رفتن به مطلب

مادربردهای AM4 گیگابایت با چیپ های مختلف از راه رسیدند


Recommended Posts

Capture.thumb.JPG.9cb91d7912ca9ad204e9a43d86aae3e7.JPG

 

گیگابایت امروز از مادربرد های AM4 با چیپ ست A320 رونمایی کرد. اکنون پلتفرم AM4 با اضافه شدن این مادربردهای مبتنی بر چیپ ست A320 تکمیل شده که شامل محصولاتی با تمام ویژگی های پرکاربرد و مورد نیاز کاربران می شود.

همراه با رونمایی چیپ ست A320، پردازنده های جدید سری Ryzen 5 نیز توسط AMD به بازار عرضه شدند که محصولاتی از پردازنده قدرتمند این رده یعنی Ryzen 5 1600X تا Ryzen 5 1400 را در بر می گیرد. پردازنده Ryzen 5 1600X که با روند ساخت 14 نانومتری تولید می شود، دارای 6 هسته و 12 رشته پردازشی با فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز است که همراه با مادربردهای B350 و A320 گیگابایت آن را به انتخابی ایده آل برای سیستم های میان رده تبدیل کرده است.

بازار هدف مادربردهای A320 و B350 گیگابایت همراه با پردازنده های Ryzen 5 کمپانی AMD مشتریانی است که به دنبال یک ترکیب با بهترین کارایی در برابر قیمت پرداختی هستند. همزمان با عرضه پردازنده های Ryzen 5، گیگابایت نیز مادربردهای جدید AX370 خود را عرضه می کند. این مادربردها شامل محصولاتی چون GA-AX370-Gaming K7 و GA-AX370-Gaming K5 می شود که با تکمیل سری سوکت AM4، تنوع بیشتری به انتخاب های خریداران می بخشد.

آقای "هنری کاو" مدیر بخش تجاری مادربردهای گیگابایت در مراسم رونمایی این سری عنوان کرد: "ما از میزان تقاضای بازار برای پلتفرم AM4 بسیار خرسندیم و با مشارکت و همکاری AMD میخواهیم عرضه این محصولات نوآورانه و جدید را همچنان بهتر از قبل ادامه دهیم و اکنون با عرضه پردازنده های Ryzen 5 و چیپ ست های A320، گیگابایت نیز به لطف محصولات منحصر به فرد، نوآورانه و بی همتای خود به حضور قدرتمندش در این رده ادامه می دهد."

مادربردهای AM4 گیگابایت که با چیپ های X370 و B350 و A320 عرضه می شوند از هم اکنون در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین و محلی در دسترس خریداران و علاقه مندان هستند تا بتوانند تمام قدرتی را که پردازنده های Ryzen 5 ارائه می دهند را به کمک مادربردهای AM4 گیگابایت تحت اختیار خود درآورند.

 

منبع: Guru3D

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

من اول فکر کردم وارد ایران شده برا فروش، نگو چند سری جدید داده بیرون، ممنون;)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...