رفتن به مطلب

با مادربرد X299 XPOWER Gaming AC بازیها درجلوی شما زانو خواهند زد!!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1.thumb.PNG.e3f21d0aa0308edc173bdb73f8f9f407.PNG

 

شرکت MSI امروز با افتخار از گل سر سبد مادربردپلتفرم X299 خود یعنی مادربرد X299 XPOWER GAMING AC به صورت رسمی رونمایی کرد.به گفته MSI این مادربردطراحی شده برای اورکلاکرهای حرفه ای و کاربرانی است،که به نهایت کارایی نیاز دارند. XPOWER جدید از یک مدار رگلاتور 14 (12+1+1) فازی قدرتمند دیجیتال به همراه طراحی کالیبراسیون نظارت بر فشار کاری تحت شرایط مختلف بهره میبرد.مادربرد جدید XPOWER GAMING AC با تکیه بر نقاط قوت مدل های XPOWER چندین نسل قبل از خود،که با رنگ های سیاه و زرد ویا تیتانیوم نقراه ای ساخته شده اند،این بار در این نسل با بازگشت به رنگ سیاه تاکید زیادی بر میراث اولین نسل از XPOWER دارد. دراین سری با طراحی یک حرارت گیر برای مدار رآکتور PCH ،نشان از قدرت بالا و فناوری ساخته پیشرفته در این مدل دارد.MSI برای این مدل از فناوریهای Turbo Socket و External Clock جهت افزایش راندمان و بهره وری انرژی ، به همراه خازن های بسیار با کیفیت کلاس 6 نظامی مانند ChokeII های تیتانیومی استفاده نموده است .

 

2.thumb.PNG.3d4a10b50f79f98604cf129bce5ba504.PNG

 

علاوه بر عملکرد سطح بالا، در X299 XPOWER GAMING AC از ویژگیهای منحصر به فرد جدیدی استفاده شده است. از این ویژگی ها می توان به سپر حفاظتی FROZR برای درگاه M.2 اشاره داشت.این یک راه حل حرارتی برای درگاه ذخیره سازی M.2 است .پس شما بدون هیچ گونه نگرانی از افت عملکرد میتوانید از SSD های NVMe M.2 و یا PCI-Express استفاده کنید.در این مادربرد سپر حفاظتی M.2 توسط یک حرارت گیر به هیتسینک مدار PCH متصل شده است .این حرارت گیر با ضخامت زیاد، توانایی خنک سازی بالایی را به همراه دارد.دوسپر حفاظتی M.2 V2 مجهز به حرارت گیر برای ارائه حداکثر عملکرد،در هنگام استفاده همزمان از چند دستگاه با ورودی M.2 در این مادربرد تعبیه شده است .

 

4.thumb.PNG.ef5dc387937617b98708ba0a87f594b4.PNG

 

17 عدد لامپ LED تعبیه شده بر رویه این بردبا قابلیت پردازش 16.8 میلیون رنگ ،این اجازه را به شما میدهد تا سیستم خود را به طور کامل تغییر دهید، و سیستم نورپردازی را باسایر قطعات سیستم خود سازگار کنید. پیچ های 3D X-Mounting جهت استفاده در این برد، به شیوه پرینت  بعدی ساخته و پرداخته شده است. این طرح هابه مانندطرح پایه های نگهدارنده FAN ها و کاور نگهدارنده کارت گرافیک به سادگی قابل دریافت هستند.این امکانات باعث سهولت در نصب و راه اندازی XPOWER درون هر مدل کیس خواهد شد. تکنولوژی صوتی Audio Boost 4 در این مادربرد با استفاده از فناوری+ Nahimic 2  ، باعث تولید یک صدای بسیار با کیفیت میشود .تمامی این اجزای صوتی، توسط قطعاتی به صورت جداگانه بر رویه یک مدارصوتی PCB ارائه میشود.پوشش های صوتی افزوده شده به همراه اتصالات صوتی طلایی ،مطمئن ترین و با کیفیت ترین سیگنال صوتی را ایجاد خواهد کرد.

 

5.thumb.PNG.bd14683c3af3c6310186cf5bac011e6d.PNG

 

همچنین مادربرد X299 XPOWER GAMING AC به آخرین استانداردها در ضمینه ذخیره سازی مجهز شده است .فناوری TURBO M.2 و U.2 به همراه تعداد زیادی ورودی درگاه SATA و یک بردتکمیلی M.2 Xpander-Z جهت نصب کارتهای PCI-E است. با نصب این برد تعداد ورودی های M.2  به پنج عدد افزایش پیدا خواهد کرد، که در هر زمان تمامی نیاز های هر کاربری با هر مقدار قدرت مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...