رفتن به مطلب

به معماری AMD Vega 20 و پردازنده های سری موبایل Ryzen 5 Pro سلام کنید!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

7ed76ba1237b178f10618aac268e3d27.png

 

کمپانی AMD به تازگی نقشه راهی از محصولات جدید خود مبنی بر معماری های تراشه گرافیکی Vega 20  و پردازنده های موبایل Ryzen 5 Pro را درفضای نت منتشر ساخته است .در یکی از این اسلاید ها نقشه راه پردازنده های جدید از سری دسکتاپ و APU های جدید که قرار است تا پایان سال 2017 روانه بازار شوند مشخص شده است.سه محصول جدید با نام های Bristol Ridge وRaven Ridge و Picasso در رده APU های سری دسکتاپ و موبایل هستند و  معماریهای Pincacle Ridge و Raven Matisse جز پردازنده های سری دسکتاپ هستند.

 

86fdb08f7b0f6accc38a1b5322a5d350.png

 

معماری Picasso قرار است جایگزین سری Raven Ridge شود و استفاده از سوکت AM4 بستگی به تصمیم AMD  دارد.دربخش دسکتاپ هم معماریهای جدیدی به نام “Matisse” و Pinnacle Ridge وجود دارند .این دو معماری با سوکت AM4 همخانی خواهند داشت.اسلاید بعدی اشاره به معماری پردازنده گرافیکی Vega 20 میکند.در این اسلاید به درگاه اتصال PCIe Gen4 اشاره میکندکه برای کوارتر سوم سال 2018 اشاره دارد و با توجه به اینکه قرار است به فرآیند جدید ساخت 12 نانومتر LP  انتقال پیدا کنندبه احتمال نمونه های نوسازی شده معماری VEGA 10 باشند .

 

2c0fd7eb2607c636c96a7cedbd08468a.png

 

آخرین اسلاید منتشر شده راجع به پردازنده های موبایل سری  Ryzen 5 PRO میگویدو اشاره به عملکرد بهتر نسبت به نمونه ای نسل قبلی دارد.این اسلایدنشان میدهد که پردازنده های موبایل Ryzen 5 Pro توانایی به چالش کشیدن سری i5 پردازنده های خانواده Kabylake را در عملکرد چند رشته ای دارند.در انتها به عملکرد مصرف GPU ها شده است که با توجه به این اسلاید بسیار خوب بوده است.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...