رفتن به مطلب

معرفی یک ایندی گیم شاهکار Axiom Verge


rezagtx
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

نگاهی به یک بازسازی کلاسیک از بازیهای بزرگ گذشته  معرفی یک ایندی گیم شاهکار  Axiom Verge

به همراه لینک دانلود

0dccd2e8f2100628adcd0274e2cda92f.jpg

 شما فکر می کنید می دونید AXIOM VERGO چطوری  خودش رو فاش میکنه...چطوری شما رو بازی میده؟؟نه اشتباه می کنید چون نمی دونید...

 بازی شاهکاری رو باید به شما دوستان بازیباز معرفی کنم، Axiom Verge  یک  ساید اسکرولر  اکشن ادونچر از Thomas Happ Games  است  که نامه عاشقانه ای است برای  طرفداران Metroid وsuper Metroid شاهکار های کلاسیک نینتندو ، با چنان علاقه ای به  آن اثار کلاسیک ساخته شدشه که بمحض دیدن اولین صحنه بازی یاد بیست سال پیش می افتید و کلوپ های بازی و کنترا و متروید و .... تک تک سکانس های بازی  یادآور کلاسیک هاست.شما در نقش trace بازی میکنید ، دانمشندی که بشدت در حین تست آُسیب میبینه و بعد خودش رو  در یک جهان های تک  دور افتاده پیدا میکنه . یک سیاره دوردست ؟ یا یک بعدی دیگر از یک جهان موازی با جهان ما؟عناصر بازی دقیقا از متروید ها الهام گرفته شدند به طوری که  مشخص است  سازندگان قصد نداشته اند علاقه خود را به آن اثار مخفی کنند. جوهره  کستلوانیا و متروید چنان در تار و پود بازی آمیخته شده که شمار با ماشین زمان قشنگ به گذشته میبره.

06db2b23103acc3a10b756f40007cf0e.jpg

 منتقدان رسما بازی رو پرستیدند، تمام المان های بازی مورد تحسین قرار گرفته است از سلاح ها و محیط و اتمسفر و باس ها و سیستم هدایت بازی و در کل با شاهکار طرف هستیم. یک بازی  از عصر  16 بیتی و 8 بیتی برگشته تا خاطرات کلاسیک رو زنده کنه و به ما نشون بده هر وقت دیدیدم بازی اکشن ادونچر دوروبر من کم پیدا میشه؟ خوب Axiom Verge  رو هست که باهاش بینهایت به چالش کشیده بشیم و لذت ببریم.ارزش تکرار بالا برای 100% کامل سازی و داستان و نحوه روایتش  همه و همه قابل ستایش هستند. لیست عالی از موزیک در بازی  دیگه این شاهکار رو تکمیل میکند.کنترل بسیار واکنش پذیر و احساس عالی از حرکت کردن در محیط و مبارزات ، یک 2D عظیم و اپن ورد که محیط هاش به قطعات کوچک تر تقسیم شده اند  و  مپ بازی با علائمی هوشمندانه شما رو به سمت نقطه بعدی هدایت میکنه.

61513aa1968159c610b12361eb18e5ca.jpg 

بازی نمرات خیلی بالایی گرفته و در استیم موفق شده 10 رو کسب کنه:

 نمرات بازی خیره کننده هستند:

2d3855b158ea36e6eb0ce080ec9daf45.jpg

متروید ها بازی های کلاسیک نینتندو بودند که سال 1994 عرضه شد نسخه اصلیش ، پاور اپ هاش و سلاح ها   و ساختار  ساید اسکرولینگ بازی منبع  الهام خیلی  از بازی های دیگه شد. و جز مهمترین بازی های تاریخ به حساب می آیند.

7e7e599897daf335f41cbd8cf7282b78.png

سوپر متروید کلاسیک

تیم توسعه دهنده تونسته جو هره متروید رو بگیره و یک کالت کلاسیک مدرن خلق کنه، این تیم با اینکه به  قوانین خلق  یک کپی از متروید  پایبند بوده ولی بهشون زنجیر نشده خودشون رو وابسته نکردند سعی کردند،  عاقلانه و خلاقانه  از منبع الهام استفاده  کردند و نتیجه چیزی شده که حتی از  منبع الهام خودش هم جلو میزنه.

جمله منتقد US gamer خیلی جالبه:
“...simply one of the best games I've played in years.”
5/5 Stars – US Gamer

یکی از بهترین بازی های چند سال اخیرم!

بازی اکشن ادونچری که دهه ها منتظرش بودیم :حیات، حیات پس از مرگ، واقعیت ، خیال ، کابوس و رویا ، این Axiom verge است.

 

لینک دانلود بازی نسخه نهایی 1.40 بسیار فشرده.با حجم 100 مگ!

مستقیم از تورنت گرفتم  بقیه نسخه ها  600 تا 700 مگ حجم دارند  و اخرین نسخه نیستند، اکسترکت کنید و فایل AxiomVerge.exe رو اجرا کنید. کنترلر هم پشتیبانی می شود.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

قبل از اینکه وارد بازی بشید کنترلر ایکس وان یا 360 رو متصل کنید که بازی شناسایی کنه. این بروز ترین نسخه بازی است که فقط در تورنت آپلود شده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازی خیلی خوبی هست من چند ساعتی بازی کردم.

بهتر است اینطور بازی های ایندی که توسط بازی ساز های کوچیک عرضه می شوند را به طور مستقیم از استیم خریداری کنید. این سازنده ها به حمایت نیاز دارند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...