رفتن به مطلب

نمونه هایی از پردازنده های RYZEN توسط AMD تعویض میشوند!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

936ddf90d918f3d16e931a57f564eff9-big.jpg

 

شاید شما هم طی خبر هایی مطلع شده باشید که معماری AMD's Ryzen دچار مشکلاتی شده است .یکی از این مشکلات منع اجرای وظایفی خاص تحت سیستم عامل لینوکس است. این مشکل را برای اولین بار وبسایت Phoronix متوجه آن شدو بعد از آن به تایید کمپانی AMD رسید.نکته جالب اینجاست که پردازنده های سری EPYC و ThreadRipper از این قائده مستثنا هستند.کمپانی AMD فعلا مشکلات پردازنده های RYZEN  را در سطح سیلیکونی بر طرف کرده است منتها این تجدید نظر ها در این پردازنده ها باید باعث شوند که کلیه مشکلات آنها در کل برطرف شود.آقای Michael Larabel از وب سایت Phoronix تایید کرد که پردازنده های جدید،در هنگام بارگذاریهای از قبل انجام شده و تحت فشار زیاد،موجب کرش و پرش رنگ ها میشود، این در صورتی بود که AMD سریعا به این مسئله واکنش نشان داد.این شرکت کار خود را به خوبی انجام داده واز طریق تماس با بخش صدای مشتری ،پردازنده های جدید و بدون ایراد را جایگزین پردازنده های معیوب قبلی میکند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، hd5870 گفته است :

آقای Michael Larabel از وب سایت Phoronix تایید کرد که پردازنده های جدید،در هنگام بارگذاریهای از قبل انجام شده و تحت فشار زیاد،موجب کرش و پرش رنگ ها میشود، 

 

درود جناب فتحی

فکر کنم بخشی از ایراد به هم  ریختن رنگها به ریزدستورالعملها و ناسازگاری  برنامه ها مربوط باشه و نه لزوما ایراد سخت‌افزاری. من این مشکل رو به طور تصادفی و نه منظم با تعدای از پلاگینهای تدوین دیده ام و تا این لحظه هم دلیلی براش نیافته‌ام.

گفتنی‌است همین مشکل رو اولها که پردازنده‌های بلدوزر عرضه شده‌بودند با نرم‌افزار ایدیوس دیده ام که با نسخه‌های بعدی برنامه برطرف شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پردازنده لپتاب منم همچین مشکلی داره البته اینتله و هنگام بوت با گراپ تو ابونتو پرش رنگ و کرش می کنه ولی خوب نه همیشه کلا لینوکس نسبت به سیستم عامل های دیگه کمتر پشتیبانی سخت افزاری می شه که اونم بخاطر رایگان بودنشه که ما تو ایران نیاز نیست نگران باشیم چون ویندوز چند هزار دلاریو مجانی دانلود می کنیم. تعویض پردازنده هم برا ایرانیا نیست خراب باشه دیگه کاریش نمیشه کرد با این گارانتی های ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...