رفتن به مطلب

جان سخت ترین SSD دنیا توسط کمپانی ATP معرفی شد!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

88.thumb.jpg.d9acb85d1eb9e70a9f1291d13844722f.jpg

 

کمپانی ATP یکی از پیشروان تولید DRAM و SSD های صنعتی ،امروز از یک نمونه از درایو های خود درسایز فرم فاکتور M.2 2280 و با پشتیبانی از پروتکل NVMe، که نسبت به نمونه هایی با درگاه SATA عملکرد دوبرابری دارد را، به نمایش گذاشت. این جدیدترین نسل از SSDهایی است که برای پاسخگویی به تقاضای ذخیره سازی و پردازش داده های شدید I / O و با زمان تاخیربسیار کم و برای کاربردهای مهم صنعتی و استقامتی، از جمله نظارت، تصویربرداری های پزشکی و بسیاری از سیستم های ذخیره سازی شبکه ای با نیاز سریع به ذخیره سازی طراحی شده است. 

با اتخاذ به پروتکل NVMe نسخه 1.2 به همراه یکپارچه سازی آخرین نسل از فناوری تراشه های 3D NAND MLC ،این درایو با بهره گیری از درگاه PCIe Gen 3 با عرض باس X4 ،ظرفیت های 128 گیگ تا 1 ترابایت را میتواند فراهم کند.این درایو جهت عملکرد بالا از استاندارد AHCI پشتیبانی میکند. سرعت خواندن در این درایو به 1,260 MB/s و سرعت نوشتن به 980 MB/s در ثانیه میرسد.

در حالی که دیگر تأمین کنندگان حافظه، بر روی تنظیمات ویژگی های عملکرد یک SSD NVMe تاکید می کنند، کمپانیATP به جای توجه به تمام جنبه های افزایش طول عمر حافظه و قابلیت اطمینان برای محیط های حیاتی، اقدامات جدید بیشتری را دنبال می کند. این موارد شامل انتخاب دقیق برنامه ریزی BOM با تامین کنندگان کلیدی و گذراندن تست های قدرتی و حرارتی شدید و بسیار بالاست. تلفات گرمایی یکی دیگر از مسائل مهمی است که معمولا  درایوهای NVMe  با آن مواجه می شود. از طریق بازخوردهای دمایی و مکانیزم چرخش حرارتی بهینه شده، SSD هایATP با پروتکل NVMe جهت کاهش شدید عملکرد یا آسیب های احتمالی ، توسط کنترل کننده های این درایو، گرمای بیش از حد را هنگام فعالیت را کاهش میدهند. این درایو SSD با فروم فاکتور M.2 2280 و پروتکل NVMe ،عملکرد ویژه ای را برای مجموعه ای از برنامه های کاربردی مانند سرور و شبکه ،نظارت و عکس برداری های پزشکی و بسیاری از برنامه های مهم دیگر ارائه میدهد.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...