رفتن به مطلب

13 موردی که باید قبل از تجربه The Evil Within 2 بدانید!


M.Data
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

 

The Evil Within 2 cover

The Evil Within 2 یک بازی سوم شخص به سبک وحشت-بقاء می باشد که چندین عنصر روانشناختی (الهام گرفته شده از سری Silent Hill) را در خود جای داده است. این عنوان جدید دنباله ای بر نسخه اول آن که در سال 2014 منتشر شد، می باشد و می توانیم بگوییم The Evil Within تا حدی توانست تجربه ای ترسناک را به ارمغان بیاورد. حال نسخه دوم در راه است و بار دیگر شاهد بازگشت شخصیت اصلی نسخه اول یعنی کارآگاه Sebastian Castellanos و سفری جدید به دنیای پیچیده و پر رمز و راز STEM هستیم. در این مقاله می خواهیم شما را با یک سری نکات تکمیلی پیرامون بازی آشنا سازیم و پیشنهاد می کنیم قبل از تجربه The Evil Within 2 حتما این موارد را مد نظر داشته باشید.

 | برگرفته از وب سایت رسمی کمپانی Bethesda |

Sebastian Castellanos طی چندین سال گذشته با اتفاقات و سختی های زیادی دست و پنجه نرم می کرده، خانواده اش از هم پاشیده، شغل خود را از دست داده و در جهنمی مرگبار که درون ذهن یک قاتل سریالی بوجود آمده، به دام افتاده است. در The Evil Within 2 به او پیشنهادی شده که شانس درست کردن بزرگترین اشتباه زندگی خویش و نجات خانواده اش را به او می دهد، ولی برای این منظور او مجبور خواهد بود که دوباره قدم در کابوس خود بگذارد. در اینجا می خواهیم سیزده موردی که بایستی در مورد این بازی بدانید را به شرح مختصری بیان کنیم.

The Evil Within 2

1. Mobius بازگشته و هنوز هم یک ابر اهریمن است

پس از گذشت سه سال از سرگردانی سباستین، ضد قهرمان حقیقی بازی اصلی از نسخه ی اول دوباره بازگشته استف بله، Mobius یک شرکت قدتمند در عین حال مرموز است که ادعا می کند هدف آنها برقراری صلح و نظم در دنیا می باشد، آنها امیدوارند دستگاه اسرارآمیز STEM آنها که ذهن انسان‌ها را در دنیایی متناوب به هم متصل می‌کند، در دنیایی جایگزین که یک ذهن به عنوان “هسته” در نظر گرفته شده و همه چیز را تحت کنترل دارد. کلید این “صلح و نظم ” را ثابت نگه داری نماید. هر چند انگیزه های اصلی آنها تاکنون بصورت رازی باقی مانده، اما Sebastian قصد دارد در دنیای جدید STEM به نام Union، انگیزه اصلی آنها را برملا کند.

2. شهری کوچک و رازهایی بزرگ

The-Evil-Within-2-screenshot-6.jpg

آقای John Johanas کارگزدان بازی می گوید : ” Union دنیایی است که Mobius درون STEM با استفاده از ذهن Lily به عنوان Core ایجاده نموده است. در یک نگاه کلی، شباهتی به شهری روستایی دارد، اما هنگامی که دورن آن می شوید، سباستین پی خواهد برد این مکان هر جایی می تواند باشد به جز جایی آرام، آنچه که در واقع در Union رخ می دهد و هدفی که قرار بوده است برای آن انجام شود تنها بخشی از رازهایی هستند که هنگام کاوش در دنیای بازی بایستی آنها را حل کنید.

