رفتن به مطلب

علت روان تر بودن 30 قریم در کنسول نسبت به pc


Z4car
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه
در 5 دقیقه قبل، aminlion گفته است :

استاتر زمانی که شما فریمت کمتر از نرخ مانیتور بشه مگر منظورت میکرو استاتر باشه  که به فریم تامینگو اینا ربط پیدا کنه ما بحثمون اون نیست ،درواقع شما وقتی رو مانیتور 60 هرتزی قفل کنی رو 30 همین روون نبودنا به خاطر اون فریم های خالی که تکلیفشون باید مشخص شه که تکرار میشن (stuttering) بازیای FPS سرعتی اصلا حرفشو نزنیم بهتره 30 فریم دیگه شوخیه اونجا تو پی سی ، درکل میگم اینکه میگی زیباتر میشه همون بحث سلیقس دیگه ، ویدیو هم باید جوری بذاری متوجه بشیم این بعضا میبینی سایتا فیلم ویدیو میذارن با نرخ 24 اونجا بنچمارکم میذارن هرچقدر زول میزنی فرق 25 فریم با 60 معلوم نمیشه فقط با اعداد میشه فهمید ولی از نزدیگ خدایی من یکی حاضر نیستم کلی ماد گرافیک بزنم  قفل کنم رو 30 مگر سیستمم 60 رو بکشه

بحث بهینه سازی رو قبول دارم کاملا با توجه به اینکه سرکارشون با یه نوع یا حداکثر دو نوع سخت افزار هست تا بینهایت اسمبل از چیپای مختلف

سلیقه ای است   من ترجیح میدم  با این گرافیک بازی کنم تا اینکه فقط 60 فریم باشم و اینجور:

اینباشه    60 فریم یا 200فریم

c29407a6a4f0b32c5fbeedea9e2c7a35.thumb.png.9540ae5cd3194a06921401e7931cbbb4.png

 یا اینجوری  باشه 4k.30 فریم- بحث سلیقه باشه یا گیمر  یا هرچپی من قطعا  پایین رو انتخاب میکنم.

e76232662d234c052425d6b6dd6edf8e.thumb.jpg.2babdd2259c79057a519a1755946f669.jpg255b93d6eded1d1dc92a259c1d62a7ce.thumb.jpg.28276dc97a16bb5e8fbbe0fe32a57bb9.jpg

یا ویچر 3 مثلا 1080 حالا 100فریم :

1486455197_maxresdefault.thumb.jpg.cad4fe0a15b106610b02216d83964f4f.jpg

یا این:قطعا پایین رو انتخاب میکنم-4k/30fps

8bc0bcb574bb514b7afe1e20b6c9b822.thumb.jpg.47823874635fd82789d24d78707d2fa3.jpg

زمانی است که  جذابیت  گرافیکی به من  گیمر قدیمی  دیکته میکنه بعد بصری رو درنظر بگیرم. زمانی فریم - ولی همیشه فریم هم مهم نیست.

3d1f60e693247c958d880495237e133a.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

سلیقه ای است   من ترجیح میدم  با این گرافیک بازی کنم تا اینکه فقط 60 فریم باشم و اینجور:

زمانی است که  جذابیت  گرافیکی به من  گیمر قدیمی  دیکته میکنه بعد بصری رو درنظر بگیرم. زمانی فریم - ولی همیشه فریم هم مهم نیست.

 

100% منم ترجیحم رو هماهنگی فریمم با رفرش ریت تصوریم هست و گرنه 200 فریمم بگیرم بازم فایده نداره هرچقدر جا داشته باشه که این استاندارد حفظ بشه گرافیکم چرا که نه ، گرافیک از ستونای بازیه حرفی توش نیست،

انقدر به این 60 گیر ندین بخداعدد مقدسیه تو PC:D

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کلا فریم قابل بازی   هر چیزی که شما با اون احساس راحتی کنید یکی میبینید  به 120 هرتز هم میگه کند یکی  40فریم براش سردرد میاره-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، rezagtx گفته است :

