رفتن به مطلب

SmartTV سامسونگ سری 6000 LED


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

tv_smartTV.png

tpcxervbk5r79i8rn03p.jpg

تلوزیون های سری 6000 در سایزهای نسبتا کوچک تری نسبت به بقیه مدل ها -32 و 40 و 46 اینچ - و قیمت کمتری عرضه شدن . می شه گفت این دسته از مدل ها برای دوستانی هست که می خوان اسمارت تی وی داشته باشن و با قیمت مناسب این محصول به هدفشون می رسن . اما مشخصات این دستگاه هم نشون دهنده اینه که باز هم شما با یه تلوزیون فوق العاده طرفید . کنتراست داینامیک 1 به 5 میلیون ، کیفیت تصویر 1080 ، برخورداری از AllShare و ارتباط به اینترنت و ... نمونه هایی از امکانات این تلوزیون هستند .

توی سایت Cnet که چرخ می زدم اکثر کامنت ها در مورد این تلوزیون مثبت بود فقط مسئله ای که مطرح بود کیفیت بالای تصویر و کیفیت متوسط صدای اون بود . تقریبا همه بر این عقیده بودن که این همه جهش تو ارائه تصویر تو صدا نیوفتاده و بهتره از اسپیکرهای جدا - ترجیحا وایرلس - براش استفاده کرد . نکته های دیگه هم منوهای راحت و سریع دستگاه بود . یوزرهای این سایت که تقریبا تماما خارجی هستند از ارتباط خیلی خوبه دستگاه با سایت های ویدیویی می نوشتند . تو خود سایت سامسونگ هم اگر به ریویو ها دقت کنید همه در رابطه با تصویر خوب و خیلی واقعا اون صحبت می کنن .

m1u4efdnmfbew6oa9fiv.jpg

pz9pev57x7uon7gqqzxs.jpg

k29p6uscigdd4k1d9h5.jpg

این هم توضیحاتی در مورد برخی از امکانات این تلوزیون ؛

feat_wide_colorenhancer.jpg

بهبود دهنده گسترده رنگ ها Plus

تجربه ای از رنگهای طبیعی. سامسونگ با استفاده از یک الگوریتم پیشرفته برای بهبود قابل توجه کیفیت تصاویر استفاده می کند و حتی می تواند رنگ های نامحسوس و جزییات بسیار ظریف را با چنان کیفیتی بازآفرینی کند که تلویزیون های معمولی قادر به انجام آن نیستند.

feat_connectsharemovie.jpg

ConnectShare™ Movie

استفاده از USBبرای دیدن فیلم ها و موسیقی ها و فیلم هایه دیوایس های دیگه .

Ultra_clear_panel_small.jpg

پنل فوق شفاف

چیزی که سامسونگ همیسشه روش حساب ویژه ای باز می کنه که البته پر بیراه هم نیست . این رو من شخصا مورد استفاده داشتم واقعا خیلی خوب و تصویری به شدت با رنگ ها و نور واقعی تحویل می ده . اصلا تو همین راستا Wide Color Enhancer Plus هم هست که باعث بهتر شدن رنگها و به جلوه ی واقعی و بهتر اونا کمک می کنه .

feat_anynet_1.jpg

Anynet+

تعداد زیاده وسایل الکترونیکی کم کم باعث می شه یه مقدار تویه استفاده از ریموت ها به مشکل بخوریم . این امکان باعث می شه وسایله همخوانی که به وسیله hdmi به هم متصلن با یک کلید شروع به کار و کنترل شن ...

feat_4hdmi.jpg

چهار پورت HDMI کلا بسته . همه ی وسایل ارتباطی روز یک جایه خالی دارن دیگه اگه میز تلوزیون جایه خالی داشته باشه .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...