رفتن به مطلب

اعتراض به مدیریت ضعیف فروشگاه لیون کامپیوتر


Recommended Posts

سلام. من تا بحال از فروشگاه لیون خریدی انجام نداده بودم که گفتم این سری بجای دی جی کالا از لیون که فروشگاه تخصصی لوازم کامپیوتره خرید کنم. این بود که 4 روز پیش رفتم چنتا قطعه سفارش دادم و منتظر موندم تا تماس بگیرن هماهنگ کنن. روز اول خبری نشد تا اینکه خودم تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه. فردا شد نه تماسی نه ارسالی روز دوم تماس گرفتم گفتم چی شد گفتن روز سوم ارسال میشه. روز سوم شد نه تماسی نه ارسالی و الان هم که وارد روز چهارم شدیم و ...
متاسفانه با اینکه انجمن های لیون بسیار عالی و قوی داره عمل میکنه ولی متاسفانه فروشگاهش بسیار ضعیفه و حتی کالاهایی که سفارش میدی فک کنم اصن کسی نیس که چک کنه ببینه سفارشی ثبت شده یا نه.
شایدم اصن فروشگاهی وجود نداره یا شایدم خریدار نداره.
به هر حال ما که از خریدمون منصرف شدیم و همون فروشگاه های دیگه که امتحانشون رو پس دادن رو انتخاب میکنیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

عجیبه من چند هفته پیش خرید کردم بدون هیچ تماسی روز سوم پست چی آورد در خونه!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمیدونم والا. تو کوره داهاتم که نیستم بگم با چاپار میخوان بفرستن یه هفته طول میکشه. وسط تهران هستم. نگفتن یه زنگ بزنن حداقل کنسلش کنن سر کار نزارن ملتو

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، 666hamed666 گفته است :

سلام. من تا بحال از فروشگاه لیون خریدی انجام نداده بودم که گفتم این سری بجای دی جی کالا از لیون که فروشگاه تخصصی لوازم کامپیوتره خرید کنم. این بود که 4 روز پیش رفتم چنتا قطعه سفارش دادم و منتظر موندم تا تماس بگیرن هماهنگ کنن. روز اول خبری نشد تا اینکه خودم تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه. فردا شد نه تماسی نه ارسالی روز دوم تماس گرفتم گفتم چی شد گفتن روز سوم ارسال میشه. روز سوم شد نه تماسی نه ارسالی و الان هم که وارد روز چهارم شدیم و ...
متاسفانه با اینکه انجمن های لیون بسیار عالی و قوی داره عمل میکنه ولی متاسفانه فروشگاهش بسیار ضعیفه و حتی کالاهایی که سفارش میدی فک کنم اصن کسی نیس که چک کنه ببینه سفارشی ثبت شده یا نه.
شایدم اصن فروشگاهی وجود نداره یا شایدم خریدار نداره.
به هر حال ما که از خریدمون منصرف شدیم و همون فروشگاه های دیگه که امتحانشون رو پس دادن رو انتخاب میکنیم.

باید به پنل کاربری سر بزنی زنگ نمیزنن همه چیرو دقیق ائنجا میگن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mohammad1070 گفته است :

باید به پنل کاربری سر بزنی زنگ نمیزنن همه چیرو دقیق ائنجا میگن

دوست عزیز مطلب رو مثن که کامل نخوندی. میگم باهاشون تماس گرفتم سفارشم رو دیدن گفتن میفرستن ولی نفرستادن...
سفارش من با کد رهگیری 7E32736745  ثبت شد ولی ارسال نشد...
پنل کاربری چه ربطی داره!!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منکه همین چند روز پیش سفارش داشتم هیچ مشکلی نداشتم
سفارش دادم دو روز بعدش پست اورد در خونه
اصلا باورم نمیشد اینقد زود برسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

