رفتن به مطلب

لاجیتک برند تجاری ASTRO Gaming را به قیمت 85 میلیون دلار خریداری کرد !!!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

1.thumb.PNG.8efe015e2b5dd133ebe77e0fcc6ec72c.PNG

 

شرکت Logitech  امروز اعلام کرد موفق به خریداری برند تجاری ASTRO Gaming به قیمت 85 میلیون دلار شده است . ASTRO Gaming یک برند تجاری با سابقه در زمینه کنسول های بازی به همراه لوازم جانبی آن است،که بیشتر در زمینه تولید هدست های گیمنگ برای علاقه مندان به این برند فعالیت داشته است. هر دو شرکت ASTRO و Logitech با یکدیگر شماره یک جهان را خواهند ساخت. ASTRO ترجیحا بیشتر  در زمینه تولید هدست برای کنسول های حرفه ای و همچنین تولید هدست گوشی برای ورزشکاران مشغول بوده است .مدیر کل بخشLogitech G یعنی آقای سعید اوجش دِسای در این باره میگوید " این یک تکمیل کننده عالی برای بخش Logitech G به حساب می آید که باعث تمرکزبیشتر بر رویه بخش PC gaming شده است . این موضوع که تیم دوست داشتنی ما محصولات خودرا با این برند تجاری خواهند ساخت به شدت هیجان زده هستیم. مامیخواهیم بایکدیگر وسایل سرگرمی بازیها رابرای تمامی گیمرها در هرنقطه از دنیا فراهم کنیم" .همچنین آقای Jordan Reiss رئیس کمپانی ASTRO اضافه میکند که"محصولات Logitech و بخش Logitech G  همیشه مورد توجه تیم ASTRO قرار گرفته است، بنابراین میتوانستم متصورشوم که ما به این نیرو ملحق خواهیم شد.قدرت نام تجاری ASTRO به همراه تکنولوژی بی نظیر Logitech G، با ایجادیک شبکه جهانی توزیع، باعث خواهد شد گیمرهای زیادی دسترسی به محصولات ما در هر نقطه از دنیا داشته باشند".

 

2.thumb.PNG.ad0230b50ad360de0b750a7ff36dfc0f.PNG

 

ASTRO پیشگام در تولید مصولات صوتی گیمینگ خانگی ،با یک رهبری قدرتمند توانسته است هدست های گیمنگ کنسولی را در شبکه جهانی تزریق کند .از نمونه های شناخته شده هدست های ASTRO میتوان به مدل های A40 و A50 با طراحی خاص مخصوص گیمرهای حرفه ای و علاقه مندان به این محصول، اشاره کرد.ASTRO به تازگی درصدد معرفی مدل A10 در بازار هدست های حرفه ای کنسولی است.تنها نقطه قوتی که این محصول را از سایر محصولات قابل گسترش تر و در دسترس تر قرار میدهد، تعیین قیمت نهایی برای آن خواهد بود.

 

1.thumb.jpg.eed34344aa156a1a11910374e14bdd9e.jpg

 

انتظار نتایج حاصل از سال مالی 2018 :

با خریداری شرکت ASTRO  توسط Logitech  به قیمت 85 میلیون دلار ،انتظار میرود از نزدیک ماه آگوست فعالیت این بخش نیز آغاز شود.با ادغام ASTRO با ما، سرمایه گذاری های ما در بازار گیمینگ و کنسولی بیشتر خواهد شد این کار تولید وکسب درآمد و حتی رشد ما  را درتجارت گیمینگ به صورت بلند مدت، سرعت خواهد بخشید.در سال 2018 انتظار داریم ASTRO در زمینه تولید دو محصول در دو مرحله از رشد ما را به سمت بالا هدایت کندکه البته ممکن است در سال اول این اتفاق نیفتداما با این ادغام و جهت گسترش محصولات ASTRO ما سرمایه گذاریهای زیادی رادر سطح بین المللی انجام خواهیم داد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...