رفتن به مطلب

SmartTV سامسونگ سری 7000 LED


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

tv_smartTV.png

و اما یکی از بهترین سری های محصولات اسمارت ... سری 7000

skype_logo_screen%5B7%5D.png

خیلی از دوستان با سرویس های اسکایپ آشنایی دارن و خیلی ها هم از این سرویس ها هر روز و هر روز استفاده می کنن . اما برای اونایی که از این سیستم استفاده نکردن باید بگم اسکایپ یه سرویس ارتباطی بسیار قوی و با کیفیت در مورد صدا و تصویره . امکانات مکالمه تلفنی و اینا داره که مورد بحث ما نیست . در تلوزیون ها ی سامسونگ استفاده از اسکایپ خیلی باید لذت بخش باشه . تصویر و صدا از تلوزیونی بزرگ و کیفیتی ویژه و راحتی استفاده برای همه با هر مقدار علم از تکنولوژی .

qwertyRemote.jpg

در همین ارتباط و استفاده های ویژه ی دیگه کنترل QWERTY هم برای این محصول در نظر گرفته شده که خیلی زیبا و کارآمد به نظر می آد و می تونه مثل کیبوردهای مخصوص دسته های XBOX و PS تمام نیازهای اینترنتی رو برآورده کنه .

CMR-6500.jpg

Clear Motion Rate 720

Clear Motion Rate (CMR) is Samsung's more comprehensive and accurate measure for how well an LCD or LED TV can display fast-moving images. Previously, motion clarity was expressed simply by the refresh rate, measured in Hz. CMR, however, takes into account all three factors that contribute to motion clarity: panel refresh rate, image processor speed and backlight technology. CMR is measured by determining the thinnest line a TV can display in a moving image. The thinner the line, the higher the CMR rating, and the clearer the picture you'll enjoy on the screen.

wifi_small.jpg

واقعا این تلوزیون امکانات فوقالعاده ای داره . وایرلس داخلی از اون جمله مسائلیه که واقعا به درده یه تلوزیون می خوره . می تونه اون رو به هر وسیله ای مرتبط کنه و ارتباطش باعث استفاده از امکانات اون دستگاه می شه . مثلا می شه فیلم هایی که با حجم بالا تو PC دارید رو از رو پخش کنین و دیگه نیازی به انتقال این اطلاعات نست . البته مزایا به این جاها ختم نمی شه و گفته ها در این رابطه زیادن

AllShare_1.jpg

در همون راستا باید گفت که این سری از اسمارت ها ازامکان DNLA استفاده می کنه که امکان ارتباط بی سیم با دستگاه هایی از قبیل موبایل ، کامپیوتر و دوربین و غیره رو می ده . به این منظور که شما می توند بدون دخالت سیم و یا وسیله ی ارتباطیه دیگه ای تصاویر بقیه ی دستگاه ها رو روی صفحه ی زیبای این تلوزیون ببینید .

این هم دو ویدیو تو یوتیوب از این محصول ؛

wol_error.gifاندازه عکس تغییر یافته است.برای مشاهده عکس در اندازه واقعی روی این کادر کلیلک کنید.jsd4i0yevq6qg5kgbg2f.jpg

tv_smartTV.png

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...