30 فریم در پی سی کاملا روانتر ا زکنسوله- باید قفل بشه -شما فریم رو میزارید انلاک بالا پایین میشه  از 60 میاد 40 از 40 میره 50 و.... فریم باید قفل بشه- من موفق شدم لگ ها و استاتر های فالوت 4 رو  که  یکی از داغ ترین موضوعات باز یها در سرچ های گوگل برای خودم به حداقل برسونم -در تاپیک ماد های پیشرفته گرافیکی بهش اشار ه شده- با قفل کردن فریم و بعد استفاده از  تریپل بافرینگ و  فست سینک  انویدیا کنترل پانل-  ضمنا کنسول  از تیوی استفاده میکنه با تاخیرات زیاد  و  کلی موشن بلا رو و کلی تاثیرات تی وی ها - پی سی  حتی مانیتور های قدیمی هم واکنش پذیری سریعتری دارن و هرگونه فلاکچویشن   رو شما در صورت انلاک بودن فریم  متوجه می شدید. فریم رو قفل کنید روی س30 برای یک بازی بعد تریپل بافرینگ رو شن کنید بعد فست سینک -اونقت 30 فریمتون   روان و کاملا طبیعی خواهد بود.

آقا رضا درود بر شما

اول اینکه میخواستم تشکر کنم از توضیحات جامع و کامل شما که خود من به شخصه خیلی از مقالات و توضیحات تخصصی شما رو در موضوعات گوناگون مطالعه میکنم و واقعأ آموزنده هست .. دستتون درد نکنه و خدا قوت بهتون میگم

دوم اینکه میخواستم خواهش کنم اگر ممکنه در مورد Fast Sync که یه تکنیک انویدیا هست یه توضیحات جامع و کامل بدین چون من یه جا خوندم که وقتی این تکنیک رو در کنترل پنل انویدیا فعال میکنیم ، اونوقت در خود بازی باید V Sync رو خاموش کنیم تا این تکنیک بتونه کار خودش رو بخوبی انجام بده

یه نگاه به این مقاله بندازید تا متوجه بشید که منظور من چیه :  

https://beebom.com/what-is-nvidia-fast-sync-enable

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، saeedx گفته است :

آقا رضا درود بر شما

اول اینکه میخواستم تشکر کنم از توضیحات جامع و کامل شما که خود من به شخصه خیلی از مقالات و توضیحات تخصصی شما رو در موضوعات گوناگون مطالعه میکنم و واقعأ آموزنده هست .. دستتون درد نکنه و خدا قوت بهتون میگم

دوم اینکه میخواستم خواهش کنم اگر ممکنه در مورد Fast Sync که یه تکنیک انویدیا هست یه توضیحات جامع و کامل بدین چون من یه جا خوندم که وقتی این تکنیک رو در کنترل پنل انویدیا فعال میکنیم ، اونوقت در خود بازی باید V Sync رو خاموش کنیم تا این تکنیک بتونه کار خودش رو بخوبی انجام بده

یه نگاه به این مقاله بندازید تا متوجه بشید که منظور من چیه :  

https://beebom.com/what-is-nvidia-fast-sync-enable

درود ممنون از شما موفق باشید

 انویدیا چند تا سینک خوب داره در کنترل پانلش  بجز جی سینک که حالا سخت افزاری است :

 fast sync بهتره از  وی سینک چون اصلا سینکی نداره  چکار میکنه عین همون وی سینکه  منتهی اینپوت لگ نداره چرا ؟ چون  میا د به صورت  انتخابی یک تعداد فریم رو که  تعداشون میره بالای توانایی نمایشگر  رد میکنه و اینپوت نمیده-

درواقع  شما وقتی وی سنیک رو خاموش میکنی GPU رو ازاد میکنی از قید و بند و رفرش اینتروال گرافیک  همین جور فریم خروجی میده برای همینه وقتی وی سینک خاموشه بازی خیلی روان به نظر میاد ولی مشکلی  است ! وقتی سینک خاموش شد  دیگه اینتروال گرافیک با نمایشگر مچ نمیشه   ممکنه کارت گرافیک خیلی بیشتر از توانایی نمایشگر فریم ایجاد کنه  و همین اسکرین تریینگ یا پارگی تصویر بوجود میاره. ولی سینک که روشنه  این دو تا هماهنگه -حالا وقتی وی سینک رو روشن میکنی  شما دیگه تعداد فریم ها رو محدود میکنی به توانایی نمایشگر  . ولی روشن کردن وی سینک درسته ترینگ رو کم میکنه در عوض اینپوت لگ  ایجاد میکنه.چرا چون برای render rate لیمیت ایجاد شده محدودیت ایجاد شده .

