رفتن به مطلب

مانیتور و گارانتی ویستا (ویستا خوبیشو ثابت کرد)


The.13east
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در ۱ ساعت قبل، The.13east گفته است :

حالا در جریان پروسه میزارم دوستان رو همینجا 

خوب ببین یک توصیه بکنم. تمام وسایلش رو بزار داخل جعبش چیزی یادت رفت خیلی بد رفتار میکنن باهات.

داخل کارتن یک کاغذ بچسبان مشکلش رو بنویس (با ماژیک و درشت)

یک سمت دیگه یک کاغذ دیگه قرار بده آدرس کامل و شماره تماس و اسم و فامیل.

اینا خوراکشون گم کردنه هر چقدر هم تماس بگیری بگی مشکل رو باز هم یادشون میره. تنها راهش همینه.

فقط با تیپاکس بفرست. خیلی سریع به دستشون میرسه پست خیلی هزینه پات میخوره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، saeed0c گفته است :

خوب ببین یک توصیه بکنم. تمام وسایلش رو بزار داخل جعبش چیزی یادت رفت خیلی بد رفتار میکنن باهات.

داخل کارتن یک کاغذ بچسبان مشکلش رو بنویس (با ماژیک و درشت)

یک سمت دیگه یک کاغذ دیگه قرار بده آدرس کامل و شماره تماس و اسم و فامیل.

اینا خوراکشون گم کردنه هر چقدر هم تماس بگیری بگی مشکل رو باز هم یادشون میره. تنها راهش همینه.

فقط با تیپاکس بفرست. خیلی سریع به دستشون میرسه پست خیلی هزینه پات میخوره.

ممنون بابت نکات ریز 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پوزش می خوام. قصد ناامید کردنت رو ندارم. چند بار آمدم بگم و جلوی خودم رو گرفتم، نهایتا فکر کنم گفتنش بهتره. یک بار یک هارددیسک برای ویستا فرستادم بعد از یک ماه تماس مکرر که می گفتند دستشون نرسیده، از طریق اداره ی پست پی گرفتم و معلوم شد امضای همان آقایی که هر بار گوشی رو بر می داشت پای رسید پستیه و خودش تحویل گرفته. زنگ زدم ویستا و مدیریت رو خواستم و گفتم این آقا هارددیسک من رو تحویل گرفته و هر بار حاشا می کنه. گوشی رو دادند به خودش و گفت هارد دیسک به دلیل باز شدن از گارانتی خارج شده.  پس از اون هر بار با ویستا سروکار داشتم، حضوری رفتم تا دست کم این شکلی مغبون نشم. پیشنهاد می کنم در یکی از شهرهایی که ویستا دفتر داره خودت یا آشنایان حضوری ببرین.

ویرایش شده توسط سعید بهمنیان
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، سعید بهمنیان گفته است :

پوزش می خوام. قصد ناامید کردنت رو ندارم. چند بار آمدم بگم و جلوی خودم رو گرفتم، نهایتا فکر کنم گفتنش بهتره. یک بار یک هارددیسک برای ویستا فرستادم بعد از یک ماه تماس مکرر که می گفتند دستشون نرسیده، از طریق اداره ی پست پی گرفتم و معلوم شد امضای همان آقایی که هر بار گوشی رو بر می داشت پای رسید پستیه و خودش تحویل گرفته. زنگ زدم ویستا و مدیریت رو خواستم و گفتم این آقا هارددیسک من رو تحویل گرفته و هر بار حاشا می کنه. گوشی رو دادند به خودش و گفت هارد دیسک به دلیل باز شدن از گارانتی خارج شده.  پس از اون هر بار با ویستا سروکار داشتم، حضوری رفتم تا دست کم این شکلی مغبون نشم. پیشنهاد می کنم در یکی از شهرهایی که ویستا دفتر داره خودت یا آشنایان حضوری ببرین.

والا امکانش رو ندارم خودم برای همین مجبورم دیگه به بخش تهران اعتماد کنم 

حالا بازم صب تماس میگیرم و با تیپاکس ارسال میکنم ک توی 1 روز 100% برسه و بهونه ای نمونه 

اگر بخوان اذیت کنن سریعا از طریق اتحادیه اقدام میکنم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

امروز تاریخ 2/19 برای شرکت از طریق تیپاکس ارسال شد !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شرکت گارانتی بی در و پیکر هنوز مانیتور رو بعد از 2 روز ک رسیده دستشون ثبت نکردند توی سیستم چرندشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

زنگ زدم به گارانتی فقط میگن ک مانیتورتون توی سیستم ثبت نشده و هیچکس بالا سر اون تلفن چی های احمقشون جواب گو نیست و یه مسئول رو به من معرفی نمیکنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/02/18, 23:12:23، سعید بهمنیان گفته است :

 یک بار یک هارددیسک برای ویستا فرستادم بعد از یک ماه تماس مکرر که می گفتند دستشون نرسیده، از طریق اداره ی پست پی گرفتم و معلوم شد امضای همان آقایی که هر بار گوشی رو بر می داشت پای رسید پستیه و خودش تحویل گرفته. زنگ زدم ویستا و مدیریت رو خواستم و گفتم این آقا هارددیسک من رو تحویل گرفته و هر بار حاشا می کنه. گوشی رو دادند به خودش و گفت هارد دیسک به دلیل باز شدن از گارانتی خارج شده.  پس از اون هر بار با ویستا سروکار داشتم، حضوری رفتم تا دست کم این شکلی مغبون نشم. پیشنهاد می کنم در یکی از شهرهایی که ویستا دفتر داره خودت یا آشنایان حضوری ببرین.

