رفتن به مطلب

رونمایی توشیبا از هارد درایوهای 3.5 اینچی سری X300 با حجم 8 ترابایت !!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

8aac6be86caa5a58b1585ebba13479c1-big.jpg

 

شعبه آمریکایی کمپانی Toshiba الکترونیک امروز اعلام کرد موفق به تولید هارد درایو 3.5 اینچی با حجم 8 ترابایت شده است . در مقایسه با سری P300  با حجم 3 ترابایت ،سری X300 دارای عملکرد و توانایی های بسیار بالاترجهت استفاده از برنامه های حرفه ای ، از جمله برنامه های گرافیکی ، ساخت انیمیشن و ویرایش عکس و ویدئو و حتی بازیهای رایانه ای دارد.مدل جدید 8 ترابایتی ، مجهز به تکنولوژی ذخیره سازی توشیبا است. یک الگوریتم حافظه پنهان  که با در اختیار داشتن مدیریت حافظه درون بورد و تخصیص حافظه پنهان به آن، هنگام خواندن و نوشتن  آنها رابهینه سازی  می کند تا بالاترین عملکرد رادریک زمان واقعی فراهم کند. سری X300 با ظرفیت های 4ترابایتی ،5ترابایتی 6 ترابایتی و 8 ترابایتی ارائه می شود که مجهز به حافظه 128 مگابایتی  و بالاتر از سری P300 هستند که دسترسی سریع به داده ها را فراهم می کند. X300 در فاکتور فرم 3.5 اینچی تولید میشود که سرعت چرخش پلاتر ها در آن به 7200 دور در دقیقه میرسد. این درایو از اتصال ساتا 6گیگابیت در ثانیه استفاده میکند.

درایو Toshiba X300 با اکثریت سیستم های رو میزی با پروتکل فعال Serial ATA ( رابط پیشرفته متوالی ) سازگار است .همچنین این درایو ازفناوری و فرمت های ذخیره سازی پیشرفته مانند ( سکتورهای فیزیکی 4K )و فناوری دو مرحله ای به همراه چگالی بالا و توانایی ذخیره سازی بالا به طور کامل پشتیبانی میکند.

آقای Michael Cassidy معاون بخش مصرف کننده گان دیسک درایو های توشیبا در این باره میگوید : "در دسترس بودن سری8 ترابایتی X300، تعهد توشیبا به رشد رده ی درایو های مصرف کننده ،و ارائه ابزار مورد نیاز برای دستیابی به کارهای مختلف حرفه ای است. توشیبا یک مجموعه کامل از درایوهای HDD داخلی  را ارائه می دهد که برنامه های ذخیره سازی خاص را هدف قرار داده اند و با کتابخانه بازی و محتوای دیجیتال شما رشد می کند. "

قیمت این درایو هنوز معلوم نشده اما X300  در همین ماه وبا یک ضمانت نامه 2 ساله محدود درد سترس خواهد بود.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...