adaptive هم میاد مثل وی سینک روشن کار میده با این تفاوت که اگر فریمت بیاد زیر رفرش ریت نمایشگر  سریع سینک رو میبنده  تا بازی کند تر  این نشه  تا لگ ها بیشتر نشن درواقع با کاهش فریم شما اون  خودش رو  خاموش میکنه برای همین با فریم کم اینبار  پارگی تصویر می بنید.

 fast sync از همه بهتره - مثل اینه که وی سینک خاموشه  ولی بدون ترینگ یا پارگی تصویر چرا ؟ چون فریم های ماورای  توانایی نمایشگر مثلا 60 هرتز رو می اندازه  نمیزاره فریم بیشتر از توانایی نمایشگر بیاد روی صفحه که  چی بشه که پارگی ایجاد بشه و چون  سینک نمیکنه فقط   بعضی از فریم ها رو می اندازه   هیچ اینپوت لگی نداره.

 

 بله برای فست سینک باید وی سینک خاموش باشه- درواقع یکی از معدود راهکارهای  فرار از دست لگ  و استاتر  های  بازی فالوت 4 با نهایت تنظمیات و  رزلوشن بالا و مادهای سنگین همینه فست سینکه جایی که  اصلا  وی سینک نباید و دیگه نمیتونه لگ ایجاد کنه چون خود بازی مشکلات  فریم ریت زیادی داره/

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

آقا رضا ممنون از توضیحاتتون

پس fast sync موجب میشه که GPU  آزاد باشه و هر تعداد فریم میتونه رو تولید کنه ولی فریمهای بالاتر از ریفرش ریت نمایشگر رو حذف میکنه ...

حالا تو یه بحث قبلا شما فرمودید درمورد دمای کارت گرافیک توی فریم ریت های بالا که اگر V sync خاموش باشه موجب بالا رفتن فعالیت کارت گرافیک و افزایش دمای اون میشه

میخواستم سوال کنم که آیا این تکنیک Fast Sync هم باعث افزایش دمای کارت گرافیک میشه یا نه ؟؟؟  ...   چونکه با این تکنیک در حقیقت فریم ریت کارت آزاد هست ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ضمنأ یه سوال دیگه هم داشتم و اون اینکه تاثیر triple buffering در این تکنیک چی هست ؟؟؟

آیا باید triple buffering رو هم بگذاریم دائما روشن باشه یا نه ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 23 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

آقا رضا ممنون از توضیحاتتون

پس fast sync موجب میشه که GPU  آزاد باشه و هر تعداد فریم میتونه رو تولید کنه ولی فریمهای بالاتر از ریفرش ریت نمایشگر رو حذف میکنه ...

حالا تو یه بحث قبلا شما فرمودید درمورد دمای کارت گرافیک توی فریم ریت های بالا که اگر V sync خاموش باشه موجب بالا رفتن فعالیت کارت گرافیک و افزایش دمای اون میشه

میخواستم سوال کنم که آیا این تکنیک Fast Sync هم باعث افزایش دمای کارت گرافیک میشه یا نه ؟؟؟  ...   چونکه با این تکنیک در حقیقت فریم ریت کارت آزاد هست ...

نه به اندازه وقتی که  کلا خاموش است .البته هیچ دلیلی برای آزاد گذاشتن فریم نیست  -مگر بخواد بنچمارکی باشه تستی باشه در غیر اینصورت شما بالاخره یک رفرش ریت داری نمایشگرت  باید فریمت رو یکجایی کنترل کنی.من از فست سینک استفاده میکنم کلا تیرینگ رو حذف میکنه بعد میام فریم رو با   که ابزار خیلی خوبی است   قفل میکنم روی مثلا 30 یا 40 یا 50 یا حالا بسته به بازی و توانایی سیستم هام.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 40 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

ضمنأ یه سوال دیگه هم داشتم و اون اینکه تاثیر triple buffering در این تکنیک چی هست ؟؟؟

آیا باید triple buffering رو هم بگذاریم دائما روشن باشه یا نه ؟؟؟

این تاپیک بخش پایانی ایش رو بخون توضیح کامل دادم- نه نمی خواد دائم روشن باشه -بازی های که موتور هاشون از این  فریم اضافه بهره میبرن و براشون سودمنده خودشن به صورت پیش فرض در تنظیماتشون  دارن این رو - یا اینکه در تنظیمات نیست ولی دارن استفاده میکنن ازش.

