو بهم ميدن.

خلاصه سرتون رو زياد درد نيارم.. دو روز بعد تلفني بهم خبر دادن كه مين برد رو تعويض كردن و برم بگيرم @};-

جالب اينجا بود كه بعد از تحويل مين برد، در خصوص مشكل SATA اين سري مين برد ها بهم اطلاع رساني كردن و يه بروشور از MSI در خصوص نحوه وصل كردن هارد به SATA اين مين برد دادن و گفتن مين بردهاي بدون مشكل (سري B3) به زودي واسشون ميرسه و شما اگه مشكلي در خصوص SATA داشتين حتما تو دوره گارانتي بيارين تا ما براتون با اين سري تعويض كنيم @};-

ما هم با كلي لذت و كيف، خوشحال و خندان برگشتيم و مين برد رو پست كرديم رفت.

به اميد روزي كه ساير شركتهاي گارانتي كننده يه كم از ماتريكس ياد بگيرن. هم طرز سرويس دادن به مشتري رو و هم طرز برخورد رو.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پاورهاش رو که به قیمت خوبی داره میده!

کافیه یه نگاهی یه قیمت پاورهای ترمال تیک این شرکت کنید!

الا تو بازار پاور 1200 وات ترمال تیک با گارانتی ماتریکس 320 تومن و پاور 1350 وات جدید ترمال تیک که قیمتش 330 دلاره تو ایران قیمتش 330 تومنه که خودم به شخصه تعجب کردم!

یا پاور 1500 واتش که قیمتش 350 تومنه!

هیچ شرکت دیگه ای حتی اگه بتونه هم همچین کاری نمیکنه! حداقل تا الان که اینطوری بوده!

یا قیمت پردازنده های AMD که برابر قیمت جهانی هست!

@};-

درسته ولي بايد روي قيمت مادربورد و كارت گرافيكش يه فكري بكنه اگر اين كارو بكنه همه چيزش تكميله

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای حسیتی محصولات این شرکت چی هست؟ منظورم اینه که جه نوع قطعه واررد میکنن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقای حسیتی محصولات این شرکت چی هست؟ منظورم اینه که جه نوع قطعه واررد میکنن؟

محصولات اين شركت به شرح زير هستش :

MSI

thermalteke

supertalent

edifire

CPU AMD

HDD hitachi

و يه سري برندهاي خوب ديگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یه چیزی میخام بگم بین خودمون باشه @};- :o

تعمیرکارا و اونائی که تو کار خرید ضایعات قطعات کامپیوتر هستند عاشق ضایعات ماتریکس هستند

میگن توش پر از طلاست

دلیل:

چون بنای ماتریکس تعویضه و اکثر قطعات بخاطر دلایل خیلی کوچیک هم از رده خارج میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا گارانتي خوبي هستش...منم يه كارت گرافيك 5770 داشتم كه مشكل دما داشت ...فرستادم براشون و بعد از شنيدن توضيحاتم و تست قطعه بدون هيچ مشكلي برام عوض كردن...دمشون گرم. @};- :o @};-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یعنی امکان داره ؟؟؟

همچین گارانتی تو ایران موجوده ؟ بابا ایول

از این به بعد جدا سعی میکنم قطعاتی بردارم که از ماتریکس و گرین باشه به 2 دلیل:

1- شرکتی که خوب سرویس میده باید از سوی مشتری حمایت بشه

2- اگه یه روزی خدایی نکرده کارم به گارانتی رسید، قطعه رو از شرکتی خریده باشم که بدونم پشتیبانم هستش و بهم سرویس میده

دستشون درد نکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...