3. بایستی گرد و غبار از مهارتهای کارآگاهی خود بزدایید

Lily دختر سباستین، که او باور داشته چندین سال پیش مرده است، در واقع در چنگال Mobius بوده و اکنون درون دنیای STEM ناپدید شده است، به منظور یافتن او، سباستین بایستی غبار از حس کارآگاهی خویش بزداید و از هر مهارتی که در اختیار دارد برای درک بهتر دنیایی که خود را در آن به دام انداخته، استفاده کند. اینجاست که دستگاه ارتباطی جدید سباستین وارد عمل می شود، که به او اجازه ی برقرار نگه داشتن ارتباط با دنیای واقعی را از طریق همکار سابقش یعنی Juli Kidman و نیز یادگیری بیشتر در باره ی Union و اوضاع آنجا را می دهد.

4. راز Union را برملا کنید

The-Evil-Within-2-screenshot-1.jpg

وسیله ی ارتباطی سباستین به او اجازه می دهد تا با کیدمن در ارتباط باشد، اما به دلیل بی ثباتی آن درون STEM ، به علاوه به او این امکان را می دهد تا رزونانس هایی از وقایع گذشته که در Union رخ داده اند را نیز مشاهده کند. این وسیله ی ارتباطی را می توان برای رهگیری اهداف ماموریت و نیز هدایت شما به داستان هایی در مورد وقایعی که درون STEM اتفاق افتاده اند استفاده نمود. هنگامی که سباستین یکی از نقطه های رزونانس را مشخص می کند؛ اطلاعاتی که فاش می کند به او در کنار هم چیدن داستان آنچه که برای Union رخ داده و شاید هدایت او به منابعی بدردبخور کمک می نماید.

5. (الزاما) در بازی تنها نخواهید بود

سباستین در Union تنها نخواهد بود و حتی اگر هم او در ابتدا فکرش را هم نکند که این چیز خوبی است ( زیرا او با موبیوس میانه ی خوبی ندارد ) مامورین موبیوسی که با آنها برخورد می کند در سفر او نقشی مهم خواهند داشت. آقای Johanas در این باره می گوید : ” سباستین درون STEM، بایستی بدنبال بازماندگانی در یونیون که با او اطلاعاتی در میان خواهند گذاشت بگردد، او می تواند با این افراد ارتباط برقرار کند و درباره ی اهداف جانبی دنیای بازی و نیز مکان های جدید برای کاوش و یافتن مخفیگاه های منابع را فرا بگیرد، همچنین تمامی آنها نگرشی جدید به اتفاقات وحشتناکی که در این دنیا در حال وقوع هستند را ارائه می نمایند. “

6. با سرعت مطابق میل خود به کاوش بپردازید

The-Evil-Within-2-screenshot-2.jpg

The Evil Within 2 سرعت بسیار انعظاف پذیرتری نسبت به نسخه ی پیشین خود ارائه می نماید و ماهیت غیر خطی دنیای بازی به شما اجازه می دهد تا به هر اندازه زیاد یا اندکی که بخواهید به کاوش بپردازید. چگونگی انتخاب شما برای انجام بازی ، چه با تیراندازی سریع از درون دنیای بازی عبور کنید، یا آرام آرام از میان سایه ها در حالی که مهمات ذخیره می کنید حرکت کنید و هر بخش ویژه ی مخفی را پیدا کنید ، کاملا بستگی به شما دارد. Johanas در این باره اینگونه توضیح می دهد : ” در ابتدای امر، بازی با نقشه های بزرگی باز می شود و گزینه هایی برای نجات یافتن به شما ارائه می نماید. ماموریت های جانبی ای برای انجام وجود دارند و به منظور داشتن شانسی برای ایستادگی در برابر وحشت هایی که منتظر شما هستند، می خواهید که کمی کاوش کنید. ما به شما فرصت جستجوی دنیای بازی برای یافتن هر سلاحی و تدارکاتی که قرار داده شده اند را می دهیم، اما این بستگی به شما دارد که تا چه حد به دنبال شکار آنها خواهید بود. “