 

  به زبان ساده تریپل بافرینگ یعنی فرایند اضافه کردن یک فریم اضافه به دو فریمی که در صف انتظار CPU برای پردازش نهایی هستند. یعنی 3 فریم . این فریم اضافه  یکم وقت میخره تا مشکلات  مثله پارگ ی تصویر و زمان بندی های وی سینک و .. حل بشن  ولی نکته منفی اینه چون گرافیک باید این فریم سوم رو آماده برای ارسال به CPU نگه داره  توی بافر خودش  این یعنی  یکم حافظه ویدئویی بیشتر نیاز است ولی تاثیر تریپل بافرینیگ اکثر مواقع روان تر شدن  فریم تایم و فریم ریت است- نکات مثبتش بیشتر تا منفی-

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
در در 1396/07/23, 17:13:49، rezagtx گفته است :

 بحث استاتر جداست اصلا  60 فریم قفل یا 30 فریم قفل  با استاتر  و لگ دو تا موضع جداست - شما ممکنه یک بازی بهینه نباشه یا مثلا  سخت افزار شما نکشه بعد در 100 فریم هم استاتر ببنید- ربطی به 30 فریم بودن نداره-همون ویچر در4k با کلی ماد و ریشید  میشه راحت با 30 فرمی قفل بازیاش کرده- خیلی فریم باند نیست ولی DOOM یا کال اف یا  بتل اینها هرچی فریم بره بالاتر  بدرشون میخوره برای همین کانتر بازها روی نمایشگر  های هرتز بالا بازی میکنند.

 ببنید شما باید همون 30 فریمتون هم قفل باشه مثلا نه اینکه اون پی سی نتونه اون بازی رو  حتی با 30 فریم قفل هم در یک رزلوشن خاص یا تنظمیات خاص اجرا کنه بعد بگیم 30 فریم بده-  لگ داره و نمیشه و .. هم 30 فریم هم 60 فریم هردو کاربرد دارن - 60 روان تر 30 سینمایی تره- ولی اینکه بگیم 30 بده و غیر قابل استفاده و ... نه اصلا اینطور نیست و علمی نیست چون 90 درص بازی های که پورت میشن روی پی سی از کنسول پورت میشن و 85 درصدشون 30 فریم اجرا میشن روی کنسول-  اگر از گیرز 3 یا شادو اف وار دور یا  ویچر 3 یا مس افکت اندرومدابرای شما  30 فریم ویدئو بزارم  براحتی متوجه میدش نه تنها کاملا قابل بازی هستن  بلکه لذت بخش هم هستن چون دارند با تنظیماتی اجرا میشن که برای اجرا 60 فریمشون در این سطح باید  چند میلیون خرج کنید!هر وقت هم فریم مهم باشه 1080/60 فریم که هیچ روی پی سی با کارتهای قوی 1080 /200 فریم هم میشه گرفت-

 

    فریم قفل سخت افزار مناسب  و بازی بهینه 29 فریم هم روی پی سی  جواب میده- اون کنسولی که میگید 30 فریمش روانه میدونید چرا؟ برید یک بازی رو فریموش رو قفل کنید روی 30  بعد با رزلوشن بالا  بازی کنید بعد  بیایید رزلوشن رو بزارید در حد  کنسول 720P/900P/1080P  همون 30 فریم اینقدر روانتر به نظر میاد چون  فریم تایم کم شده چون بارپردازشی کم شده  این دستگاها  اندازه نسخه پی سی  باز پردازشی روشن نمیزارن -محدودیت های حرارتی  و صدا و .....- شما  ببنید بازی ویچر 3 روی PSPRO حتی  در4K قشنگ معلومه روی مدیوم است من ویدئوی بیت یت بالا دیدم دقیقا مشابه گرافیک قشنگ مشخصه  روی مدیوم است.  خوب مدیوم شما بزارید ویچر 3 رو  بعد با فریم قفل 30 ببنید چقدر روان تر به نظر میاد چرا چون پست پراسسینگ ها کم شدن شیدرها کم شدن سایه ها قاتل فریم تایم کم شدن حالا ببر الترا اونجوریکه هارد کورها بازی میکنن ببین 30فریم سنگین تر بهنظر میاد . اینها  همه نکاته-

