رفتن به مطلب

مشکل با کیس آکبند X3+ viper گرین


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان. من روز پنجشنبه هفته قبل یه کیس X3+ VIPER گرین از سایت دیجیکالا خریدم.بعد از اسمبل سیستم کیس رو به برق زدم.یهویی دود از کیس درومد.

بعد از این سریع کابل پاور رو کشیدم. در کیس رو باز کردم دیدم سیم هایی که به فن های قسمت بالای کیس وصل بوده (مربوط به خود کیس) آب شده و دود بلند شده از اون بوده.

با سایت خریداری تماس گرفتم و موضوعو گفتم. اولش می گفتن این جنس جزء کالاهای اینترنال هست و قابل مرجوع کردن نیس.دوباره گفتن ما با شرکت گرین هماهنگ کردیم کیسو ببرین اونجا گفتم دسترسی ندارم .اصن زنگم نزدن.بعد ده بار تماس گفتن کارشناسای ما گفتن به علت استفاده نادرست اینطوری شده.

با این که داخل سایت قید کردن 7 روز گارانتی تعویض

امروزم به زور و اصرار که شما اصن کیسو ندیدین چطوری این نظرو می دین زنگ زدم گفتن به شرکت گرین زنگ بزنین که تایید کنن به علت استفاده نادرست نبوده. خب من همدان هستم دسترسی به شرکت جز تلفن ندارم.داخل سایت گرین هم رفتم چیز خاصی برا پیگیری ندیدم.امروز 6 روز از تحویل کیس گذشته .خدا رحم کرد به خود سیسستم مشکلی وارد نشد و با برگردوندنش به کیس قبل عادی کار می کنه.دوستان پیشنهادتون چیه. من الان باید چی کار کنم

IMG_20170707_164640.jpg

IMG_20170707_175955.jpg

ویرایش شده توسط aminsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز تنها راه پس فرستادن برای دیجی کالا پیگیری هست امروز هر چی تونستید زنگ بزنید تا خسته شن و عوض کنن این راهی بود که یکی از آشنایان تونسته بود مثلا من خودم یه آنتی ویروس خریدم مدتش تموم شده بود اویل گفتن شامل نمیشه اما انقدر زنگ زدم برام عوض کردن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

گرین بخش پشتیبانی، اونجا احتمالا آقای چیت‌ساز می‌تونه کمکت کنه.  

۰۲۱-۸۸۱۷۰۰۱۷

 

بخش تحقیق و توسعه:

۰۲۱۸۸۹۱۳۷۸

گرین به تجربه‌ی من یکی از بهترین خدمات و گارانتی‌ها رو داره. حتما پی بگیر.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، aminsa گفته است :

سلام دوستان. من روز پنجشنبه هفته قبل یه کیس X3+ VIPER گرین از سایت دیجیکالا خریدم.بعد از اسمبل سیستم کیس رو به برق زدم.یهویی دود از کیس درومد.

بعد از این سریع کابل پاور رو کشیدم. در کیس رو باز کردم دیدم سیم هایی که به فن های قسمت بالای کیس وصل بوده (مربوط به خود کیس) آب شده و دود بلند شده از اون بوده.

با سایت خریداری تماس گرفتم و موضوعو گفتم. اولش می گفتن این جنس جزء کالاهای اینترنال هست و قابل مرجوع کردن نیس.دوباره گفتن ما با شرکت گرین هماهنگ کردیم کیسو ببرین اونجا گفتم دسترسی ندارم .اصن زنگم نزدن.بعد ده بار تماس گفتن کارشناسای ما گفتن به علت استفاده نادرست اینطوری شده.

با این که داخل سایت قید کردن 7 روز گارانتی تعویض

امروزم به زور و اصرار که شما اصن کیسو ندیدین چطوری این نظرو می دین زنگ زدم گفتن به شرکت گرین زنگ بزنین که تایید کنن به علت استفاده نادرست نبوده. خب من همدان هستم دسترسی به شرکت جز تلفن ندارم.داخل سایت گرین هم رفتم چیز خاصی برا پیگیری ندیدم.امروز 6 روز از تحویل کیس گذشته .خدا رحم کرد به خود سیسستم مشکلی وارد نشد و با برگردوندنش به کیس قبل عادی کار می کنه.دوستان پیشنهادتون چیه. من الان باید چی کار کنم

IMG_20170707_164640.jpg

IMG_20170707_175955.jpg

منم یه پاور گرین 650گولد خریدم ازدیجی کالا. روال کار گرین رو نمی دونم که گارانتیش چطوریه ولی پاور که به دستم رسید هیچ کارت گارانتی داخلش نبود فقط رو جعبه اش یه برچسب بارکد   تاریخ  اتمام گارانتی نوشته بود. 

