رفتن به مطلب

شرکت SteelSeries موس های گیمینگ Sensei 310 و Rival 310 را عرضه می کند


Recommended Posts

598196a026a8f_SteelSeriesIntrostheSensei310andRival310GamingMice(1).thumb.jpg.d80af2a1bfe674d6a6d77c7c6a3659d3.jpg

 

شرکت SteelSeries امروز موس های گیمینگ Sensei 310 و Rival 310 را معرفی کرد. این دو مدل مجهز به حسگرهای نوری بازسازی شده و مدار الکترونیکی به روز شده هستند تا یک تجربه "رهگیری 1 به 1" را برای کاربر فراهم کنند. SteelSeries این فناوری را به صورت هماهنگی بسیار بالای حرکت موس با حرکت آن بر روی صفحه نمایش بدون در نظر گرفتن هرگونه تنظیمات CPI، توصیف می کند. این کمپانی از موس Sensei 310 با عنوان "تولد مجددی برای یک افسانه مسابقات الکترونیکی" یاد می کند. این موس که برای هر دو دست چپ و راست طراحی شده مجهز به حسگرهای TrueMove 3 با رزولیشن 12000CPI، هشت دکمه ساخت Omron با عمر مفید تخمین زده شده 50 میلیون کلیک، وزن ثابت 92.1 گرم و سیستم نورپردازی RGB LED در زیر دکمه اسکرول موس و لوگوی این شرکت می باشد.

 

598196a35e12b_SteelSeriesIntrostheSensei310andRival310GamingMice(2).thumb.jpg.2f1df531c53050efb90a66cae02b9ed0.jpg

 

مدل دیگر با نام Rival 310 با دو دکمه کمتر عرضه می شود. این موس که مخصوص راست دست ها طراحی شده مجهز به تکنولوژی رهگیری 1 به 1 با همان حسگر TrueMove 3 و رزولیشن 12000CPI، دکه های اصلی Split Trigger می باشد که می توان آنها را سوئیچ های ساخت Omron با عمر مفید 50 میلیون کلیک تعویض کرد. همچنین این مدل دارای شش دکمه و نورپردازی RGB LED در دو قسمت زیر دکمه اسکرول موس و لوگوی این کمپانی است.

هر دوی این موس ها را می توانید از هم اکنون از فروشگاه ها و با قیمت یکسان 59.99 دلار تهیه کنید.

 

منبع: TechPowerUp

مترجم: مجید بکائیان

لینک به دیدگاه
Share on other sites

استیل واقعا موس های خوبی میزنه

ولی

خاک تو سرش که هیچ وقت سیم موس هاش بافته شده نیستن ، من rival 300 دارم سیم بافته شده که نیست هیچی  جنس پلاستیک سیمش هم از پلاستیکی زد عرقی هست که روی بدنه خود موس استفاده میکنن ، سیم به هر جا بگیره استحکاک ایجاید میکنه واقعا اعصاب خورد کنه