سلام..من چ جوری بازی رو فریم 30 قفل کنم..نرم افزاری ک شما معرفی کردین دانلود کردم.فقط روش کار باهاش رو نمیدونم..لطفا راهنمایی کنید مرسی 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
در در 1396/07/08, 02:10:24، rezagtx گفته است :

درود

با برنامه nvidia inspector میشه فریم بازی رو به راحتی رو هر فریمی قفل کرد.  اگر کارت AMD باشه میشه با riva tuner موجود در  افتر برنر MSI براحتی  فریم رو قفل کرد . بازی فورزا هورایزن یا فالوت 4 با اکستریم تکسچر ها یا  بازی مثل مس افکت اندرومدا- اینها رو میشه براحتی فریم رو روی 30 قفل کرد و براحتی بازی کرد  اونم با رزولوشن های فوق العاده بالا. نسخه فالوت 4 من بیش از 150 گیگ حجم داره و تکسچر های 4k فوق العاده حجم بالا. حتی  کارت من  Gtx 1080 هم در کنار سیستم نسبتا قدرتمند گیمینگ ( 4790 اورکلاک شده 4.7 با 16 گیگ رم و چندین اس اس دی سریع )نمیتونه با این مادها  این بازی ور روی 4k /60فریم بده ولی هیچ دلیلی نیست  از زیبایی بازی بزنم که فریم رو افزایش بدم. بازی هایی مثل assasssins یا ویچر یا  همین فالوت یا  فورزا یا گیرز 4 براحتی روی 30 فریم  قابل بازی هستند .

کنسولا  که بحثش جداست /.اونجا بازی اپتیمایز شده  و کاملا بهینه شده. شما میبینید که جزییات و سطح گرافیکی رو طوری تنظیم میکنند که بازی در همه لحظات 30 فریم قفل  ارائه بده ولی روی پی سی شما رزلوشن رو میبری بالا گرافیک رو تا  نهایت بالا میبرید ممکنه سکانسی باشه که فریم لیتنسی بالا بره  لگ بوجود میاد فریم تایم زیاد میشه فریم  کم میشه  باز برمیگرده بالا شما به شکل لگ  این رو احساس میکنید. راهش چیه ؟ قفل فریم : راحت میشه مثلا بازی گیرز چها ر رو 4k ب نهایت گرافیک باز ی کرد کافیه فریم در انویدیا اینسپکتور وروی 30 قفل بشه  و خود بازی هم فریم cap داره که روی 30 قرار میدید و بازی زیبا  و روان (چون فریم روی 30 قفل شده و از اونجایی که سخت افزار مثل سیستم من قادر این بازی براحتی اجرا کنه تا 2880 در 1620 هم نزدیکه به 60 فریم بده پس در 4k کاملا  اسموت و پایدار  روی 30 میمونه و اگر تریپل بافرینگ هم استفاده بشه  دیگه 30 فریم روی پی سی تجربه ای خواهد بود  که  واقعا روان و زیبا.

شاید بگیم نه چرا روی 30 فریم بازی کنیم؟ بعضی  جاها اینقدر زیبایی گرافیک بازی ها درخشانه مثل اندرومدا یا فالوت 4 نسخه من  با مادهای سنگین که 60 فریمدر مقابل 30 فریم با این گرافیک کاملا بی معنی میشه. جاهایی مثل شوتر های سریع مثل کالف یا بتلفیلد یا اورواچ  یا کانتر یا DOOM فریم 60 میتونه خیلی حیاتی باشه  ولی من خودم از اون گیمر هایی هستم که 30 فریم قفل رو بال گرافیک خیره کننده و resahde و نهایت تکسچر ها و افکت ها به 60 فریم ترجیح میدم. و از لحاظ دمایی هم مناسب است.دمای گرافیک در   ویچر 3 رو در 2k 60 فریم براحتی به 70 درجهمیرسه مخصوصا با مادها و reshade  حاللا همین بازی رو روی  30 قفل کن توی 4k به 70 درجه میخوری توی 2k  حدود 60 درجه  ! 10 درجه کاهش دما.

