رفتن به مطلب

MSI دو لپ تاپ جدید از سری لئوپارد معرفی می کند


Recommended Posts

1.thumb.jpg.684db3fff0e258c6a1e1116af77ecc27.jpg

 

کمپانی نامدار MSI یکی از پیشگامان تولید و عرضه سخت افزارهای گیمینگ امروز لپ تاپ های GP62X و GP72X از سری لئوپارد را معرفی کرد. لپ تاپ های جدید MSI با بهره گیری از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز و زمان پاسخدهی 5 میلی ثانیه به همراه یک درایو NVMe با استاندارد M.2 و کیبورد به روز شده SteelSeries با دکمه هایی با حروف نقره ای و نورپردازی پشت زمینه RGB، استانداردهای تازه ای در طراحی و عملکرد لپ تاپ های گیمینگ معرفی می کنند.

به لطف صفحه نمایشی با رزولیشن FullHD و پنلی با نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز و زمان پاسخدهی 5 میلی ثانیه، اکنون دیگر می توانید از هم دریدگی تصویر و لگ در بازی ها را به خاطرات بسپارید. نرخ تازه سازی تصویر پنل این مانیتور به شما اجازه می دهد در بازی ها عکس العمل سریعی از خود نشان داده و تجربه ای درخور و در شأن محصولات MSI داشته باشید. لپ تاپ های گیمینگ GP62X و GP72X از سری لئوپارد با بهره گیری از درایوهای ذخیره سازی NVMe بهترین تجربه ممکن از پتانسیل کامل جدیدترین تکنولوژی های SSD را با سرعت خواندن اطلاعات بیش از 2200 مگابایت بر ثانیه برای کاربر فراهم می کنند. پردازنده در نظر گرفته شده برای این خانواده از نسل هفتم پردازنده های اینتل با معماری Kaby Lake بوده و یک مازول رم 16 گیگابایتی DDR4 (قابل ارتقاع تا 32 گیگابایت) و یک کارت گرافیک GTX 1060 از دیگر مشخصات این لپ تاپ ها به شمار می آیند.

 

2.thumb.jpg.4a7200ba20ba53d3491202b41aa4d1e2.jpg

 

MSI این دو لپ تاپ گیمینگ را مجهز به کیبوردی با نور پست زمینه RGB از سری SteelSeries با پشتیبانی از SteelSeries Engibe 3 مجهز کزده است. به لطف نسل سوم این موتور، گیمرها می توانند به راحتی تک تک دکمه ها و نور پشت زمینه آنها را مطابق استایل و سلیقه خودشان شخصی سازی کنند. ویژگی هیجان انگیز دیگر کیبورد جدید SteelSeries، با نام GameSense می باشد که با توجه به میزان هیجان و اکشن در جریان بازی رنگ دکمه های کیبورد را تغییر می دهد. اولین بازی هایی که از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد CS: GO و Minecraft خواهند بود. به لطف پاسخگویی سریع تر و بازخورد آنی دکمه و پشتیبانی از ویژگی Multi-key گیمرها قادر خواهند بود نبض بازی ها را در دست بگیرند.

همچنین از دیگر ویژگی های سری GP X می توان به فناوری Cooler Boost 4 جدید و اختصاصی MSI اشاره کرد. با وجود 2 فن و 6 لوله مسی ناقل حرارت مستقل مخصوص پردازنده و هسته گرافیکی و %20 گردش بیشتر جریان هوا نسبت به نسل قبل، Cooler Boost 4 پیشرفته ترین طراحی سیستم ناقل حرارتی با لوله های مسی در لپ تاپ های گیمینگ به شمار می آید.

 

منبع: TechPowerUp

مترجم: مجید بکائیان

ویرایش شده توسط Trickster
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...