پاور رو که به کیس وصل کردیم متوجه شدیم که پاور ازهمون اول سوخته و خراب بوده . تعمیرگاه هم بردیم همینو گفت .خدا رو شکر که به بقیه قطعات اسیبی نزده بود.

متاسفانه 7 روزفرصت تست دیجی کالا هم تمام شده بود.

دیگه پیگیرش نشدم. چون می دوستم. یه یهونه ای جور می کنن میگن تقصیر خودم بوده.

ولی به خودم گفتم دیگه هم دور دیجی کالا هم دور گرین رو خط میکشم. امروزیا فردا از لیون یه پاور کولر مستر v 650 سفارش میدم. امیدوارم این یکی دیکه مشکلی نداشته باشه 

ویرایش شده توسط sharjI
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، sharjI گفته است :

منم یه پاور گرین 650گولد خریدم ازدیجی کالا. روال کار گرین رو نمی دونمکه گارانتیش چطوریه ولی پاور که به دستم رسید هیچ کارت گارانتی داخلش نبود فقط رو جعبه اش یه برچسب بارکد   تاریخ  اتمام گارانتی نوشته بود. 

پاور رو که به کیس وصل کردیم متوجه شدیم که پاور ازهمون اول سوخته و خراب بوده . تعمیرگاه هم بردیم همینو گفت .خدا رو شکر که به بقیه قطعات اسیبی نزده بود.

متاسفانه 7 روزفرصت تست دیجی کالا هم تمام شده بود.

دیگه پیگیرش نشدم. چون می دوستم. یه یهونه ای جور می کنن میگن تقصیر خودم بوده.

ولی به خودم گفتم دیگه هم دور دیجی کالا هم دور گرین رو خط میکشم. امروزیا فردا از لیون یه پاور کولر مستر v 650 سفارش میدم. امیدوارم این یکی دیکه مشکلی نداشته باشه 

به خدا کارم به صنعت معدن تجارتم برسه پیگیری می کنم. واقعا خیلی ناراحت کنندس

ویرایش شده توسط aminsa
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، aminsa گفته است :

سلام دوستان. من روز پنجشنبه هفته قبل یه کیس X3+ VIPER گرین از سایت دیجیکالا خریدم.بعد از اسمبل سیستم کیس رو به برق زدم.یهویی دود از کیس درومد.

بعد از این سریع کابل پاور رو کشیدم. در کیس رو باز کردم دیدم سیم هایی که به فن های قسمت بالای کیس وصل بوده (مربوط به خود کیس) آب شده و دود بلند شده از اون بوده.

با سایت خریداری تماس گرفتم و موضوعو گفتم. اولش می گفتن این جنس جزء کالاهای اینترنال هست و قابل مرجوع کردن نیس.دوباره گفتن ما با شرکت گرین هماهنگ کردیم کیسو ببرین اونجا گفتم دسترسی ندارم .اصن زنگم نزدن.بعد ده بار تماس گفتن کارشناسای ما گفتن به علت استفاده نادرست اینطوری شده.

با این که داخل سایت قید کردن 7 روز گارانتی تعویض

امروزم به زور و اصرار که شما اصن کیسو ندیدین چطوری این نظرو می دین زنگ زدم گفتن به شرکت گرین زنگ بزنین که تایید کنن به علت استفاده نادرست نبوده. خب من همدان هستم دسترسی به شرکت جز تلفن ندارم.داخل سایت گرین هم رفتم چیز خاصی برا پیگیری ندیدم.امروز 6 روز از تحویل کیس گذشته .خدا رحم کرد به خود سیسستم مشکلی وارد نشد و با برگردوندنش به کیس قبل عادی کار می کنه.دوستان پیشنهادتون چیه. من الان باید چی کار کنم

IMG_20170707_164640.jpg

IMG_20170707_175955.jpg

سلام. پاور سیستم چی هست جسارتاً؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، reza3656 گفته است :

سلام. پاور سیستم چی هست جسارتاً؟ 

785B گرین هست عزیز

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 47 دقیقه قبل، sharjI گفته است :

منم یه پاور گرین 650گولد خریدم ازدیجی کالا. روال کار گرین رو نمی دونم که گارانتیش چطوریه ولی پاور که به دستم رسید هیچ کارت گارانتی داخلش نبود فقط رو جعبه اش یه برچسب بارکد   تاریخ  اتمام گارانتی نوشته بود. 