 

در 31 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

زنگ زدم به گارانتی فقط میگن ک مانیتورتون توی سیستم ثبت نشده و هیچکس بالا سر اون تلفن چی های احمقشون جواب گو نیست و یه مسئول رو به من معرفی نمیکنند

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، سعید بهمنیان گفته است :

 

 

این مدیریت رو به من شمارش رو نمیده ک بخوام پیگیری کنم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، The.13east گفته است :

این مدیریت رو به من شمارش رو نمیده ک بخوام پیگیری کنم

 

بله الان در ممالک محروسه هرمدیری برای خودش مقام قدسی قایله و اجازه نمی‌ده دامن کبراییش رو امثال من و تو آلوده کنیم. فعلا یکی دو روز بشکیب.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه لپتاپ شخمی وایو 3-4 سال پیش خواهرم گرفته بود هفته ی دوم یه خط کامل پیکسلش سوخت! حضوری رفتم شرکت که شرکت نبود یه زیر پله ای 2*2 بود!! بعد ب نظرتوون چی بهم گفتن!؟ گفتن ساعات زیادی روشن بوده یهو خاموش کردین سرد گرم شده پیکسلاش سوختهههه!! یعنه این حجم از شر و ور بی سابقه بود واسم تو یه جمله! هر چی کردم تحویلس نگرفتن اصن یه اصابی خراب کردن هنوز که هنوز داره با اون پیکسل سوخته هاش کار میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/02/18, 22:15:12، saeed0c گفته است :

خوب ببین یک توصیه بکنم. تمام وسایلش رو بزار داخل جعبش چیزی یادت رفت خیلی بد رفتار میکنن باهات.

داخل کارتن یک کاغذ بچسبان مشکلش رو بنویس (با ماژیک و درشت)

یک سمت دیگه یک کاغذ دیگه قرار بده آدرس کامل و شماره تماس و اسم و فامیل.

اینا خوراکشون گم کردنه هر چقدر هم تماس بگیری بگی مشکل رو باز هم یادشون میره. تنها راهش همینه.

فقط با تیپاکس بفرست. خیلی سریع به دستشون میرسه پست خیلی هزینه پات میخوره.

 
 

همه کابل ها لازمه همراهش باشه؟ hdmi/vga/mhl کابل اضافی برق کابل 3.5mm صدا. چون میترسم گمش کنن بعدم مسولیتش رو گردن نگیرن.

مانیتور منم vx239h یه خط عمود سبز روش افتاده هفته آینده می خواستم بفرستمش گارانتی به علت دوری راه هم امکان مراجعه حضوری نیست. با توضیحات دوستان آدم نگران میشه:/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 35 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

بله الان در ممالک محروسه هرمدیری برای خودش مقام قدسی قایله و اجازه نمی‌ده دامن کبراییش رو امثال من و تو آلوده کنیم. فعلا یکی دو روز بشکیب.

داداش زیر دیپلم من هنگیدم xD

ولی خیلی قشنگ گفتی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، hassanshaikhi گفته است :

همه کابل ها لازمه همراهش باشه؟ hdmi/vga/mhl کابل اضافی برق کابل 3.5mm صدا. چون میترسم گمش کنن بعدم مسولیتش رو گردن نگیرن.

مانیتور منم vx239h یه خط عمود سبز روش افتاده هفته آینده می خواستم بفرستمش گارانتی به علت دوری راه هم امکان مراجعه حضوری نیست. با توضیحات دوستان آدم نگران میشه:/

داداش شما صبر کن ببین چ بلایی سر من میاد در جریان باشی بعد بفرست گارانتی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، hassanshaikhi گفته است :

همه کابل ها لازمه همراهش باشه؟ hdmi/vga/mhl کابل اضافی برق کابل 3.5mm صدا. چون میترسم گمش کنن بعدم مسولیتش رو گردن نگیرن.

مانیتور منم vx239h یه خط عمود سبز روش افتاده هفته آینده می خواستم بفرستمش گارانتی به علت دوری راه هم امکان مراجعه حضوری نیست. با توضیحات دوستان آدم نگران میشه:/

من نمایشگر رو   بردم ویستا شعبه‌ی شیرازگفتند کارتن و کارت گارانتی باشه کافیه. اما بعد که فرستاده بودند تهران و۲۰ روزی گذشت و خبری نشد، خودم برای پیگیری زنگیدم، گفتند لوازم جانبیش چرا ناقص بوده. حالا نقصش یک کابل برق بود و کابل رو براشون فرستادم که نمایشگرم تازه بره توی صف بررسی. مشخصه که اصطلاحا کرم از ریشه است و گرنه برخورد و خدمات شعبه‌ی شیراز بد نیست. 