میتونید مطلبتونو اینجا درج کنید

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

بنده هم تا حالا 3 بار از فروشگاه خرید کردم و مشکلی نداشتم.این قضیه تلفن نزدن رو تایید می کنم.البته من برام اهمیتی نداشت که تلفن بزنن یا نه ولی قبول دارم زنگ زدن به مشتری به محض ثبت خرید کار خیلی خوبیه تجربه خرید از چندتا سایت گم نام رو دارم که بعد از خرید به نیم ساعت نرسیده بهم زنگ زدن . یه جورایی هم پرستیژ داره هم دل طرف قرص میشه مخصوصا کسایی که اولین باره از سایت خرید می کنن.پیشنهاد می کنم لیون هم همچین حرکتی رو انجام بده

یه نکته که خیلی ناراحت شدم به محض ورود دیدم استارتر توی پست اول یه منفی دریافت کرده.نمی دونم  برای چی این منفی رو گرفته؟o.O اگه اونی که منفی رو بهش داده فقط چون این شخص از لیون انتقاد کرده(حالا چه به حق یا ناحق) این منفی رو داده باید بگم حرکتش خیلی زشته .:| من از استارتر معذرت می خوام برای این حرکت.وقتی شخصی بدون توهین و اهانت داره حرفی رو میزنه حق نداریم جلوشو بگیریم چون ما حرفش رو نمی پسندیم.نهایتا پستی زده شد که ناراحت شدید گزارش بدید.انجمن ناظر داره اگه پست بی ربط باشه خود ناظرین برخورد لازم رو انجام میدن.

ویرایش شده توسط badgamer
لینک به دیدگاه
Share on other sites

من خودم چند بار از لیون خرید داشتم . هیچ مشکلی نبوده . توی همه ی زمینه ها عالی بودن . توی اون تاپیک که دوستان گفتن حتما مشکلتون رو بگید . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، badgamer گفته است :

سلام

بنده هم تا حالا 3 بار از فروشگاه خرید کردم و مشکلی نداشتم.این قضیه تلفن نزدن رو تایید می کنم.البته من برام اهمیتی نداشت که تلفن بزنن یا نه ولی قبول دارم زنگ زدن به مشتری به محض ثبت خرید کار خیلی خوبیه تجربه خرید از چندتا سایت گم نام رو دارم که بعد از خرید به نیم ساعت نرسیده بهم زنگ زدن . یه جورایی هم پرستیژ داره هم دل طرف قرص میشه مخصوصا کسایی که اولین باره از سایت خرید می کنن.پیشنهاد می کنم لیون هم همچین حرکتی رو انجام بده

یه نکته که خیلی ناراحت شدم به محض ورود دیدم استارتر توی پست اول یه منفی دریافت کرده.نمی دونم  برای چی این منفی رو گرفته؟o.O اگه اونی که منفی رو بهش داده فقط چون این شخص از لیون انتقاد کرده(حالا چه به حق یا ناحق) این منفی رو داده باید بگم حرکتش خیلی زشته .:| من از استارتر معذرت می خوام برای این حرکت.وقتی شخصی بدون توهین و اهانت داره حرفی رو میزنه حق نداریم جلوشو بگیریم چون ما حرفش رو نمی پسندیم.نهایتا پستی زده شد که ناراحت شدید گزارش بدید.انجمن ناظر داره اگه پست بی ربط باشه خود ناظرین برخورد لازم رو انجام میدن.

شاید دلیل منفی این بوده که تو تاپیک مربوطه اعتراضشونو بیان نکردن.البته من  نمیدونم چه کسی منفی داده  ولی برای مشکلات این چنینی نباید تاپیک جدا زد چون تاپیکش هست

اگه بازم رسیدگی نشه میشه تاپیک جدا زد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام و عرض ادب

من خودم بارها از لیون خرید داشتم و تقریبا همیشه راضی بودم و خیلی وقتها کمتر از 24 ساعت دستم بوده. یکبار هم حضوری رفتم فروشگاهشون .قبلا تماس میگرفتن ولی الان از سیستم پیغام در پنل کاربری  استفاده میکنن و مراحل رو اطلاع میدن.