فقط سنسی های قدیمی سیمشون بافته شده هست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در حال حاضر بهترین و دقیق ترین سنسور  pmw 3366 هست که حاصل همکاری لاجیتک و pixart هست و در g900 و g502 استفاده میشه و مورد تایید پلیرهای رده بالا هست و دارای کمترین میزان smoothing بین تمام ماوس های موجود هست.همچنین گزینه ی ارزان تری که لاجیتک ارایه داده با همین سنسور در g403 برای برطرف کردن مشکلی که موجب برتری و محبوبیت ماوس های razer شده و اون هم ergonomic بودن و راحتی مچ دست هنگام استفاده طولانی هست.سنسوری که rival 300 استفاده میکرد 3310 بود و rival 700 از 3360 استفاده میکرد.حالا ظاهرا قصد تغییر سنسور 3360 و استفاده درsensei و rival 310 رو دارن. شخصا از dpi پایین (بین 400تا800 برای گیمینگ حرفه ای و 1600 یا 1800 برای کاربری عادی و بدون acceleration در ویندوز یا محیط بازی استفاده میکنم)نمیدونم چه تغییری میخوان انجام بدن که عنوان "افسانه ی مسابقات الکترونیکی!؟!؟" رو دریافت کنن چون فکر نمیکنم تغییری باشه که موجب "عملکرد بهتر player ها" بشه و همین الان هم عملکرد pmw 3366 بسیار بیشتر از میزان محدودیت muscle training و واکنش player هاست و (اگه بخوام رو راست باشم باید بگم که بیشتر player های جدید حتی بین 3310 و 3366 هم هیچ تغییری حس نمیکنن اما منظور بنده بیشتر متوجه player های سطح بالاتر هست).تنها تغییر میتونه عملکرد دقیق تر در dpi های بالاتر  از 3000 باشه (که عموما  برای resolution بالاتر از 1080p و گیمینگ معمولی یا تفریحی استفاده میشه و همونطور که میدونین مهمترین معیار سنجش دقت سنسورهای امروزی میزان smoothing هست که عموما در سنسور های رده بالا تا 1800dpi تغییری حس نمیشه)که همونطور که میدونین بیشتر پلیرهای حرفه ای بخصوص cs از dpi زیر 3000 و پلیرهای سطح مسابقاتی بین 400تا800 و resolution های پایین استفاده میکنن بخصوص player های قدیمیتر(بخونین بهتر)

فکر میکنم steelseries هم مانند razer داره کم کم به سمت تبلیغات بی پایه و اساس رو میبره. به عنوان مثال razer دیر وقت هست که مدعی هست بهترین sensor رو داره درصورتی که شخصا   از deathadder elite  با اینکه یک سر و گردن سنسورش از سایر محصولات ریزر بهتر هست فقط برای راحتی و طراحی ergonomic فوق العاده راحتش استفاده میکنم وبا این حال سنسور pmw 3366 رو بیشتر قبول دارم(logitech g900 بدلیل اینکه گیمینگ و بخصوص گیمینگ حرفه ای درحال حاضر در انتهای لیست  اولویت هام هست و طراحی ambidextrous داره  داخل جعبه درحال استراحت هست ) و بنظرم sensor سری mamba که laser هست و از تولیدات philips twin eye استفاده میکنه اصلا سنسور مناسب و دقیقی نیست  و حتی در razer deathadder elite که یکی از بهترین سنسورهای موجود رو داره(pwm 3389که max dpi 12000هست ) صرفا برای تبلیغات بصورت نرم افزاری maximum dpi رو به 16000 افزایش دادن که عملا غیر قابل استفاده هست.

در پایان باید عرض کنم درحال حاضر سنسورهای optical به تکامل خوبی رسیدن و درحال حاضر مهمترین معیار انتخاب بین ماوس های رده بالای optical بخصوص اونهایی که از سنسور های pixart استفاده میکنن باید طراحی و راحتی استفاده باشه(براساس سبک در دست گرفتن ماوس که شامل claw.grip ,fingertip هست) که موجب مچ درد و مشکلاتی از این قبیل نشه و سلامتی در اولویت باشه . دوم  mouse feet  یا همون کفی های ماوس که بعضا به صابونی یا اسکیت شناخته میشن.3 که میتونه مهمترین عامل تاثیرگذار در عملکرد player باشه ماوس پد هست که باید دقت زیادی بهش بشه اما انتخاب پایه که میتونه هر player ای رو راضی کنه steelseries qck+ هست که هم سایز بزرگ و مناسبی داره برای پلیر های dpi پایین هم میزان اصطکاک بسیار مناسبی داره و مورد تایید player های مسابقاتی هست.پدهای پلاستیکی و فلزی هم مشکل بزرگشون این هست که موجب سایش زود mouse feet یا همون صابونی های ماوس میشن که همین موضوع دلیل خوبی برای دوری از این پدهاست مگر اینکه mouse feet اضافه داشته باشین.

از دید شخصی درحال حاضر به جایی رسیدیم که صرفا سنسور ماوس به تنهایی نمیتونه تغییری در عملکرد نهایی player ها ایجاد کنه و بیشتر ادعاها جنبه ی تبلیغاتی داره.

موفق باشین.

 

ویرایش شده توسط mohsen.dehvari
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...