رفتن به مطلب

فرمانروایی بر بازی های FPS با شاهکار جدید BenQ


Recommended Posts

xwbmimiy8rs65izfd5e7.jpg

 

از زمان معرفی XL2540 در دسامبر سال 2016 این مانیتور تبدیل به انتخاب اول برای تورنومنت های حرفه ای گیمینگ مانند : ESL Pro League Season 5, ESL ONE Cologne, PGL, DreamHack Open Series  و دیگر تورنومنت های مطرح که در آن ها بازی های FPS نقش اصلی ایفا می کردند شد . حالا برند ZOWIE که زیر مجموعه ای از برند خوشنام در زمینه مانیتور های گیمینگ یعنی BenQ است دست به معرفی مدل جدیدتری به نام XL2546 زده که دارای تکنولوژی جدیدی به نام DyAc است که باعث روانتر دیده شدن حرکات داخل بازی می شود . حرکاتی که بسیار سریع اتفاق می افتند مانند شلیک اسلحه از این تکنولوژی بیشترین بهره را خواهند برد که به بازیباز امکان کنترل بهتر لگد اسلحه را می دهد.

XL2546 نیز مانند XL2540 دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز است که زمانی به صورت کامل مورد استفاده قرار می گیرد که سیستم مورد نظر بیش از 240 فریم تولید کند پس کسانی که قصد خرید این مانیتور را دارند باید اطمینان حاصل کنند که سیستم مورد استفاده توانایی تولید این میزان فریم را داشته باشد در غیر اینصورت از تمام ظرفیت این مانیتور استفاده نمی شود . اولین حضور این مانیتور در تورنومنت DreamHack Atlanta 2017  خواهد بود که قرار است به عنوان مانیتور اصلی مسابقات مورد استفاده قرار گیرد. این تورنومنت از 21 تا 23 جولای برپا خواهد شد و البته تا زمان تست این تکنولوژی باید منتظر ماند زیرا مشخصات روی کاغذ گویای همچیز نیستند.

 

 

 

منبع: TechPowerUp

مترجم: سامان یزدان نیک

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...