رفتن به مطلب

فراخوانی دو نمایشگرPDS241 و PDS271 توسط AOC


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f7d639dd670f683e4ef0d0a161b13946-big.jpg

 

چندی قبل نمونه های اروپایی دو نمایشگر AOC PDS241 و  PDS271 به علت یک سری مشکلات فنی مانند آداپتور تغذیه و حتی سیگنال های ورودی ، کمپانی AOC  را به این واداشت تا این دو مدل نمایشگر خود را بازنگری کند.این دو مدل نمایشگر جهت تغذیه و حتی سیگنال ورودی از آداپتور خارجی استفاده میکنند. تعداد کمی از این جعبه های تغذیه، که توسط  جزء محدودی ازتامین کنندگان خارجی ارائه شد، معلوم شد که شرایط لازم برای حداقل فاصله مانند تغذیه داخلی آن را برآورده نمی کند. بنابراین خطر شوک الکتریکی را نمی توان کاملا رد کرد. AOC از مشتریان اروپایی خود می خواهد که از مانیتورهای PDS241 و PDS271 خوداستفاده نکنند و آنها را از پریز برق جدا کنند تا از هر خطری بالقوه ای در ارتباط با جعبه تغذیه خارجی جلوگیری شود. به منظور اطمینام 100 در صدی ،مشتریان اروپایی که مدل های AOC PDS241 و PDS271 را خریداری کرده اند،تنها باید از جعبه تغذیه قدرت و سیگنال بدون عیب و ایراد استفاده کنندو آنهایی که دچار مشکل هستند ،AOC یک جایگزین رایگاه برای آنها در نظر گرفته است.

آقای Stefan Sommer مدیر بازاریابی و بازرگانی بین المللی AOC  در رابطه با این موضوع گفت : "ما بابت این موضوع ناراحتیم و عذر خواهی میکنیم.اما اطمینان حاصل خواهیم کرد که فرایند جایگزینی به همان اندازه امکان پذیرخواهد بود، به طوری که تمام مشتریان بتوانند از نظارت های AOC خود استفاده کنند."

کمپانی AOC در حالت تماس با نمایندگان توزیع محصولات خود است ،تا مطمئن شود نمایندگان با نظارت دقیق بر مدل های AOC PDS241 و PDS271 بتوانند واحد های مشکل دار را بدون هیچ مسئله ای فراخوان کنندو سریعا واحد های جایگزین را تحویل مشتریان بدهند.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...