نحوه پرداختتون آنلاین (درگاه بانک ) بود؟ 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یادمه واسه بنده هم این اتفاق افتاد و زنگ زدم اعتراض کردم.  وقتی بسته دستم رسید و باز کردم دیدم روی یک کارت با دست خط خودشون بابت این اتفاق عذرخواهی کردن+ امضای اقای حسینی زیر متن

همین که اینقدر به این موضوع اهمیت دادن برای منه خریدار کافی بود وباعث شد خریدم تو این مدت ادامه داشته باشه

از این مسائل در اغلب فروشگاه ها پیش میاد , امیدوارم هر چه سریعتر  سفارش شما پیگیری شه

ویرایش شده توسط hamedrock
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، 666hamed666 گفته است :

سلام. من تا بحال از فروشگاه لیون خریدی انجام نداده بودم که گفتم این سری بجای دی جی کالا از لیون که فروشگاه تخصصی لوازم کامپیوتره خرید کنم. این بود که 4 روز پیش رفتم چنتا قطعه سفارش دادم و منتظر موندم تا تماس بگیرن هماهنگ کنن. روز اول خبری نشد تا اینکه خودم تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه. فردا شد نه تماسی نه ارسالی روز دوم تماس گرفتم گفتم چی شد گفتن روز سوم ارسال میشه. روز سوم شد نه تماسی نه ارسالی و الان هم که وارد روز چهارم شدیم و ...
متاسفانه با اینکه انجمن های لیون بسیار عالی و قوی داره عمل میکنه ولی متاسفانه فروشگاهش بسیار ضعیفه و حتی کالاهایی که سفارش میدی فک کنم اصن کسی نیس که چک کنه ببینه سفارشی ثبت شده یا نه.
شایدم اصن فروشگاهی وجود نداره یا شایدم خریدار نداره.
به هر حال ما که از خریدمون منصرف شدیم و همون فروشگاه های دیگه که امتحانشون رو پس دادن رو انتخاب میکنیم.

سلام آقا حامد گل 

اول از هر چیزی واقعا بابت این اتفاق از شما عذرخواهی میکنم 

و همین الان پیگیر این قضیه هستم و حتما هر طور شده حلش میکنیم و جبران هم خواهیم کرد 

و مطمیننا باگی بوده که ندیده بودیم و حتما رفع باگ خواهیم کرد با کمک انتقاد و نظر شما 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

 

معمولا وقتی خرید میکنین خیلی زود چک میکنن و ثبت میشه. منتها مشکل اینجاست که ظهر ها ماشین پست ( فکر کنم ساعت 12 ظهر ) میاد که بسته ها رو ببره چون تعداد بسته ها زیاده و نمیتونن ببرن. اکثر فروشگاه های بزرگ و نمایندگی ها هم همینجورن. لذا وقتی ماشین پست میاد ببره ممکنه همون روز ثبت نکنه و بزاره برا فردا یا حتی ممکنه ماشین پست با چند روز تاخیر بیاد ببره. 

به نظرم ارسال با تیپاکس بهتره.

ویرایش شده توسط میلاد بهرامن
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، 666hamed666 گفته است :

سلام. من تا بحال از فروشگاه لیون خریدی انجام نداده بودم که گفتم این سری بجای دی جی کالا از لیون که فروشگاه تخصصی لوازم کامپیوتره خرید کنم. این بود که 4 روز پیش رفتم چنتا قطعه سفارش دادم و منتظر موندم تا تماس بگیرن هماهنگ کنن. روز اول خبری نشد تا اینکه خودم تماس گرفتم گفتن فردا ارسال میشه. فردا شد نه تماسی نه ارسالی روز دوم تماس گرفتم گفتم چی شد گفتن روز سوم ارسال میشه. روز سوم شد نه تماسی نه ارسالی و الان هم که وارد روز چهارم شدیم و ...
متاسفانه با اینکه انجمن های لیون بسیار عالی و قوی داره عمل میکنه ولی متاسفانه فروشگاهش بسیار ضعیفه و حتی کالاهایی که سفارش میدی فک کنم اصن کسی نیس که چک کنه ببینه سفارشی ثبت شده یا نه.
شایدم اصن فروشگاهی وجود نداره یا شایدم خریدار نداره.
به هر حال ما که از خریدمون منصرف شدیم و همون فروشگاه های دیگه که امتحانشون رو پس دادن رو انتخاب میکنیم.

