رفتن به مطلب

Recommended Posts

با سلام

فروش ویژه تبلت های ویندوزی و دوال بوت از برندهای اصلی چین نظیر: chuwi،teclast،onda,cube به صورت موجود در انبار ایران و ارسال با پست پیشتاز به سراسر کشور

دوستان دقت کنید تمامی تبلت هایی که در لینک ذیل است  به صورت موجود در انبار ایران میباشد،اگر محصول مورد نظر شما در لیست موجودی ما نیست با ما تماس بگیرید تا به صورت سفارشی و با ارائه خدمات ترخیص و گمرکی بسته را در ایران به شما تحویل دهیم.

دقت داشته باشید تبلت ها همگی نو هستند ولی آکبند نیستند زیرا علاوه بر اینکه توسط گمرک بازدید میشود بعد از تحویل به ما جهت اطمینان از سلامت تبلت ها همگی مورد تست و بازبینی قرار میگیرند، همچنین بعد از فروش تبلت به مشتری و دریافت توسط مشتری 24 ساعت مهلت تست در صورت وجود نقص فنی به مشتری داده میشود.

در خصوص خدمات پس از فروش  از نظر تامین قطعات جای نگرانی نیست و توسط ما در صورت نیاز انجام میگیرید همچنین تبلت ها همگی دارای گارانتی شرکت سازنده میباشد که به این شکل از اگر طی مدت 1سال برای تبلت شما اتفاق غیر منتظره ای پیش آید ما هماهنگی و مکاتبه لازم را انجام میدهیم تا تبلت را به چین جهت گارانتی ارسال کنید، دقت داشته باشید ما وظیفه هماهنگی و پیگیری را برعهده داریم  و هزینها برعهده مشتری است.اما با توجه به اینکه این محصولات از برندهای اصلی میباشند و از کیفیت خوبی برخودار هستند خرابی آنها بسیار انگشت شمار بوده و اغلب بر اثر ضربه دیدگی بوده است همچنین ما نکته نظرات و موارد مهم را به مشتری  ارائه میکنیم که در صورت رعایت این موارد هیچ مشکلی نخواهید داشت.

روش خرید هم به صورت آنلاین از طریق فروشگاه میباشد،نوین فون زیر مجموعه شرکت ارتباط پارسه خلیج فارس بوده و با 3سال سابقه در عرصه خرید و فروش و ارائه خدمات ترخیص و گمرکی و دارای نماد اعتماد 2 ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و دارای نشان ملی از ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی میباشد.

لینک محصولات موجود در انبار ایران :
https://www.novinphone.com/index.php?route=product/category&path=102

ای دی تلگرام ادمین فروشگاه:
https://telegram.me/novin_support

کانال تلگرام ما:

https://telegram.me/novinphone

 

photo_2017-10-01_00-34-42.jpg

ویرایش شده توسط novinphone_com
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...