رفتن به مطلب

کمپانی BitFenix کیس زیبای Nova TG را روانه بازار کرد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

3.thumb.jpg.57a3acbb721fe1dce99184ec48b152d4.jpg

 

کیس Nova TG در حقیقت یک بروز رسانی بزرگ برای کیس کلاسیک Nova توسط کمپانی BitFenix به شمار میرود.کیس جدیدNova TG با حفظ طراحی نمونه اصلی ،دارای یک پنل ساده در قسمت جلویی ، به همراه درب های شیشه ای کناری به قطر 4 میلیمتر است که به صورت پیش فرض دو عدد فن 120 میلیمتری بر روی آنها نصب شده اند.در قسمت تماس انتهایی و  نقطه خط مشی جابه جایی هوا در قسمت پایانی، سیستم ارتقای رنگی تطبیقی با رنگ هایی نظیر نسخه سیاه رنگ با خط مش های قرمزو نسخه سفید رنگ با خط مش های سیاه رنگ وجود دارد.

 

1.thumb.jpg.bc6b02f24feb6dd850f418bf39702d23.jpg

 

با وجود 7 اسلات در قسمت انتهایی ،طراحی کیس Nova TG به گونه ای است که نصب مادربردهایی با سایز ATX و  Micro ATX و حتی Mini-ITX را در داخل آن آسان ساخته است .خنک کننده پردازنده هایی با ارتفاع 160 میلیمتر و کارت گرافیک هایی با طول 280 میلیمتر به صورت استاندارد و یا حتی حالت چند کارت نیز به راحتی توسط این کیس پشتیبانی میشود. با توجه به نگاه کلاسیک Nova به سطح بعدی، Nova TG جدید در حال حاضر با پنل شیشه ای رنگی با ضخامت 4 میلی متری مجهز شده است،و اجازه می دهد که به صورت زیر چشمی به اجزای داخلی که مجهز به رقص نور سیستم RGB شده اند را تحت نظر داشته باشید.

 

2.thumb.jpg.877eeaf32d2fdbd925ecadc9e7a5c3f1.jpg

 

کیس Nova TG در قسمت جلویی مجهز به دو فن 120 میلیمتری و در قسمت انتهایی به یک فن 120 میلیمتری مجهز شده، که باعث ایجاد عملکرد خنک سازی عالی و کاهش فشار هوای مثبت در داخل اتاقک کیس میشود.فن انتهایی نیز میتواند با یک رادیاتور 120 میلیمتری جایگزین شود.

جهت پی بردن به ایجاد نویز در این کیس ، ما پنل جلویی کیس Nova TG را بستیم.در قسمت انتهایی نوار مشبک شده مجموعه ای از 134 منفذ ورودی هوا تعبیه شده است که اجازه میدهد هوای تازه به زحمت در داخل آن به جریان بیفتد.این رفتار به علت طراحی سپر نویز گیر در این کیس در هنگام بسته بودن پنل جلویی صورت می گیرد.Nova TG حتی قادر به خنک نگه داشتن قطعات حرفه ای با ایجاد جریان هوای مورد نیاز بری این قطعات میباشد، در حالی که نویز ایجاد شده توسط فن ها فقط به داخل کیس محدود میشوند.Nova TG میتواند تا 3 عدد هارد درایو 3.5 اینچی و دو عدد درایو 2.5 اینچی از نوع SSDهای جمع و جور را پشتیبانی کند.این کیس از درایو های اپتیکال 5.25 اینچی نیز پشتیبانی کامل میکند.این مقدار فضا برای یک برند جدید کافی به نظر میرسد، و برای کسانی که قصد مهاجرت از سیستم قدیمی خود به آن را داشته باشند مشکلی به وجود نخواهد آورد.

 

4.thumb.jpg.b7736345450e95fb48e5ea89b7dc766d.jpg

 

جهت جلوگیری از جذب گرد و غبار توسط منبع تغذیه ، فن های این کیس در حالت های غیر ضروری و یا حتی جلو گیری از ازدیاد گرما ، به حالت خاموشی  میروند. کیس Nova TG به همراه فیلترهای ضد گردو غبار و قابل شستشو در قسمت جلویی و انتهایی مجهز است .استفاده از این فیلتر ها نه تنها سر و صدا را کاهش می دهد، بلکه طول عمر منبع تغذیه  را افزایش می دهد و سیستم شما را به طور قابل اعتماد برای سال ها در حالت پایدار نگه می دارد.پنل جلویی و زاویه دار Nova TG امکان استفاده آسان در حالت کف ، ایستاده به صورت قابل تنظیم را برای کاربر فراهم میکند.دو پورت صدای HD نیز در پنل جلویی تعبیه شده است که امکان استفاده از هدست برای گوش دادن به موزیک و یا حتی تماس صوتی با اسکایپ را فراهم میکنند.

 

5.thumb.jpg.b70f1e5cfe13ab610a84270ee290302c.jpg

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites


یاد پراید 111 افتادم که اومده بود میگفتن 5 ستاره ایمنی رو پاس کرده و n تا ارتقا روش انجام شده!

اخرم مشخص شد کل بروز رسانیش تغییر صفحه امپر و غربیلک فرمون بوده!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

چرا اتفاقا کیس قشنگی هست با ظاهر ساده و شیک، محصولات بیت فنیکس کیفیت مطلوبی دارند...?

ویرایش شده توسط Saman Taji
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...