رفتن به مطلب

pes18 :نسخه pc قوی تر از کنسول


M.javad99
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در طی چند سال اخیر، نسخه PC بازی Pro Evolution Soccer در مقایسه با نسخه‎های کنسولی آن، در یک سطح قرار نداشته است و بسیاری از گیمرهای PC نسبت به این وضع به Konami خرده می‎گیرند. با این‎حال، به‎نظر می‌رسد که این وضعیت برای بازی PES 2018 متفاوت خواهد بود زیرا کونامی وعده داده است که نسخه PC بازی PES 2018 با پیشرفت‌های چشم‎گیری از نظر گرافیک منتشر می‎شود و کاربران را راضی نگه می‌دارد.

PES%20201-2.jpg

براساس اطلاعات به‎دست آمده، تاکنون نسخه PC بازی PES به نوعی ترکیبی از قابلیت‌های نسخه PS4 و گرافیک PS3 بوده است اما امسال، این رویه تغییر خواهد یافت. در صورتی‎که یک رایانه قدرت‌‎مند داشته باشید، بازی PES 18 با گرافیکی فراتر از نسخه‎های PS4 و Xbox One قابل اجرا خواهد بود. شرکت کونامی در توسعه این نسخه با انویدیا وارد همکاری شده است تا بهترین تجربه را برای دارندگان رایانه‎های مجهز به کارت‎های گرافیک GeForce این سازنده فراهم آورد.

TBS1.jpg

نسخه PC بازی PES 18 با پیشرفت‌های قابل‎توجهی در زمینه گرافیک و محتوا همراه خواهد بود و استانداردهای مدنظر را رعایت می‏‌کند. به همین جهت، گیمرها اکنون می‌توانند نسبت به رعایت «برابری» و عدم تمایز میان نسخه‎های مختلف بازی PES 18 اطمینان داشته باشند.

براساس اطلاعات رسمی، نسخه بتا آنلاین بازی PES 2018 در اواخر ماه جولای (دهه اول مرداد ماه) برای کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و در 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) نیز، نسخه نهایی بازی برای رایانه‎های شخصی مبتنی بر سیستم‎عامل ویندوز، کنسول پلی‎استیشن 4 (و نسخه پرو) و ایکس‌باکس وان (و One X) عرضه می‎شود.

در حال‌حاضر، به مشخصات سخت‎افزاری لازم برای اجرای بازی PES 2018 بر روی رایانه‎های شخصی هیچ اشاره‎ای نشده است و به همین جهت، هنوز نمی‎دانیم که رایانه شما برای اجرای ساخته جدید کونامی با بهترین تنظیمات گرافیکی، باید از چه مشخصات سخت‎افزاری برخوردار باشد.

منبع : شهر سخت افزار

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجب خبر خوبیه بعد چند سال تو گرافیکم پیشرفت کرد.

نه مثه پارسال که گرافیکش از کنسول پایین تر بود نه امسال که از کنسوال بالاتره:14_relaxed:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...