سلام مجدد حامد جان

دوست گلم اول از همه چیز ازت ممنونیم بابت انتقادت که اینجوری به گوش ما میرسه و اگر باگی هست میتونیم رفعش کنیم . :100_pray:

مسِئله شما رو به دقت تمام مرحله به مرحله بررسی کردیم و متوجه شدیم که سیستم فاکتور زدن تا به انبار رسیدن باگی داره که هر دو بار فاکتور و سفارش شما توی این باگ عجیب گیر کرده و به دست حسابداری بعد به دست انبار نرسیده .

همین الان اولین کاری که کردیم راه حلی پیدا کردیم و روشی رو گذاشتیم که این مسئله دوباره تکرار نشه و خدای نکرده برای شخص دیگری این اتفاق نیفته .

فاکتورتون همین الان زده شد به اضافه یک هدیه که از دلتون در بیاریم و امیدواریم که همیشه سربلند باشید و خندون . :)

باز هم اگر مسئله بود در خدمتیم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

وقتی میبینی انتقاد و پیشنهادات به گوش مسئولین میرسه واقعا آدم خوشحال میشه آقای حسینی هم از جمله مسئولانی هست که همیشه با گوش شنوا به انتقادات و پیشنهادات گوش داده.

من هم چندین بار از لیون خرید کردم ،سریع ارسال می کنن ولی توی پنل با اینکه وضعیت سفارشم معلق هست ولی سفارش به دستم میرسه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مشکل اکثر سایت ها اینه که موجودی کالاهاشون مخصوصا کالا های پرطرفدار به شدت محدود و موجود شدن دوبارشون با خداست مثلاً الان گرافیک amd نایاب تو بازار سری rx الان هم موجود بشه به دو روز نکشیده تموم میشه می‌ره تا یک ماه دیگه تو انویدیا هم الان ۱۰۶۰ بسیار انتخاب محدود 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

آره واقعا اگر تماس بگیرن خیلی خوب میشه اصلا آدم یه حالی میکنه:14_relaxed: منم دو هفته پیش سفارشم مشکل پیدا کرد البته اشتباه از طرف TPX بود اما دمه لیون گرم هزینه ارسال رو  رایگان کرد 
ولی لطفا تماس بگیرین بهتر از صندوق پیام هستش

لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه کیبورد Razer chroma ornata سفارش دادم ازشون و تحویل هم گرفتم همون روز (تهران) ولی چندان راضی نبودم

اولش که سفارش دادیم و ثبت شد بعد 2 3 ساعت تماس گرفتن، گفتم مطمئن بشین همین ورژن chorma باشه گفتن چک میکنیم اطلاع میدیم. کلی مرحله چک و ایناش طول کشید زنگ زدن گفتن همینه

با بچه های پیک هماهنگ میکنیم براتون تا چند ساعت دیگه ارساله بشه (دم دمای ظهر) ، بعد از واحد ارسال تماس گرفتن گفتن پیکامون نیستن حتما امروز میخواین یا فردا صبح ارسال کنیم؟گفتم مشکلی نیست من تا شب خونم. واحد ارسال رفت کنار ، واحد سفارشات تماس گرفت که آقا قیمت تو سایت اشتباه خورده اصن :S قیمت 100 و خرده ای بیشتره و مشکلی نیست برا ارسال؟ بازم گفتم نه من دنبال همین مدل بودم بفرستین خواهشا . دوباره واحد ارسال تماس گرفت که کلا پیک نداریم امروز و باید با پیک متفرقه بفرستیم، گفتم مشکلی نیست فقط من هزینشو چطوری بدم؟گفتن اینترنتی پرداخت کن وقتی رسید 

خلاصه ساعت 6 7 عصر کیبورد رسید دستمون با پیک متفرقه و حالا ایشون هم یه برگه دستشون بود با شماره حساب آقای حسینی روش و مبلغ . کیبورد رو گرفتم بیام بالا اینترنتی پرداخت کنم رسیدشو نشونشون بدم که پیکشون این اجازه رو به من ندادن و گفتن باید جلو خودم پرداخت کنی . خلاصه ما کیبورد به دست و اقای پیک با به همراه موتور در تعقیب ما، رفتیم نزدیک ترین عابری که 2 3 خیابون باهامون فاصله داشت تا پولو ریختیم و خدا رو شکر فاکتور رو دادیم بهشون و ماجرا ختم به خیر بشه بعد هزار بار هماهنگی و گیر و گرفتاری برا یه کیبورد .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

