رفتن به مطلب

رونمایی رسمی مادبرد iGame X299 Vulcan X توسط Colorful !!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

5.thumb.jpg.5a48b4bc87dac8509a2c700341e9888b.jpg

 

Colorful ازمعدود تولید کنندگان مادربرد، امروز گل سرسبد مادربرد های پلتفرم جدید اینتل با سوکت LGA2066، یعنی مادربرد iGame X299 Vulcan X  را به صورت رسمی معرفی کرد.این مادربرد قبلا با یک پیش نمایش در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 معرفی شده بود. مدار چاپی این مادربرد درطرح های رنگی با دو رنگ سفید و مشکی عرضه میشود.در مدل سفید رنگ با مدار PCB سفید، پوشش کاور پنل پشتی به همراه حرارت گیر PCH مدارتغذیه رگلاتور ،به رنگ سفید مزین شده اند و در مدل سیاه رنگ نیز تمامی این قسمتها به رنگ مشکی در آمده است.هر دو مادربرد شامل ویژگیهای کاملا یکسانی هستند.این ویژگیها شامل ورودی کانکتور 24 پین استاندارد ATX ، ورودی 8 پین تغذیه پردازنده از نوع EPS و یک ورودی 6 پین جهت تغذیه PCIe هستند. این دو مادربرد مجهز به مدار رگلاتور 10 فازی جهت تغذیه هر چه بهتر به پردازنده مرکزی هستند.پردازنده مرکزی در این دو برد به هشت اسلات توسعه حافظه DDR4 DIMM و چهار اسلات توسعه PCI-Express 3.0 x16 دسترسی خواهد داشت .

 

6.thumb.jpg.f19c19a4f5fc793615cdf933b0294f0e.jpg

 

درگاههای ذخیره سازی نیز شامل دو پورت M.2 با پهنای باند 32 گیگابایت در ثانیه، به همراه کنترلر های M.2-22110 و M.2-2280 و شش عددپورت ورودی SATA 6 Gb/s میشوند.پنل پشتی هم شامل 2 عدد پورت ورودی USB 3.1 (یکی از نوع TYPE-Aو دیگری از نوع TYPE-C )و شش عدد ورودی USB 3.0 و 2 عدد پورت ورودی ویژه USB 2.0 بهینه سازی شده برای اتصال وسایل جانبی گیمینگ به همراه ثبات الکتریسیته اضافه میشود.

 

7.thumb.jpg.911fa571e5d98e7e99a483ab69feaf2c.jpg

 

درگاه های ارتباط سیمی نیز شامل دو درگاه ورودی گیگابیتی با کنترلرهای Intel i211-AT و کنترلر Realtek DragonLAN 8118AS میشود.چیپست صوتی به کار رفته نیز مدل Realtek با کدک صوتی ALC1220  و نسبت سیگنال به نویز 120 dBA خواهد بود. در کنار این چیپست صوتی هم از خازن های تقویت صدا،جهت استفاده از headphones که توسط لایه های خاص (زمینی) ایزوله شده اند، استفاده شده است.

 

8.thumb.jpg.890e4c3facdd82298f18521b90227a45.jpg

 

این  مادربردها دارای دو عدد بایوس و مجهز به کلید دستی سویچ بایوس هستند،که شامل ویژگیهای زیادی جهت اورکلاکینگ میشوند. Colorful هنوز در مورد قیمت این دو مادربرد اطلاعاتی منتشر نکرده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تشکر

مادربورد زیبا و با ابهتی هستش - خودم به شخصه چندان از مادربوردهای led دار خوشم نمیاد  و اینجور طراحی رو بیشتر میپسندم

امیدوارم این سری وارد بازار ما هم بشه

ویرایش شده توسط حمیدرضا الماسی
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

تشکر از تیم خبری لیون و دوستان عزیز

دوستان خیلی اسمی از این  برند شنیده نمیشه...کیفیت محصولاتش چگونست؟!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

فکر میکنم سازنده بستر تمامی مادربردها با برند های مختلف همشون یک شرکت هست و بنا به درخواست و طراحی امکاناتشون این شرکت با اسم همون شرکت تغییرات رو میده و به نامش منتشر میکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، hd5870 گفته است :

درود

فکر میکنم سازنده بستر تمامی مادربردها با برند های مختلف همشون یک شرکت هست و بنا به درخواست و طراحی امکاناتشون این شرکت با اسم همون شرکت تغییرات رو میده و به نامش منتشر میکنه

مرسی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

اگه دقت کرده باشید مدارچاپی همه یکسانه فقط توی طراحی مدارات رگلاتو ر و امکانات بایوس و امکانات جانبی شون متفاوته. فک کنم تمامی مادربردها رو شرکت فاکسکان میسازه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...