7. … اما عاقلانه خود را آماده کنید

The Evil Within 2 یک بازی ترسناک است و منابع خیلی کمیاب هستند، اما این بار سیستم ساختنی (Crafting) داریم که شما را قادر به ساخت مهمات برای سلاح هایی که می خواهید استفاده کنید یا فکر می کنید برای رویارویی ها ارزشنمدترین هستند، خواهد کرد. هنگامی که دنیای بازی را کاوش می کنید، همچنان مهمات خواهید یافت، اما منابع خاص به صورت تصادفی خواهند بود، بنابراین نمی توانید به یافتن آنچه که می خواهید، وقتی که آن را پیدا کردید وابسته باشید. علاوه بر سیستم ساختن ، کاملا وابسته به آنچه که می توانید در خیابان های Union شکار کنید نخواهید بود، که به شما آزادی بیشتری برای نحوه ی بازی کردن شما خواهد داد.

8 . این بازی یک مسابقه علیه زمان است

The-Evil-Within-2_New-Screenshot-6.jpg

تهیه کننده بازی، Shinsaku Ohara می گوید : ” هنگامی که سباستین اولین قدم های خود را در دنیای Union می گذارد، می فهمد که اتفاق بدی افتاده و Union در حال فروریختن است . در میان این بی نظمی و آشوب، سباستین مجبور به یافتن راه خویش از میان قلمروهای هولناکی که توسط قاتلینی که ادعاهای خود را در STEM به خطر انداخته اند، ایجاد شده، خواهد بود. مهمتر از سر و کله زدن با آنها و موجوداتی هیولایی که دنیای بازی پر از آنهاست، سباستین با ترس های خویش روبرو خواهد شد و بایستی راهی برای غلبه بر آنها پیدا کند. “ وضعیت Union بازتابی از وضع روحی Lily می باشد، سباستین نیاز خواهد داشت تا رد او را یافته و پیش از آنکه Union به کلی از هم بپاشد دخترش را نجات دهد.

9 . چهره های جدید از اهریمن

در کنار موجودات وحشتناک خزنده ای که در خیابان های Union گردش می کنند، بایستی با یک (شاید حتی وحشتناک تر) عنصر انسانی که Ohara در بالا به آن اشاره نمود دست و پنجه نرم کنید. اولین نگاه خود به قاتلینی که در تریلر سینمایی نمایش داده شده، هر یک بخش کوچکی از STEM را به نام خود کرده اند داشته اید : Stefano عکاس سریعی با تمایلی به زیبایی “غیرطبیعی “، و Theodore که یک کشیک افراطی می باشد. در کل سباستین نه تنها باید با هیولاهای انسانی روبرو شود، بلکه باید با هیولاهای انسانی نیز مبارزه کند.

10 . با انواع مختلفی از کابوس ها روبرو می شوید

The-Evil-Within-2-screenshot-4.jpg

Stefano و Theodore هر دو موجودات متعلق به خود برای به کرسی نشاندن خواسته ی خویش در یونیون را دارند، طراحی Obscura (تصویر او را در بالا می بینید) که زاده ی عقده ی روحی پیچیده ی استفانو از هنر مرگ می باشد، را می توان تقریبا باشکوه خواند … اگر همان زیبایی شناختی استفانو را داشتید. البته این فقط یکی از موجوداتی خواهد بود که در The Evil Within 2 به آنها برخورد می کنید.

11. آسیب روحی درونی

علاوه بر دشمنان اصلی و معمولی تر، ساکنین شهر را خواهید دید، سباستین بایستی با شیاطین شخصیتی خود در Union کنار بیاید. ظاهرا دست و پنجه نرم کردن با استفاتو، تئودرو و ساکنین Union کافی نیست و آسیب های روحی شخصی ناشی از گذشته ی سباستین چیزی خواهد بود که در سفرش او را تعقیب و وحشت زده می کند.

12. همگی خوش آمدید!

