رفتن به مطلب

مشکل با گارانتی به شدت ضعیف سیب زرد


hamedrock
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

درود

دوستان گرامی فکر نمی کنم تا بحال کسی اعتراض یا ناراحتی بنده رو در فروم دیده باشه . معمولا برای هر چیزی تاپیک نمی زنم.

اما این بار این گارانتی با فریب  دادن  به شعور  بنده  و یکی از دوستان خوبم توهین کرده و جا داره از همین تاپیک و سایر فروم ها تجربه خودم  را اعلام

و همچنین مورد شکایت قرار بدم .

بنده  یک عدد کارت صدا اکسترنال که عکس فاکتورش ضمیمه شده رو برای دوستم از لیون خرید کردم.

بعد از چند ماه این کارت مشکل پیدا میکنه, 17 روز پیش ما پیگیر گارانتی شدیم . که به پیشنهاد شخصی به نام آقای ... در گارانتی سیب زرد کارت تحویل نماینده ایشان در مشهد شد

روال گارانتی معمولا اینگونه است که کارت از لحاظ فیزیکی و باز شدن پیچ ها توسط  گارانتی بررسی و سپس تحویل گرفته می شود (دست کم در سازگار و اواژنگ اینگونه بود)

در هر صورت کارت کاملا سالم بدون حتی یک لکه و خش تحویل گرفته شد.

بعد از مدتی تماس های تلفنی , تنها جواب دوستان این بود که  : - ما هنوز تست نکردیم - اقای فلانی نیست - جواب نمیدادند -

نزدیک 20 روز میگذره و امروز اعلام کردند که کارت شما باز شده بوده و شما لحیم کاری کردید . یعنی به عبارتی کارت شما یک بار تعمیر شده و کاری از دست ما ساخته نیست

اخه بعد از 20 روز پاسخ درست ندادن این درسته که به شما بگن شما کارتو دست کاری کردی؟؟؟؟

اصلا کی کارت صدا تعمیر میکنه؟ ما که سر رشته نداریم . این فقط یک معنی داره  (( سعی کردیم درست کنیم نشده حالا  باید به پای یکی دیگه بنداریم.)

این بی احترامی به شعور مشتری هستش . 

من بار ها از لیون کامپیوتر خرید  کردم و مثل چشمام بهش اعتماد دارم . و کاملا به خاطر دارم که کارت در بسته بندی نو و کاملا سالم بود.

این چه حرفیه که شما کارتو باز کردی لحیم کاری کردی.... مخصوصا که هنگام تحویل با دقت تحویل گرفتید آن هم بعد 20 روز!!!

حتی نماینده ایشان در مشهد هم اعلام کردند که سیب زرد از این کارت تمام کرده که  برای شما عوض کنه.....

از دوستان خواهش می کنم اگر نظری دارید در این تاپیک اعلام کنید. بزودی دوست دیگری که  با گارانتی مشکل داشته رو در این تاپیک معرفی میکنم بلکه تاثیری در روند این سیستم های ضعیف داشته باشه

ممنون .

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۵_۱۷-۰۹-۵۰.jpgphoto_۲۰۱۷-۰۵-۱۵_۱۷-۰۹-۰۸.jpg

ویرایش شده توسط hamedrock
لینک به دیدگاه
Share on other sites

قبل اینکه بفرستی عکس نگرفتی از کارت ؟ اگه میتونی و وقتشو  داری ازت خواهش میکنم پیگیر بشو و شکایت کن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حق با دوستمونه.حتما پیگیر باش.حدالامکان شکایت کنین.به اندازه کافی بعضی از این شرکتای وارد کننده دزدی میکنن دیگه بسشونه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون که میگه اگه هر قطعه ای مشکل پیدا کرد به خودم بفرستین ای کاش به لیون میفرستادین اونجا زبون این گارانتی رو میفهمن ما ها که نفهمیدیم تا حالا ;)

حالا هم پیگیری کنید آقا حامد اگه اوکی شد که هیچ اگرم نشد فدا سرت صدقه خانوادت ولشون کن این دزدارو

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 41 دقیقه قبل، MSF_SE7EN گفته است :

لیون که میگه اگه هر قطعه ای مشکل پیدا کرد به خودم بفرستین ای کاش به لیون میفرستادین اونجا زبون این گارانتی رو میفهمن ما ها که نفهمیدیم تا حالا ;)

حالا هم پیگیری کنید آقا حامد اگه اوکی شد که هیچ اگرم نشد فدا سرت صدقه خانوادت ولشون کن این دزدارو

 

بله با لیون تماس گرفتم . گفتن پیگیری میشه  

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 41 دقیقه قبل، Hamed گفته است :

سلام

این تاپیک رو ببینید

 

ممنون از شما

----

بله حتما پیگیر موضوع میشم . ممنون از حمایت دوستان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 ساعت قبل، hamedrock گفته است :

درود

دوستان گرامی فکر نمی کنم تا بحال کسی اعتراض یا ناراحتی بنده رو در فروم دیده باشه . معمولا برای هر چیزی تاپیک نمی زنم.

