رفتن به مطلب

اسپیکر بلوتوثی logitech ،کیفیت صدای بالا به همراه کیفیت ساخت بالا


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

ca0ae9ae2c6a3ef594ffa75ccd58facd-big.jpg

 

یک اسپیکر با رابط بلوتوث، به همراه کیفیت صدای مناسب و یک طراحی بسیار زیبا ،قطعا به زیبایی میز کار شما می افزاید.این یک تجربه عالی خواهد بود که شما با استفاده از آن بر روی میز کار خود با وجودنسل نوین درایور ها از تماشای فیلم و موسیقی لذت ببرید.کلید های کنترل، مجهز به نور پس زمینه به صورت فعال هستند که با حرکت MX Sound به آسانی میزان حجم صدا و به راحتی این دستگاه بلوتوثی را کنترل میکنند.

آقای Philippe Depallens  مدیر کل بخش Logitech Audio در این باره میگوید : "با استفاده از MX Sound شما میتوانید یک صدای شگفت انگیز در یک محصول با طراحی خارق العاده برای میز کار دسکتاپ خود فراهم کنید.این اسپیکر یک طراحی استثنائی از سوی ماست تا تجربه غنی از صدا را برای رایانه و یا گوشی هوشمند و حتی تبلت را به شما بدهد. "

پیک قدرت خروجی این اسپیکر 24 وات است که با توجه به درایو های جلویی به همراه تیوب های خروجی هوا در قسمت پشتی ،کیفیت صدای بالا به همراه یک Bass دقیق  با صدای باز تولید ،را به شما ارائه میدهد.و مانند این به نظر میرسد که خود هنرمند در حال اجرای زنده است و صدارا پخش میکند.این ویژگی منحصر به فردیست که اکثر بلند گوهاییبا این اندازه نمیتوانند به آن برسند.کنترلر های لمسی در این اسپیکر با نور پس زمینه ،تنظیم حجم صدا و کنترل هردو دستگاه بلوتوثی را آسان میکند.در حالت آماده به کار پس از حدود 20 دقیقه گذشت از عدم فعالیت به صورت اتوماتیک غیر فعال میشود و به حفظ انرژی کمک میکند.حلقه های نقره ای با پوشش پارچه ای با کیفیت ،طراحی زیبای MX Sound  را در کنار لوازم حرفه ای تولید خود Logitech  مانند صفحه کلید پیشرفته Logitech CRAFT و یا سیستم نورپردازی نمایشی Logitech و حتی MX Master 2S دو چندان میکند.

انتظار میرود که Logitech MX Sound در اکتبرسال 2017 درفروشگاه Logitech.com در دسترس باشد و فروشگاه  های خرده فروشی نیز  قیمت پیشنهادی 99.99 دلاررا برای آن انتخاب کنند.
 
منبع : Guru3d
مترجم : محمد فتحی
ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...