یکی از دلایل استفاده از فریم قفل 30 در سخت افزار کنسولی همین محدودیت های سخت افزاری برای خنک کنندگی این دستگا ها ست اختلاف دمای تولید شده روی واحد پردازشی در60 فریم و 30 فریم بسیازر قابل توجهه است. ضمنا این بازی ها از پایه که برای کنسول ها طراحی میشند بر روی 30 فریم  (آنهایی که 30 فریم هستند) پس روی پی سی هم با 30 فریم قفل براحتی قابل بازی خواهند بود. من گیرز 4 و مس افکت اندرومدا رو براحتی در 4k با نهایت گرافیک و  اندرومدا رو با کلی ماد و rehade سنگین براحتی روی 30 فریم  بازی کردم و کلی هم حدود 60 ساعت در بازی ها بودم . براحتی قابل بازی هستند مشروط بر اینکه  فریم بازی  با توجه به توان سخت افزار قفل شده باشه اگر دیدید در نهایت گرافیک و رزلوشن های خیلی بالا  فریم 30 هم پایدار نیست باید شروع کنید به کم کردن گرافیک یا کاهش رزلوشن.

 

امیدوارم پاسخ مفید باشد.

من مي خواستم nvidia inspector را نصب كنم اما چون msi after burner دارم و هر دو برنامه داراي تنظيمات فن و اوركلاك هستند ميترسم قاطي شه و به مشكل بخورم , من تنظيمات فن و اوركلاكم را با after burner انجام دادم حالا اگر inspector را نصب كنم مي خواد از كدام پيروي كنه ?

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو بحث پردازش تصویر سه نوع Progressive ، Upperfield ،Lowerfield داریم .تو Upper و Lower پیکسل های زوج اول نمایش داده میشن بعد پیکسل های فرد یعنی با ترکیب هردو تا تصویر نهایی ضاهر میشه و خروجی دستگاه هایی که به تلویزیون وصل میشن اکثرا از این نوعه

ولی Progressive  همه پیکسل ها همزمان با هم نمایش داده میشه یعنی همون چیزی که توی مانیتور ها میبینیم

Progressive همون رزولوشن هایی هستن که آخرش Pداره مثل 1080p  720p و..

ولی Upper و Lower که interlaced بهشون میگن رزولوشن هایی هستن مثل 1080i  720i که شاید اینا رو تو تنظیمات تلویزیون ها دیده باشید

تصویری که interlaced هست خیلی روون تر دیده میشه نسبت به progressive

مثلا 25 فریم interlaced مثل 60 فریم progressive هست

من کارم تدوین فیلمه و این چیزی که میگم تجربی دیدم ولی  احتمال داره واسه کنسول و PC نوع خروجی که میده فرق داشته باشه چون معماری هردو فرق میکنه و قطعا نمیتونه هردو خروجی یکسان باشه سخت افزار ها هم خیلی فرق دارن.چون کنسولا اکثرا رو تی وی وصل میشن

احتمالا تو تنظیمات رزولوشن کنسول هم بشه حالت تصویر رو  تغییر داد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در در 1396/10/27, 13:07:26، Hossein gamer گفته است :

من مي خواستم nvidia inspector را نصب كنم اما چون msi after burner دارم و هر دو برنامه داراي تنظيمات فن و اوركلاك هستند ميترسم قاطي شه و به مشكل بخورم , من تنظيمات فن و اوركلاكم را با after burner انجام دادم حالا اگر inspector را نصب كنم مي خواد از كدام پيروي كنه ?

درود

 اینسپکتور  کارش   دستکاری موتور بازی ها  از سطح درایور انویدیا است. کاری نداره با افتر برنر اون ابزار کارت گرافیک است.  اینسپکتور با پروفایل فن و این چیز ها کار نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 1396/10/29, 00:42:52، rezagtx گفته است :

درود

 اینسپکتور  کارش   دستکاری موتور بازی ها  از سطح درایور انویدیا است. کاری نداره با افتر برنر اون ابزار کارت گرافیک است.  اینسپکتور با پروفایل فن و این چیز ها کار نداره.

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...