The Evil Within 2_Stefano

چنانچه نگران این هستید که آیا قادر هستید یک راست به The Evil Within 2 بپرید، نیازی نیست! The Evil Within 2 با وجود داشتن داستانی عمیق، کاملا روی پای خویش ایستاده و از پلیرهای جدید در برابر خویش استقبال می کند. هر دو دسته ی طرفداران قدیمی و پلیرهای جدید به این سری بازی، قادر خواهند بود تا یک راست به بازی بیایند و از هر آنچه که The Evil Within 2 برای ارائه دارد لذت ببرند، اگر چه آنهایی که تازه با این سری آشنا شده اند شاید بخواهند که به عقب بروند و نسخه ی اول بازی را پس از اتمام The Evil Within 2 تجربه نمایند تا بیشتر در مورد سباستین و گذشته ی پردردسر او بدانند.

13 . همه چیز در جمعه روز سیزدم معلوم می شود

The Evil Within 2 بصورت جهانی در روز جمعه، سیزدهم ماه اکتبر 2017 برروی PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد. به نظر شما آیا تاریخ بهتری هم می توانست برای انتشار یک بازی ترسناک وجود داشته باشد؟!

این بود از مواردی که شما می بایستی پیش از بازی کردن The Evil Within 2 بدانید. همانطور که گفته شد، برای تجربه این بازی جدید احتیاجی نیست با داستان نسخه اول به‌طور کامل آشنا باشید اما اگر می خواهید اطلاعات کامل تری از داستان بازی داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم سری هم به نسخه اول و خصوصا دی ال سی های آن بزنید.

 

لینک منبع:  goo.gl/e9zYNb

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

ممنون از نوشتار- برای این بازی پیش نمایش کار نکردیم چون درگیر نگارش پیش نمایش  NIOH و اسسن جدیدهستیم. منتهی ای کاش دوربین بازی رو و fov اش ور فیکس کنند. دوربین بازی قسمت اول بدترین دوربین تاریخ بازی های رایانه ای بود و این خیلی عجیب بود اونم برای باز یی که در ساختش از میکامی   مشاوره گرفته بودند .صدا پیشه قسمت یک هم خیلی بد بود  شخصیت  سباستین رو حتما بایدصداش رو تعویض کنند این خیلی مهمه- نمیشد باهاش ارتباط برقرارد کرد.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

ممنون از نوشتار- برای این بازی پیش نمایش کار نکردیم چون درگیر نگارش پیش نمایش  NIOH و اسسن جدیدهستیم. منتهی ای کاش دوربین بازی رو و fov اش ور فیکس کنند. دوربین بازی قسمت اول بدترین دوربین تاریخ بازی های رایانه ای بود و این خیلی عجیب بود اونم برای باز یی که در ساختش از میکامی   مشاوره گرفته بودند .صدا پیشه قسمت یک هم خیلی بد بود  شخصیت  سباستین رو حتما بایدصداش رو تعویض کنند این خیلی مهمه- نمیشد باهاش ارتباط برقرارد کرد.

البته همه ی  اینها نظر شخصی  شماست ،چون Voice Actorعالی بودو بیش از ده بار بازی رو تموم کردم و در نهایت اورجینال روی استیم تهیه اش کردم، بیشترین چیزی که باعث شد جذب سباستین بشم صدای کاراکتر بوده و که صدا پیشیه اش Anson Mount که قبلا هم توی فیلم و سریال بازی کرده

با این حال نقد گیم اسپات هم که نگاه کردم به عنوان یک سایت معتبر چیزی راجع به صدا پیشگی بدش نگفته بود

بازی هم ساخته شده دیگه وقت عوض کردن صداپیشه نیست ! اگر هم عوض بشه فن ها نسبت بهش صد در صد اعتراض میکنند 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نسخه اول عالی ود

