رفتن به مطلب

معرفي لپ تاپ لامبورگيني ايسوس VX7


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

معرفي لپ تاپ لامبورگيني ايسوس VX7

asus_lamborghini_vx7_laptop_news.jpg

ايسوس يکي از اولين‌ شرکت‌هايي است که با همکاري، شرکت‌هاي معروفي از جمله Lamborghini، B&O و چندين شرکت ديگر محصولاتي را روانه بازار کرده است.

يکي از اين گونه محصولات نوت‌بوک لوکس‌ و متفاوت سري ASUS Lamborghini است که در سال‌هاي گذشته مدل‌هاي مختلفي از آن به بازار عرضه شده است.

P_500.jpg

در همين راستا اين شرکت به تازگي جديدترين مدل از اين خانواده را با نام Lamborghini VX7 معرفي کرده است. يکي از ويژگي‌هاي بارز اين مدل رنگ آميزي زيبا و طراحي خاص آن است به طوري که رنگ در نظر گرفته شده براي آن مانند رنگي است که در ماشين‌هاي واقعي استفاده مي‌شود. طراحي اين دستگاه نيز براساس آخرين ماشين ساخت اين شرکت معروف است به طوري که وقتي نوت‌بوک بسته است مانند يک ماشيني لامبورگيني به نظر مي‌رسد.

58xGRpXbWT4od8xv_500.jpg

همچنين خروجي‌هاي سيستم خنک‌کننده اين نوت‌بوک شبيه به چراغ و اگزوز اين اتومبيل طراحي شده است و در هنگام فعاليت به رنگ قرمز در مي‌ايد.دکمه روشن‌کردن دستگاه نيز مانند دکمه استارت اتومبيل Lamborghini طراحي شده به طوريکه به کاربران در هنگام روشن‌کردن دستگاه، حس روشن‌کردن يک اتومبيل واقعي را مي‌دهد. در بدنه اين دستگاه نيز از چرم برش داده شده و آلياژ آلومينيوم استفاده شده است.

s3QOkskgj7tW7KmC_500.jpg

FDt6roDoW6pY6rrJ_500.jpg

رنگ و مواد به کار رفته در اين دستگاه همگي تحت ليسانس يک شرکت معروفي ايتاليايي است. مشخصات اين دستگاه نيز مانند اتومبيل Lamborghini بسيار پيشرفته است. به طوريکه اين دستگاه داراي کارايي بسيار بالايي در بازي‌هاي کامپيوتري، کاربرد‌هاي چندرسانه‌اي و سرگرمي‌هاي آنلاين است. بهره‌مندي از نسل دوم پردازنده‌هاي خانواده Intel Core i7 بر پايه معماري جديد SandyBridge، کارايي بالاي اين محصول را در گرافيک و کاربرد‌هاي چند منظوره همراه با کمترين ميزان مصرف انرژي تضمين مي‌کند.

jyaQniTZFhya27VJ_500.jpg

CiyK524RXudy5fhY_500.jpg

همچنين وجود کارت‌گرافيک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 460M با قابليت پشتيباني از رابط DX 11 سخت‌گيرترين گيمر‌ها و کاربران حرفه‌اي را راضي مي‌کند. همچنين VX7 اولين نوت‌بوک در دنيا است که داراي سه گيگابايت حافظه گرافيکي اختصاصي است. از ديگر موارد منحصر به فرد اين نوت‌بوک وجود ۱٫۲۵ ترابايت حافظه ذخيره‌سازي از نوع SSD است.

6VncGtXcuSDDcnUS_500.jpg

http://www.asus.com/Notebooks/Special_Edition/ASUSAutomobili_Lamborghini_VX7/#specifications

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...