پاور رو که به کیس وصل کردیم متوجه شدیم که پاور ازهمون اول سوخته و خراب بوده . تعمیرگاه هم بردیم همینو گفت .خدا رو شکر که به بقیه قطعات اسیبی نزده بود.

متاسفانه 7 روزفرصت تست دیجی کالا هم تمام شده بود.

دیگه پیگیرش نشدم. چون می دوستم. یه یهونه ای جور می کنن میگن تقصیر خودم بوده.

ولی به خودم گفتم دیگه هم دور دیجی کالا هم دور گرین رو خط میکشم. امروزیا فردا از لیون یه پاور کولر مستر v 650 سفارش میدم. امیدوارم این یکی دیکه مشکلی نداشته باشه 

برادر شما 330 تومن پول پاور رو دادی ... قطعه الکترونیکیه دیگه ... منم پارسال تلویزیون سونی خریدم 6.5 میلیون پولشو دادم بعد 3 روز خراب شد. بردم گارانتی تعویض شد. 

شما هم اگه تهران یا کرج هستی یه سر پاور رو ببر گارانتی گرین . از مترو فردوسی 5 دقیقه راهه. مشکل داشته باشه چون نو هستش بلافاصله برات عوض می کنن و یه آکبندشو بهت میدن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 23 دقیقه قبل، aminsa گفته است :

785B گرین هست عزیز

چه جالب. اتفاقاً من هم همین پاور رو دارم.

اما یه سوال ؟ شما 100% مطمئنی از کابل های اورجینال خود پاور استفاده می کنی  ؟ چون تو پاور من روکش مش همه کابل ها طرح داره و دقیقاً شبیه کابل 24پین پاور شماست . 

در صورتی که اونطور که من تو عکس اول شما می بینم به غیر از 24 پین بقیه کابل های پاور شما روکش ساده داره . 

خیلی حواست باشه!! کابل پاورهای دیگه رو نزنی به این پاور!! تو هر پاوری جای پین ها با هم فرق میکنه  . من 1 ماه پیش سر همین موضوع یه SSD رو به فنا دادم. :41_pensive:

GX3.thumb.jpg.50858b87153e5a64d67ec1aeab0dbe66.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نه حواسم هست برادر

اتفاقا از همین برق به اون یکی فن کیس رفته بود اما هیچ مشکلی به اون پیش نیومد.

بعد اون یکی کابلا ماله خود کیسه بود. کابلایی پاور و ریست و یو اس بی هاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیز

شما باید بعد از این اتفاق و تماس ناموفق با دیجیکالا ، تصویر فاکتور خرید و همچنین تصاویر بالا رو با شرح واقعه برای گرین میفرستادید و از گرین پیگیری می کردید... دیجیکالا یه زمانی سایت خوبی بود ...

هنوزم دیر نشده همین کار رو انجام بده؟!!

موفق باشی.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، reza3656 گفته است :

چه جالب. اتفاقاً من هم همین پاور رو دارم.

اما یه سوال ؟ شما 100% مطمئنی از کابل های اورجینال خود پاور استفاده می کنی  ؟ چون تو پاور من روکش مش همه کابل ها طرح داره و دقیقاً شبیه کابل 24پین پاور شماست . 

در صورتی که اونطور که من تو عکس اول شما می بینم به غیر از 24 پین بقیه کابل های پاور شما روکش ساده داره . 

خیلی حواست باشه!! کابل پاورهای دیگه رو نزنی به این پاور!! تو هر پاوری جای پین ها با هم فرق میکنه  . من 1 ماه پیش سر همین موضوع یه SSD رو به فنا دادم. :41_pensive:

GX3.thumb.jpg.50858b87153e5a64d67ec1aeab0dbe66.jpg

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، DPSYS گفته است :

درود دوست عزیز

شما باید بعد از این اتفاق و تماس ناموفق با دیجیکالا ، تصویر فاکتور خرید و همچنین تصاویر بالا رو با شرح واقعه برای گرین میفرستادید و از گرین پیگیری می کردید... دیجیکالا یه زمانی سایت خوبی بود ...

