رفتن به مطلب

کنسول جدید شرکت آتاری با پردازشگرهای AMD وسیستم عامل لینوکس!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

hC02x56EjzlYSNpm.thumb.jpg.8227b89ec091880f864848349312aaad.jpg

 

کمپانی آتاری بعد از غیبت طولانی مدت در صنعت کنسول های گیمینگ ،قرار است با کنسول جدید خود به نام Ataribox در بهار 2018 دوباره پا به میدان کنسول های خانگی بگذارد.در قلب این کنسول از پردازنده به خصوص کمپانی AMD و تراشه گرافیکی RADEON استفاده شده است . طبق گفته تیم Atari، آنها تصمیم به اجرای یک نسخه سفارشی از سیستم عامل لینوکس،  در Ataribox را دارند و دلیل این انتخاب ، به دست آوردن تجربه یک PC کامل برروی تلویزیون است. لینوکس به کاربران این اجازه را میدهد، تا سیستم عاملشان را به همان شیوه ای که دوست دارند تغییر دهندو در عین حال به بازیها و محتواهایی که از سایر پلتفرم ها خریداری میکنند، دسترسی داشته باشند. Ataribox  با بسیاری از عناوین کلاسیک خود،سازگار است به طوری که ،گیمرها میتوانند روزهای کودکی خود را دوباره زنده کنند.ولی در هر صورت با عناوین مدرن ،از دیگر استودیوها هم پشتیبانی کامل خواهد شد. علاوه برانجام بازی، ما می توانیم از Ataribox برای کارهای دیگری مانند اجرای برنامه ها، جریان های چند رسانه ای، مرور وب یا بررسی رسانه های اجتماعی استفاده کنیم.

 

QXiOb7vJDtUD5dm6.thumb.jpg.cca8da0b9b7bad69f96e02b382e2bb54.jpg

 

اولین تصاویر منتشر شده از Ataribox ،نشان دهند پوشش پلاستیکی سیاه رنگ آن است.در کل دو نسخه از این کنسول در دسترس قرار میگیرد: نسخه سیاه و قرمز با یک پنل شیشه ای و یا پنل چوبی.با توجه به عکس های منتشر شده تاکنون وجود 4 پورت USB، خروجی HDMI ،ویک پورت Ethernet برای اتصال به اینترنت ،در این کنسول تایید شده اند. همچنین یک اسلات کارت SD برای ذخیره سازی قابل ارتقا وجود دارد. 

 

TlicmNrlnvYZidQz.thumb.jpg.a5677c11864c84bf5e58a8de89ed89f5.jpg

 

تیم آتاری باکس در ماه آینده در یک کمپین به نام Indiegogo راه اندازی کنسول خودر ا آغاز میکند و قیمت در نظر گرفته شده برای آن،با توجه به بسته نسخه و مقدار حافظه بین 250 تا 300 دلار پیکربندی خواهد شد.

 

منبع :Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

اگر چه اهل کنسول نیستم اما این "آتاری" نظرم رو واقعا جلب کرد...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

:x

اگه میشد از بعضی قواعد open source و قابلیت سفارشی بالا و امکانات دیگه مثل توزیع های مختلف پلتفورم لینوکس هم کامل بهره ببره منم زنده باشم یکی میگیرم!

میمونه بحث آخرش که اونم قیمتگذاری کنسول هست و اینکه چند دست ما میرسه و اصلا استراتژی وارد کننده ها هست که بیارن یا سرنوشتش مثل اون خدا بیامرز nintendo میشه!! ¬¬

لینک به دیدگاه
Share on other sites

300 دلار خدایی زیاده. کمتر بده مشتری شیم.

هنوز در غم نینتندو کلاسیک هستم. زود تموم شد... شندیم قراره دوباره یک سری بده بازار . ورژن جدیدتر.(امید وارم کابل دستش بلند تر باشه این سری..)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...