برای نمایشگر لبتاپ خواهرم که گارنتی داشت داستان پرآب چشمی با ویستا داشتم که بعدها خواهم گفت.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

داداش شما صبر کن ببین چ بلایی سر من میاد در جریان باشی بعد بفرست گارانتی 

:)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، hassanshaikhi گفته است :

همه کابل ها لازمه همراهش باشه؟ hdmi/vga/mhl کابل اضافی برق کابل 3.5mm صدا. چون میترسم گمش کنن بعدم مسولیتش رو گردن نگیرن.

مانیتور منم vx239h یه خط عمود سبز روش افتاده هفته آینده می خواستم بفرستمش گارانتی به علت دوری راه هم امکان مراجعه حضوری نیست. با توضیحات دوستان آدم نگران میشه:/

بله همش. من کابل صدا رو نفرستادم. هنوز پیشم هست. الان دو تا زاشون دارم. ولی حتما بقیه رو بزارید. عکس بگیرید از خود چیزایی که میفرستید از کارت گارانتی. حتما

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خلاصه گارانتی اشغال ویستا 

مانیتور ک روز 3 شنبه ارسال شده و چهارشنبه به دستشون رسیده هنوز لیست نشده و باز به من گفتن ک دوشنبه تماس بگیرید 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 19 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

خلاصه گارانتی اشغال ویستا 

مانیتور ک روز 3 شنبه ارسال شده و چهارشنبه به دستشون رسیده هنوز لیست نشده و باز به من گفتن ک دوشنبه تماس بگیرید 

دوست من صبور باش، همینه، اینجا ایران است...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز در صورتی که تعمیر نکردن یا تعویض نکردن شما میتونید مانیتور رو ببرید اتحادیه و تحویل بدید بجاش پول مانیتور یا یه آکش رو بگیرد 

این کار باعث میشه ویستا یه امتیازه منفی در یافت کنه ، بعد از دریافت 5 امتیاز منفی کلا در گارانتیش رو تخته میکنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، ATER گفته است :

دوست عزیز در صورتی که تعمیر نکردن یا تعویض نکردن شما میتونید مانیتور رو ببرید اتحادیه و تحویل بدید بجاش پول مانیتور یا یه آکش رو بگیرد 

این کار باعث میشه ویستا یه امتیازه منفی در یافت کنه ، بعد از دریافت 5 امتیاز منفی کلا در گارانتیش رو تخته میکنن.

وقتی ک از من طلف میکنن چی ؟

بعد از این همه مدت حتی یه شماره پیگیری به من ندادن ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست گرامی

خدمات پس از فروش در ایران چنین داستانهایی زیاد داره.

شکیبا و خونسرد باشی بهتر نتیجه می گیری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 36 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود دوست گرامی

خدمات پس از فروش در ایران چنین داستانهایی زیاد داره.

شکیبا و خونسرد باشی بهتر نتیجه می گیری.

من با سازگار و ماتریس و اواژنگ هم کار کردم اینقدر ننگ نبودن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

من با سازگار و ماتریس و اواژنگ هم کار کردم اینقدر ننگ نبودن 

اونها هم به موقع خودشون کاربرها رو لنگ گذاشتن . نه اینکه همیشه مشکل باشه ، ولی مواردی بوده که همینجا شکایت داشتیم . البته سعی میکنن بهتر بشن . ولی متاسفانه ویستا علاوه بر خدمات دهی ضعیف ، برخورد بدی هم داره با مشتری . خودم یک بار مانیتور ایسوس گرفتم که آکبند بود.  منتها از گارانتی 3 ساله ، فقط 1 سال مونده بود. زنگ زدم ویستا میگم من تازه گرفتم ، فاکتور هم هست . گفتن به ما ارتباطی نداره ، تو انبار فروشنده مونده . فروشنده آشنا بود و میگفت سفارشی برات گرفتم . اصلا 2 ساعت هم نموند تو دستم . راست هم میگفت . ولی ویستا قبول نمیکرد و میگفت ما از موقع ورود به شرکت گارانتی میزنیم ، بعد میدیم به توزیع کننده ها . دیگه به ما ارتباطی نداره که مشتری کی میخره .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، The.13east گفته است :

من با سازگار و ماتریس و اواژنگ هم کار کردم اینقدر ننگ نبودن 

بین گارانتیهای معروف ویستا بدنام‌ترینه، به دلیل این که برند پرطرفدار ایسوس رو پشتیبانی می‌کنه حساسیت بیشتری هم روشه و می‌پرسم چطور هنوز گارانتی ویستا رو برای ایسوس اصلی می‌دونند در حالی که خدماتش از غیراصلیها ضعیف‌تره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...