هنوزم دیر نشده همین کار رو انجام بده؟!!

موفق باشی.

دقیقا نیم ساعتی هست همین کارو کردم و برا گرین فرستادم و گفتن جواب می دن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، aminsa گفته است :

دقیقا نیم ساعتی هست همین کارو کردم و برا گرین فرستادم و گفتن جواب می دن.

گرین طوری که شناخته شده ، گارانتی و پشتیبانی خوبی ارائه می ده و ان شاء الله مشکلت حل میشه...  صبوری کن...

نتایج کار رو همینجا به اشتراک بذار.

ویرایش شده توسط DPSYS
لینک به دیدگاه
Share on other sites

اه دقیقا هم برای من انتی ویروس فرستادن مدتش تموم شده زدم چکار کنم الان؟

در در 1396/04/21, 10:34:23، Saeed.s گفته است :

دوست عزیز تنها راه پس فرستادن برای دیجی کالا پیگیری هست امروز هر چی تونستید زنگ بزنید تا خسته شن و عوض کنن این راهی بود که یکی از آشنایان تونسته بود مثلا من خودم یه آنتی ویروس خریدم مدتش تموم شده بود اویل گفتن شامل نمیشه اما انقدر زنگ زدم برام عوض کردن

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مزخرف ترین ترکیب دنیا : دیجی کلا + گرین ! یکی آشغال تر از اون یکی ...

جسارت نباشه OP ولی ملت خودشون دوس دارن این بلاها سرشون بیاد وقتی میلیارد بار گفته شده از آشغالای گرین چیزی نخرید به خصوص پاور وقتی کسی گوش نمیده دیگه چه میشه گفت ...

تا وقتی کولر مستر و ... هست چرا باید کسی از این ات اشغالا بخره واقعا چرا ؟ تاسف باره آدم میبینه طرف 10 میلیون پول سیستم داده بعد پاورش گرینه البته مسئولای فروش لیون این پیشنهاد ها رو میدن اکثرا شما ببینید تو فروشگاه لیون تو کامنتا کافیه کسی از مسئول فروش لیون بپرسه  " ببخشید پاور چی خوبه / وادر کولر چی خوبه / کیس چی خوبه " ؟ سریع مهدی لیون جواب میده گرین گرین گرین بدون شک! اتفاقی نیست که حتما منفعت خوبی توش هست که گرین پیشنهاد داده میشه وگرنه اگر اهمیت میدادن می گفتن کولر مستر !!!

در هرصورت امیدوارم زودتر حل شه ! 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با کارشناس های  گرین صحبت کردم.

قرار شد یه دونه از کابلی که سوخته رو برام ارسال کنن.

از پشتیبانیشون راضی بودم.

البته بابت کیفیت هر جنسی کلا می رسیم به(هرچی بیشتر پول بدی بیشتر آب می خوری می رسیم)

چند مرتبه موس خریدم یه هفتهه خراب شد. یه بار پول بدم جنس گرون مشکلم حل می شد.

ممنونم دوستان بابت راهنماییتون.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان ممکنه بخاطر اشتباه زدن کابل فن ها (۱۲ولت و۶ولت) به مادربرد این مشکل پیش اومده باشه؟

Sent from my C2105 using Tapatalk

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوست عزیز

متاسفانه مشکل اتصالی در کیس X3 viper وجود داره و بنده خودم هم در گیر همین داستان شدم  ولی نه در حد شما  و سوختن کابل ها و ....

مشکل بنده اتصال کوتاه بود که تا به کیس دست می زدی تصویر مانیتور قطع می شد و یا سرعت فن هارو کم و زیاد می کردی سیستم ریست می شد و حتی موقع اتصال فلش سیستم ریست می شد  که با عایق بندی بردهای پنل از زیر  مشکل حل شد  الان هم دکمه  پاور کیس  گیر داره 

در کل در کیس های  گرین  افراد  گول  تعداد فن ها  رو  می خورند و به کیفیت خود کیس  اهمیتی  نمی دن   

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بعد اون افتضاح و معرکه گیری تو دادن پاسخ در باره پاورش معلوم شد که چی هست اوضاع گرین !!!

پیشنهاد میکنم خودتون درستش کنید و خط قرمزی بکشید دور محصولات این شرکت.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...