مطمعنم این یکی شاهکار میشه.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

البته همه ی  اینها نظر شخصی  شماست ،چون Voice Actorعالی بودو بیش از ده بار بازی رو تموم کردم و در نهایت اورجینال روی استیم تهیه اش کردم، بیشترین چیزی که باعث شد جذب سباستین بشم صدای کاراکتر بوده و که صدا پیشیه اش Anson Mount که قبلا هم توی فیلم و سریال بازی کرده

با این حال نقد گیم اسپات هم که نگاه کردم به عنوان یک سایت معتبر چیزی راجع به صدا پیشگی بدش نگفته بود

بازی هم ساخته شده دیگه وقت عوض کردن صداپیشه نیست ! اگر هم عوض بشه فن ها نسبت بهش صد در صد اعتراض میکنند 

درود

 خوب اینهم نظر شخصی شماست عزیزم که ده  بار بازی رو تمام کردید و شاید از نظر شما  این بهترین بازی  بوده است در حالی که این طور نیست. نسخه یک بازی  ایرادات زیادی داشت. شخصیت ها اصلا در نیامده بودند و بیشتر ابزاری برای جلو بردن داستان بودندو خوب بازی یک کپی  کامل از RE4 است . حتی خیلی از سکانسها کپی شده  بودندو هوش مصنوعی بد و درکنار بدترین دوربین تاریخ که مودر های پی سی روز یک براش ماد ساختن( درمقاله برری gtx 980 ti همون روز لانچ بازی من فیکس رو قرار داده ام) که بارهای سینمایی برداشته بشند و FOV فیکس بشه  شوتر ضعیفی داشت بازی  بخاطر FOV بد به طوری که از فاصله نزدیک بشدت زوم میشد دوربین و بسیار بد میکرد نمای بازی رو . یکی دیگه مشکل قرار دادن فانوس پشت سباستن بود و حتی وقتی که من اقدام به هک بازی با استفاده از cheatemgine میکنم و fov  رو افزایش میدم  نور فانوس تبدیل میشه  به کابوس بیننده چون تمام تصویر رو می پوشونه.

 اما صدا و خوب این شخصیت ها اصلا جالب نبودند که کسی درباره صداشون صحبت کنه ؟مثلا بیگ باس بوده که بیان بگن چرا کیفرساترلند اومده جاش ؟ این فن بیس خاصی نداره بازی که حالا بیاییم مثلا بگیم چرا صدا عوض شد و یا نشد. بله شخصیت های مهم تاریخ مثل لارا کرافت و هیتمن و ویچر و  اسنیک و بیگ باسو ... بله این شخصتی پردازی آنقدر بد بود دوبلر بازی  متاسفانه یک بازیگر بی مووی است و تجریه صدا پیشگی بازی نداشت. طرف اینقدر بی حال دوبله کرده بود خودش رو جدی نگرفته بود. مقایسه کن با صدا پیشه هایی مثل صدا پیشه کریس ردفیلد در RE5 یا لیان در re 4یا  ایزاک در Dead space .

دلیلی که گیم اسپات اشاره کرده خیلی هم خوب و شما دقت نکردید عزیزم

Nonsensical story and forgettable characters

این بالا میشه  به زبان خودمان ؟ داستان خزعبلات و شخصیت هایی  فراموش شدنی . شخصیت هایی که فراموش شدنی هستند و در تمام ریویو های این بازی همه سایت ها  بهشون اشاره شده(تعجب میکنم شما متوجه این موضوع نشدیدبا توجه به ده بار بازی کردن) دیگه مهم نیست صدا پیششون کی باشه چون اصلا  جذاب نیست که حالا ببینیم صدا چیکرده. ولی من همون روز لانچ  5 دقیقه بعد از بازی در اکثر جاهایی که بحث بازی بود و منفی میگفتن اشاره کردم بخشی از بد بودن این شخصیت ها برمیگرده به  توسعه شخصیتی همین بابا قهرمان داستان  و یک شخصیت خوب برای قوی شدن باید صداپیشه خوب داشته باشه. ویچر 3 اگر Doug Cockle   با اون شکل کار نمیکرد بازی اسیب جدی میدید.

