رفتن به مطلب

مانیتورهای سری STRIX مجهز به فناوری AMD-FreeSync با نرخ تازه سازی بالای تصاویر!!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

5.thumb.jpg.bf6cad3fac7391827d2694c7458eae3a.jpg

 

شرکت ASUS به دنبال یک خط جدید و مجزا جهت تولید مانیتور،برای علاقه مندان هر دو شرکت AMD و انویدیا است. با اضافه شدن سویفت به خط تولید مانیتورهای مجهز به NVIDIA G-Sync ،به نظر میرسد ASUS قصد ایجاد یک خط تولید جدید سری STRIX برای مانیتورهای مجهز به فناوری AMD-Freesync با نرخ تازه سازی بالا و هزینه کمترباشد.شروع خط تولیداین گل سر سبدASUS ،مدلی به نام ASUS Strix XG32V با سایز 31.5 اینچ و صفحه نمایش خمیده با پنل IPS و دقت تصویر( WQHD(2560x1440 است این مانیتور بادقت زاویه منحنی 1800R،باعت زاویه دید بهتر در آن شده است. این مدل دارای نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز است .طبق درخواستهای کاربران، خواهان فناوری Freesync با نرخ تازه سازی144 هرتز تصویر هستند که البته باید برای اطلاعات تکمیلی و قیمت گذاری کمی صبر کنند. درگاه های ورودی تصویر در این مانیتور شامل یک عدد HDMI 2.0 ،دو عدد ورودی DisplayPort 1.2 و تعداد نامشخصی پورت ورودی USB 3.0 است. ASUS یک سیستم نورپردازی Aura Sync در مدلXG32V تعبیه کرده که هنگام روشن بودن، لوگوی ROG بر رویه میزکار شما نقش می بندد. همچنین یک سیستم نورپردازی RGB LED در پشت دستگاه وجود دارد،که هنگام استفاده ازدیگر قطعات ASUS مجهز به نورپردازی Aura Sync به صورت خودکار هماهنگ سازی خواهد شد.

 

3.thumb.jpg.cab85e4c98fda9275698bdb59cf1f60b.jpg

 

با حرکت به یک پله پایین تر به مدل Strix XG27V میرسیم.این مدل هم همانند برادربزرگتر خود یعنی XG32GV  از صفحه منحنی و دقت زاویه دید بهره 1800R بهره میبرد.این مدل در سایز 27 اینچ تولید میشود و ازدقت تصویر 1080P پشتیبانی میکند همچنین پشتیبانی از فناوری Fresync و نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز،از دیگر مشخصات این محصول است .مدل Strix XG27V  به نیمی از سیستم نورپردازی Aura Sync مجهز است به این صورت که تنها پنل ان مجهز به سیستم Aura RGB است واین به معنای  آنست که توانایی همگام سازی  RGB LED با دیگر قطعات را از دست میدهدو این شمارا وادار به اتصال سیستم نورپردازی جداگانه میکنداین مانیتوربه تعداد درگاههای ورودی یک عدد DisplayPort  ، یک ورودی HDMIو یک ورودی DVI-D مجهز است .

 

4.thumb.jpg.13048e9dfd8bebd7c14e7b5584616b6c.jpg

 

آخرین مدل تولید شده در خط تولید سری STRIX مانیتور Strix XG258 است. از مشخصه های این مدل میتوان به سایز پنل 24.5 اینچ و دقت تصویر 1080P،با نرخ تازه سازی 240 هرتزی تصاویر اشاره داشت. در این مدل هم مانند مدل XG27V خبری از همگام سازی سیستم نورپردازی Aura Sync با دیگر قطعات مجهز به RGB LED نیست .درگاه های ورودی در این مدل هم شامل 2 درگاه DisplayPort 1.2 ،دوعدد ورودی HDMI (یک عدد نسخه HDMI 2.0 ) میشود.

ASUS برای هیچ کدام از این 3 مدل قیمت و زمان عرضه مشخص نکرده است .

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا ایسوز در زمینه مانیتور یکه تاز هست.

بیاد ایران درمیاد حدود 7- 8  تومن.  که فقط 3- 4 تومنش پول زالویی به اسم گمرک هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

والا اگه به اینا میگن مانیتور پس به اینایی که ما داریم چی میگن اخه...! ^_^

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...