رفتن به مطلب

کولراکسترنال Jonsbo برای نصب بر روی کارت گرافیک !!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

axTndFPvcYXRtiYA.thumb.jpg.575ad1a5129d9b1c5e27f643073f9601.jpg

 

کمپانی Jonsbo ،یک محصول جدید و تا حدودی عجیب را به مجموعه محصولات خود اضافه کرد.این محصول یک کولر اکسترنال است که بر روی کارت گرافیک قابل نصب است.از موارد عجیب این کارت گرافیک این است که این کولر مستقیما بر روی کارت گرافیک نصب نمیشودو مانند دیگر کولر های موجود در بازار مانند Arctic Cooling Accelero نخواهد بودو در عوض برای نصب آن ،باید بر روی یکی از اسلات های توسعه (مانند PCIe x16 و دیگر اسلات های توسعه)قرار بگیرد.این کولر در قسمت زیرین کارت گرافیک قرار گرفته و با ارائه یک راه حل خنک سازی اضافی به کولر مرجع کارت گرافیک شما و یا حتی نمونه های سفارشی ،به آنها کمک میکند.

 

sWHHcCo9PddnT8pR.thumb.jpg.1dcebf8eefae733cde594a35845f7e9a.jpg

 

خنک کننده VF-1 ،دارای یک پوشش آلیاژی منیزیومی آلومینیومی آندونیزه شده است .قسمت بالایی این کولر از سیستم روشنایی LED بهره مند شده است و سه فن 80 میلیمتری نیز بر رویه آن تعبیه شده که کمک میکند جریان هوا به سمت کارت گرافیک هدایت شود.این خنک کننده در حداکثر سرعت چرخش خود یعنی 1500 دور در دقیقه 18 دسی بل نویز تولید میکند و جهت تغذیه به جای استفاده از هدر ،از خروجی SATA استفاده میکند.ابعاد خنک کننده VF-1 به 134x270 میلی متر میرسد و ضخامت آن تنها 20 میلیمتر است.در حالی که قطر حرارت گیر آلومینیومی آن تنها 1.2 میلی متر است  وزن آن را به 372 گرم میرساند. به گفته Jonsbo این خنک کننده باعث کاهش 5 درجه ای در دمای کارت گرافیک میشودکه تا حدودی ضعیف به نظر میرسد.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...