رفتن به مطلب

مانیتور Predator X27 ایسر، برای آنان که تنها بهترین ها را می پسندند


Recommended Posts

1.thumb.JPG.90e04d0369f5baeef2056f33765ad5b9.JPG

 

Acer بعد از پیش نمایشی که از یکی مهیج ترین و مورد انتظارترین مانیتورها در نمایشگاه CES در ماه ژانویه سال جاری داشت، بالاخره از مشخصات کامل نمایشگر جذاب Predator X27 پرده برداری کرد.

Predator X27 سکوی آغاز ورود صفحه نمایش های HDR با تکنولوژی G-Sync، فناوری گرافیکی اختصاصی انویدیا است که مزین به فناوری نمایش با شکوه تصاویر HDR شده که به تازگی در حال قدم نهادن در عرصه بازار صفحه نمایش های PCها هستند. در حالیکه بهترین مانیتورهای روز بازار حداکثر توانایی روشنایی 400 نیت را دارند، مانیتور پرچم دار Acer از طریق 384 واحد نور پشت زمینه مجزا روشنایی خارق العاده 1000 نیت را به ارمغان آورده که به لطف آن می تواند طیف رنگی وسیعی در خور تکنولوژی HDR با ارائه تصاویری زنده  و واقعی و همچنین مشکی فوق عمیق را ارائه دهد.

 

2.thumb.JPG.bd729d2980ac55b227be55bd3bb5069d.JPG

 

اما تمام ویژگی های این مانیتور به همینجا ختم نمی شود. به طور کلی Acer مانیتور Predator X27 را مجهز به هر امکاناتی که بتوانید فکرش را بکنید، کرده است: رزولیشن 4K، نرخ تازه سازی تصاویر متحیر کننده 144 هرتز، زمان پاسخدهی 4 میلی ثانیه، پوشش %99 فضای رنگی Adobe RGB، زوایای دید 178 درجه ای، تکنولوژی ردیابی حرکات چشم Tobii و همچنین تکنولوژی بهینه سازی تصاویر Quantum Dot.

در مقاله ای که انویدیا در توضیح G-Sync HDR منتشر کرده بود، در این باره چنین توضیح داده شده بود: "تکنولوژی Quantum Dot Enhancement Film یا QDEF که برای اولین بار در تلویزیون های رده بالا به کار گرفته شده بود، متشکل از نقطه هایی در مقیاس نانو می باشد که با انتشار نورهای دقیق بسته به سایز هر نقطه، رنگ هایی شفاف، اشباع شده و زنده تولید می کنند که تمامی طیف ها از سبز و قرمز عمیق تا آبی شدید را در بر می گیرند. این ویژگی امکان نمایش رنگ های زیادی را فراهم کرده و تولید تصاویر با دقت زیاد را ممکن می سازد که بسیار به چیزی که شما در دنیای واقعی میبینید نزدیک است."

 

3.thumb.JPG.594029bf4ed58107a46186de62494565.JPG

 

به طور کلی می توان این مانیتور را جام جهان نمای تمام صفحه نمایش ها دانست اما این مدل تنها نمونه موجود بازار نیست. ایسوس نیز در حال کار بر روی مانیتور HDR با پشتیبانی G-Sync با همین مشخصات می باشد.

با این حال هیچ کدام از این کمپانی ها ااطلاعات حیاتی چون قیمت و یا تاریخ عرضه را منتشر نکرده اند. با توجه همین پنل های G-Sync اعلای موجود در بازار و لیست ویژگی های مجللی که در اولین پنل های G-Sync HDR دیده می شود، به هیچ عنوان نباید انتظار قیمتی ارزان را داشت یا حتی تجهیزاتی که بتوان به کمک آنها از تمام قابلیت های Predator X27 بهره برد. در حال حاضر برای دستیابی به نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز آن هم در رزولیشن 4K در بیشتر بازی ها، نیاز به حداقل دو کارت گرافیک 700 دلاری GeForce GTX 1080 TI دارید.

 

4.thumb.JPG.c3e419c10fbd7af0f19fcb3ec90eba48.JPG

 

منبع: PCWorld

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...