 جایی دیگر درنقد گیم اسپات  خیلی واضحه نویسنده میگه :

It's not a good story. ....Castellanos is a wooden and thoroughly uninteresting protagonist, a gruff cop with a dark past whose in-game journal actually contains the line, "I have to stay strong, but it's so easy to drown my thoughts in whiskey.

 داستان بازی داستان خوبی نیست ... کاستیانو یک شخصیت چوبی و  و خشک و بینهایت فاقد جذابیت به عنوان یک پروتوگانیست.(یا حالا اون قهرمان روایی)چرا چوبیه ؟ از قیافه؟ ظاهر ؟ نه ما از گذشته این زیاد نمیدونیم ؟/ نه این صدا پیشه است که خراب میکنه و چوبی میشه

 یک نقد دیگه میگه The characters are pretty disappointing  شخصیت ها بسیار ناامید کننده هستند They don’t have that much actual character to them  واقعی نمیزنند..

 این اقای دوبلر سباستین که بازیگر ضعیفی هم است از قضا  مثلا  در رودرویی با اولین مخلوقات مرده.زنده و هیولا گونه بازی  واکنش های صوتیش فوق العاده ضعیفه و  همین جا ضربه میزنه به ایمرژن ، حرف هایی میزنه مثل پلیس های  زبل دهه 80  هالیودی الان میکشمت هیولا .!! البته مقصر این نیست نویسندگی خوبی نداشته بازی. برای مثال طرف اولین بار تعقیب میشه توسط اون هیولای اره برقی به بدست (کپی مستقیم از re5 /4)  بعد وارد  دنیایی ناشناخته شده  اوضاع به این پیچیدگی شهر (جهان بازی) از هم داره میشکنه رویا و واقعیت دارن قاطی میشن . برای اولین بار نیروی ماورالطبیعه میبینه بعد پاکت سیگارش رو درمیاره سیگار بکشه ؟؟؟!! فیلم هندی ؟ شخصیت ها  رو برای این دلیل براتون نقدشون کردم که ضعیف بودند .

طراحی مراحل اصلا خوب نیست و مثلا به یک در بزرگ میرسیم همه دشمنان رو میکشیم بعد میفهمیم که راه باز کردن  در بریدن زنجیره که اره برقی اش دست یکه دیوانه خونخاره ؟؟ مقایسه کنید با طراحی مراحل دردارک سولز .

من هم بازی ها رو  اکثرا چند بازی تمام میکنم و سالهاست کارم نقد و بررسی بازی هاست منتهی اینکه  اصلا احساسی با بازی ها برخورد نمیکنم و همانطور که میبنید از نوشتار معلومه چقدر وارد جزییات بازی ها نه تنها این سایکوبریک یا اویل ویتین میشم  بلکه تک تک بازیهایی که بازی میکنم با همین سطح دقیق شدن تجربه شون میکنم چون گیمر هستم  و بازی کردن فقط برای من تفریح نیست .

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، rezagtx گفته است :

درود

 خوب اینهم نظر شخصی شماست عزیزم که ده  بار بازی رو تمام کردید و شاید از نظر شما  این بهترین بازی  بوده است در حالی که این طور نیست. نسخه یک بازی  ایرادات زیادی داشت. شخصیت ها اصلا در نیامده بودند و بیشتر ابزاری برای جلو بردن داستان بودندو خوب بازی یک کپی  کامل از RE4 است . حتی خیلی از سکانسها کپی شده  بودندو هوش مصنوعی بد و درکنار بدترین دوربین تاریخ که مودر های پی سی روز یک براش ماد ساختن( درمقاله برری gtx 980 ti همون روز لانچ بازی من فیکس رو قرار داده ام) که بارهای سینمایی برداشته بشند و FOV فیکس بشه  شوتر ضعیفی داشت بازی  بخاطر FOV بد به طوری که از فاصله نزدیک بشدت زوم میشد دوربین و بسیار بد میکرد نمای بازی رو . یکی دیگه مشکل قرار دادن فانوس پشت سباستن بود و حتی وقتی که من اقدام به هک بازی با استفاده از cheatemgine میکنم و fov  رو افزایش میدم  نور فانوس تبدیل میشه  به کابوس بیننده چون تمام تصویر رو می پوشونه.

