رفتن به مطلب

معرفی جدیدترین کارت گرافیک و مادربوردهای اسوس در ایران


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

Z68 اسوس به ايران آمد

دفتر نمايندگي شرکت Asus در ايران عرضه رسمي مادربوردهاي اسوس مجهز به چيپ‌ست Z68 را آغاز کرد. در کنفرانس خبري که به همين مناسبت برگزار شد، سه مدل از اين سري مادربوردها با نام‌هاي P8Z68-V ،P8Z68-V Pro و P8Z68 Deluxe معرفي شدند.

_mg_1303.jpg

اسوس در اين سري از مادربوردها، جديدترين فناوري‌هاي موجود در ساخت مادربوردها را به کار گرفته است. طبق اطلاعات ارائه شده، تمامي مادربوردهاي معرفي شده علاوه بر پشتيباني از فناوري‌هاي SLI و CrossfireX، از Lucid Virtu نيز پشتيباني مي‌کنند. اين فناوري به کاربر امکان استفاده از پردازنده گرافيکي مجتمع در زمان نصب يک کارت‌گرافيک جدا را داده و از اين طريق علاوه بر کاهش توان مصرفي، مي‌توان از فناوري Quick Sync موجود در پردازنده‌هاي گرافيکي مجتمع اينتل نيز استفاده کرد.

_mg_1329.jpg

Asus P8Z68-V Pro

همچنين تمامي اين مادربوردها داراي مدار رگولاتور ديجيتال 16 فاز (12 فاز براي پردازنده و 4 فاز براي پردازنده‌گرافيکي)، رابط بلوتوث براي کنترل از راه دور سيستم، پخش آهنگ و حتي اورکلاک، پورت USB 3.0 و حتي قابليتي براي اورکلاک پردازنده گرافيکي مجتمع هستند.

بايوس اين مادربوردها همگي از نوع UEFI است. مسئولان Asus تاکيد زيادي روي صداقت در ارائه انواع قابليت‌ها و کاربري‌هاي مختلف در محصولات اسوس داشته و در انتهاي جلسه نيز مدت زماني به اورکلاک يکي از مادربوردهاي اسوس با استفاده از نيتروژن مايع اختصاص يافت که در طي آن ويژگي‌هاي بايوس UEFI و توانايي اورکلاک اين مادربورد‌ها نمايش داده شد

_mg_1361.jpg

بخش ديگر کنفرانس خبري به کارت‌گرافيک جديد GTX 580 سري Matrix اختصاص داشت که از سيستم خنک‌کننده پيشرفته و بسيار بزرگ و قابليت‌هاي اورکلاک متنوع بهره‌مند است.

_mg_1325.jpg

ويژگي جالب توجه اين کارت‌گرافيک وجود دکمه‌هايي براي اورکلاک و تغيير ولتاژ کارت‌گرافيک از روي خود کارت‌گرافيک است. همچنين از آنجا که اين کارت‌گرافيک براي اورکلاکرها طراحي شده، بخشي براي از کار انداختن سيستم‌هاي حفاظتي مختلف کارت‌گرافيک در نظر گرفته شده تا اورکلاکرهاي حرفه‌اي به سادگي بتوانند اين موارد را از کار انداخته و کارت‌گرافيک را بدون هيچ محدوديتي اورکلاک کنيد.

_mg_1340.jpg

_mg_1363.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

در سالن کنفرانس نيز انواعي از محصولات اسوس ديده مي‌شد که در ميان آنها مادربورد‌هاي جديد مجهز به چيپ‌ست سري 900 شرکت AMD، تجهيزات شبکه و مادربورد‌هاي مخصوص سرور و سيستم‌هاي All in One اين شرکت قرار داشتند. وجود يک مادربورد جديد از سري Sabertooth و يک مادربورد از سري Crosshair نشان‌دهنده توجه ويژه اسوس به اين سري از مادربورد‌هاي AMD است. بزودي يک بررسي کامل از اين مادربورد‌ها در ماهنامه سخت افزار به چاپ خواهد رسيد.

_mg_1313.jpg

_mg_1319.jpg

مادربوردهاي مخصوص سرور اسوس

_mg_1348.jpg

تجهيزات شبکه، روترهاي بي‌سيم و مودم‌هاي ADSL

_mg_1350.jpg

يکي از سرورهاي اسوس

_mg_1357.jpg

Asus M5A 99X Evo

_mg_1337.jpg

Asus Crosshair V Formula

_mg_1330.jpg

Asus Sabertooth 990FX

منبع : مجله سخت افزار

ویرایش شده توسط mfirouzi1989
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...