سلام مجدد حامد جان

دوست گلم اول از همه چیز ازت ممنونیم بابت انتقادت که اینجوری به گوش ما میرسه و اگر باگی هست میتونیم رفعش کنیم . :100_pray:

مسِئله شما رو به دقت تمام مرحله به مرحله بررسی کردیم و متوجه شدیم که سیستم فاکتور زدن تا به انبار رسیدن باگی داره که هر دو بار فاکتور و سفارش شما توی این باگ عجیب گیر کرده و به دست حسابداری بعد به دست انبار نرسیده .

همین الان اولین کاری که کردیم راه حلی پیدا کردیم و روشی رو گذاشتیم که این مسئله دوباره تکرار نشه و خدای نکرده برای شخص دیگری این اتفاق نیفته .

فاکتورتون همین الان زده شد به اضافه یک هدیه که از دلتون در بیاریم و امیدواریم که همیشه سربلند باشید و خندون . :)

باز هم اگر مسئله بود در خدمتیم

 

سلام. بابت پیگیریتون و تماستون ممنونم . کالاها حدود یک ساعت بعد از تماستون به دستم رسید. امیدوارم مشکل سیستم حل شده باشه تا دلخوری برای دوستان دیگه پیش نیاد.
ضمناً دست خط عذر خواهی که ارسال شده بود واقعآ ارزشمند بود. با تشکر

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، 666hamed666 گفته است :

سلام. بابت پیگیریتون و تماستون ممنونم . کالاها حدود یک ساعت بعد از تماستون به دستم رسید. امیدوارم مشکل سیستم حل شده باشه تا دلخوری برای دوستان دیگه پیش نیاد.
ضمناً دست خط عذر خواهی که ارسال شده بود واقعآ ارزشمند بود. با تشکر

اقای حسینی  کارشون درسته

 

ویرایش شده توسط timsar1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

والا من از این سایت دو بار خرید داشتم.بار اول خوب بود اما بار دوم حدود یکک هفته طول کشید تا کالا به دستم برسه.
دو روز قبل تعطیلات نیمه خرداد خرید زدم اینقدر طولش دادن تا رفت بعد از تعطیلات.
یه سری هم تلفنی با بخش فروش صحبت کردم یار و اینقدر بد جواب داد و صداشو بلند کرد واسم که هیچی نگفتم و سریع گوشی رو قطع کردم. طرف فکر کرد با باباش داره صحبت میکنه.
خلاصه به این نتیجه رسیدم تا مجبور نشدم از لیون خرید نکنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده تا حالا چندین و چند بار از لیون خرید داشتم کوچکترین مشکلی نداشتم. همه چی منظم و دقیق بوده در هر خریدم.خدارو شکر مشکل دوستمون هم حل شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده تا حالا فقط یک بار از لیون خرید کردم قبلش مشتری درجه یک دیجی کالا بودم . ولی همین یک بار خرید باعث شد مشتری همیشگیش بشم . بسته بندی بسیار مناسب و  پاسخگو بودن مسئولان فروشگاه . 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده هم همچین مشکلی داشتم

یه کارت msi 480 gaming خریدم بجاش armor فرستادن زنگ زدم بهشون و اونا گفتن با پست برش گردونید. پس فرستادم و اونا گیمینگ برام فرستادن با این تفاوت که پست رو بصورت پسکرایه گذاشته بودن. یعنی تاوان اشتباده اونا رو من دادم. حدود 20 تومن هزینه رفت تو پاچم. این فرایند حدود 10 روز طول کشید. کاری ندارم که بعدش با تماس گرفتن و وصل کردن به این و اون و آخرش گفتن شماره کارت بدید براتون واریز میکنیم. مسئله بی نظمی که وجود داره هست. توی یک خرید دو مورد بینظمی انجام دادن یکی کارت اشتباهی فرستادن یکی هزینه پست رو بصورت پس کرایه گذاشتن درصورتی که هزینه پست در هنگام خرید محاسبه شده بود

ویرایش شده توسط i-Farzad
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...