رفتن به مطلب

Phison دو کنترلر جدید برای SSD ها طراحی و عرضه میکند!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

f6d6738bf07cf9b1d6c50edfbf99f914-big.jpg

 

نام Phison فقط یک برند سازنده کنترلر نیست .همانطوری که شما میدانید این سازنده ،کنترلر دو کاناله NVMe NAND با نام Phison E8 را در کارنامه خود داردوشما خواهید دید که در ماه های آینده محصولاتی با استفاده از این کنترلر به فروش خواهند رسید.همچنین این شرکت در حال بررسی عملکرد کنترلر های جدید E12 و S12 است .کنترلر جدید E12 قطعا جزء ستارگان جدید در خط تولید Phison است .فقط کافیست نگاهی به رتبه 3200 مگابایتی سرعت در هنگام خواندن و 3000 مگابایتی در حالت نوشتن و یا به امتیازفوق العاده 600K در حالت خواندن و نوشتی تصادفی IOPS نگاهی بیاندازید.به طور طبیعی این رتبه سنجش سرعت باید با استفاده از تراشه های NAND حاصل شده باشد.البته پیاده سازی ترفند هایی در فریمور آن نیز میتواند در دستیابی به استخراج چنین عملکردی و  ذخیره سازی با سرعت های بالا نقش داشته باشد.

بر خلاف کنترلر E8 ، کنترلر جدید E12 به صورت کامل از در گاه اینترفیس NVMe  با پهنای باند PCIe x4 بهره میبرد و اجازه ثبت چنین امتیاز هایی را برای سرعت میدهد.از سوی دیگر شایعست که کنترلر S12 از درگاه SATA III بهره میبردو به معنای آنست که سرعت خواندن متوالی به 550 و سرعت نوشتن متوالی به 530 مگابایت محدود میشود.با این حال به غیر از درگاه رابط و سرعت و امتیاز  IOPS ، بقیه مشخصات این کنترلر ها یکسان است . استفاده ازتراشه های 3D NAND از نوع MLC/TLC/QLC به ترتیب 8 کاناله ،پشتیبانی از پروتکل های LDPC و SmartECC و End-to-End DPP در این سری محصولات یکسان هستند.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...