 اما صدا و خوب این شخصیت ها اصلا جالب نبودند که کسی درباره صداشون صحبت کنه ؟مثلا بیگ باس بوده که بیان بگن چرا کیفرساترلند اومده جاش ؟ این فن بیس خاصی نداره بازی که حالا بیاییم مثلا بگیم چرا صدا عوض شد و یا نشد. بله شخصیت های مهم تاریخ مثل لارا کرافت و هیتمن و ویچر و  اسنیک و بیگ باسو ... بله این شخصتی پردازی آنقدر بد بود دوبلر بازی  متاسفانه یک بازیگر بی مووی است و تجریه صدا پیشگی بازی نداشت. طرف اینقدر بی حال دوبله کرده بود خودش رو جدی نگرفته بود. مقایسه کن با صدا پیشه هایی مثل صدا پیشه کریس ردفیلد در RE5 یا لیان در re 4یا  ایزاک در Dead space .

دلیلی که گیم اسپات اشاره کرده خیلی هم خوب و شما دقت نکردید عزیزم

Nonsensical story and forgettable characters

این بالا میشه  به زبان خودمان ؟ داستان خزعبلات و شخصیت هایی  فراموش شدنی . شخصیت هایی که فراموش شدنی هستند و در تمام ریویو های این بازی همه سایت ها  بهشون اشاره شده(تعجب میکنم شما متوجه این موضوع نشدیدبا توجه به ده بار بازی کردن) دیگه مهم نیست صدا پیششون کی باشه چون اصلا  جذاب نیست که حالا ببینیم صدا چیکرده. ولی من همون روز لانچ  5 دقیقه بعد از بازی در اکثر جاهایی که بحث بازی بود و منفی میگفتن اشاره کردم بخشی از بد بودن این شخصیت ها برمیگرده به  توسعه شخصیتی همین بابا قهرمان داستان  و یک شخصیت خوب برای قوی شدن باید صداپیشه خوب داشته باشه. ویچر 3 اگر Doug Cockle   با اون شکل کار نمیکرد بازی اسیب جدی میدید.

 جایی دیگر درنقد گیم اسپات  خیلی واضحه نویسنده میگه :

It's not a good story. ....Castellanos is a wooden and thoroughly uninteresting protagonist, a gruff cop with a dark past whose in-game journal actually contains the line, "I have to stay strong, but it's so easy to drown my thoughts in whiskey.

 داستان بازی داستان خوبی نیست ... کاستیانو یک شخصیت چوبی و  و خشک و بینهایت فاقد جذابیت به عنوان یک پروتوگانیست.(یا حالا اون قهرمان روایی)چرا چوبیه ؟ از قیافه؟ ظاهر ؟ نه ما از گذشته این زیاد نمیدونیم ؟/ نه این صدا پیشه است که خراب میکنه و چوبی میشه

 یک نقد دیگه میگه The characters are pretty disappointing  شخصیت ها بسیار ناامید کننده هستند They don’t have that much actual character to them  واقعی نمیزنند..