اما این بار این گارانتی با فریب  دادن  به شعور  بنده  و یکی از دوستان خوبم توهین کرده و جا داره از همین تاپیک و سایر فروم ها تجربه خودم  را اعلام

و همچنین مورد شکایت قرار بدم .

بنده  یک عدد کارت صدا اکسترنال که عکس فاکتورش ضمیمه شده رو برای دوستم از لیون خرید کردم.

بعد از چند ماه این کارت مشکل پیدا میکنه, 17 روز پیش ما پیگیر گارانتی شدیم . که به پیشنهاد شخصی به نام آقای ... در گارانتی سیب زرد کارت تحویل نماینده ایشان در مشهد شد

روال گارانتی معمولا اینگونه است که کارت از لحاظ فیزیکی و باز شدن پیچ ها توسط  گارانتی بررسی و سپس تحویل گرفته می شود (دست کم در سازگار و اواژنگ اینگونه بود)

در هر صورت کارت کاملا سالم بدون حتی یک لکه و خش تحویل گرفته شد.

بعد از مدتی تماس های تلفنی , تنها جواب دوستان این بود که  : - ما هنوز تست نکردیم - اقای فلانی نیست - جواب نمیدادند -

نزدیک 20 روز میگذره و امروز اعلام کردند که کارت شما باز شده بوده و شما لحیم کاری کردید . یعنی به عبارتی کارت شما یک بار تعمیر شده و کاری از دست ما ساخته نیست

اخه بعد از 20 روز پاسخ درست ندادن این درسته که به شما بگن شما کارتو دست کاری کردی؟؟؟؟

اصلا کی کارت صدا تعمیر میکنه؟ ما که سر رشته نداریم . این فقط یک معنی داره  (( سعی کردیم درست کنیم نشده حالا  باید به پای یکی دیگه بنداریم.)

این بی احترامی به شعور مشتری هستش . 

من بار ها از لیون کامپیوتر خرید  کردم و مثل چشمام بهش اعتماد دارم . و کاملا به خاطر دارم که کارت در بسته بندی نو و کاملا سالم بود.

این چه حرفیه که شما کارتو باز کردی لحیم کاری کردی.... مخصوصا که هنگام تحویل با دقت تحویل گرفتید آن هم بعد 20 روز!!!

حتی نماینده ایشان در مشهد هم اعلام کردند که سیب زرد از این کارت تمام کرده که  برای شما عوض کنه.....

از دوستان خواهش می کنم اگر نظری دارید در این تاپیک اعلام کنید. بزودی دوست دیگری که  با گارانتی مشکل داشته رو در این تاپیک معرفی میکنم بلکه تاثیری در روند این سیستم های ضعیف داشته باشه

ممنون .

 

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۵_۱۷-۰۹-۵۰.jpgphoto_۲۰۱۷-۰۵-۱۵_۱۷-۰۹-۰۸.jpg

درود دوست خوبم

همین الان این مسئله توسط لیون پیگیری میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

همین الان از لیون تماس گرفتن با دوستم و اعلام کردن که  تعویض می کنند

ممنونم از جناب  حسینی . شما فوق العاده اید . 

امیدوارم از طرف گارانتی کننده حل بشه تا گروه لیون متضرر نشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، hamedrock گفته است :

همین الان از لیون تماس گرفتن با دوستم و اعلام کردن که  تعویض می کنند

ممنونم از جناب  حسینی . شما فوق العاده اید . 

امیدوارم از طرف گارانتی کننده حل بشه تا گروه لیون متضرر نشه.

همیشه راه حلی هستش

تیم لیون در کنار شماست

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام 

درحال حاضر محصولات کریتیو رو با گارنتی کیسان بخرید بهتره 

سیب زرد که قبلشم گارانتی درست حسابی نبود چه برسه الان!

البته قدیم رایان بدر و بعد شاب بودن که خوب بودن خصوصا رایان بدر 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

همیشه راه حلی هستش

تیم لیون در کنار شماست ?

سلام و وقت بخیر 

کاش زمانی که بنده هم مشکل پیدا کردم با هدست 800 تومانی. دوستان گل لیون به جای ادرس دادن ادرس شرکت گارانتی کننده  به بنده لطف میکردند تازه در اون زمان مهلت تست 7 روزه داشت لیون که به لطف جناب معتمدی هدست بنده به سمت گارانتی رخصت دادند و مهلت تست 7 روزه اون زمان یه شعار بیش نشد کاش برای بنده که یکی از مشتری های قدیمی و حضوریشون بودم هم چنین کاری میکردن

 

یا شاید چون بنده تاپیک نزدم

یه سری مشکلات هیچ وقت از ذهن پاک نمیشن هر چند بنده هنوز هم خرید دارم از لیون ..ولی نه مثل ثابق

 

 

با تشکر. حسینی

 

ویرایش شده توسط woooo639
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...