 این اقای دوبلر سباستین که بازیگر ضعیفی هم است از قضا  مثلا  در رودرویی با اولین مخلوقات مرده.زنده و هیولا گونه بازی  واکنش های صوتیش فوق العاده ضعیفه و  همین جا ضربه میزنه به ایمرژن ، حرف هایی میزنه مثل پلیس های  زبل دهه 80  هالیودی الان میکشمت هیولا .!! البته مقصر این نیست نویسندگی خوبی نداشته بازی. برای مثال طرف اولین بار تعقیب میشه توسط اون هیولای اره برقی به بدست (کپی مستقیم از re5 /4)  بعد وارد  دنیایی ناشناخته شده  اوضاع به این پیچیدگی شهر (جهان بازی) از هم داره میشکنه رویا و واقعیت دارن قاطی میشن . برای اولین بار نیروی ماورالطبیعه میبینه بعد پاکت سیگارش رو درمیاره سیگار بکشه ؟؟؟!! فیلم هندی ؟ شخصیت ها  رو برای این دلیل براتون نقدشون کردم که ضعیف بودند .

طراحی مراحل اصلا خوب نیست و مثلا به یک در بزرگ میرسیم همه دشمنان رو میکشیم بعد میفهمیم که راه باز کردن  در بریدن زنجیره که اره برقی اش دست یکه دیوانه خونخاره ؟؟ مقایسه کنید با طراحی مراحل دردارک سولز .

من هم بازی ها رو  اکثرا چند بازی تمام میکنم و سالهاست کارم نقد و بررسی بازی هاست منتهی اینکه  اصلا احساسی با بازی ها برخورد نمیکنم و همانطور که میبنید از نوشتار معلومه چقدر وارد جزییات بازی ها نه تنها این سایکوبریک یا اویل ویتین میشم  بلکه تک تک بازیهایی که بازی میکنم با همین سطح دقیق شدن تجربه شون میکنم چون گیمر هستم  و بازی کردن فقط برای من تفریح نیست .

 

این نقد مربوط  به گنگی داستان هست نه صدا پیشگی ! در ضمن تمام نقد ها قبل عرضه DLCبازی به داستان بازی ایراد گرفته بودند چون با DLCبخش داستانی بازی تکمیل میشد

هیچ حرفی از صدا پیشگی نزده شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 46 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

این نقد مربوط  به گنگی داستان هست نه صدا پیشگی ! در ضمن تمام نقد ها قبل عرضه DLCبازی به داستان بازی ایراد گرفته بودند چون با DLCبخش داستانی بازی تکمیل میشد

هیچ حرفی از صدا پیشگی نزده شده

اتفاقا  دقیقا به این موضو ع اشاره شده دوست من . مگر این قهرمان چقدر حرف زد در  داستان؟ شما با یک قهرمان بازی چطور ارتباط برقرار میکنید ؟  نگاهش میکنید ؟؟ مگر نباید اکت کنه  بازی کنه تا ما باهش  اخت پیدا کنیم ؟ وقتی میگن چوبی است  قهرمان  منظور چیه ؟ پینوکیو ؟-من که با ایشون مشکلی ندارم دارم نقدهای منتقدان رو میگم- ضمنا مستقیما به شخصیت ها و بد بودنش اشاره شد - در کل من اصلا برای این بحث رو ایجاد کردم منتهی شما  میگید حالادرست نیست درصورتی که نقدها چیز  دیگه ایی میگه- بهرحال بحث اصلا این بوده  من گفتم امیدوارم قسمت دو بهتر باشه . یک تمام شد دو سال پیش بوده رفت  کسی دیگه  اصلا شرط میبندم بازیش هم نکنه- چون بازی درخشانی نبود واقعا. انتظار داشتیم بعد از شاهکاری مثل اویل 4 یک بازی  رو تجربه کنیم در حد  ورای اون.این بازی   اصلا من نمیگم نمراتش مشخص بودن بازی  بود که پتانسیل داشت ولی  در نیامد . حالا امیدوارم  دو گفتم در پست یک یکی نویسندگی یکی صدا پیشگی  که عامل اصلی شخصیت پردازی این بازی هاست و دوربین بازی هر سه باید  اورهال بشن.

 من البته خودم رو در سطحی میبنم که صداپیشگی ضعیف یک بازی رو بهش اشاره کنم تجربه ام بهم اجازه میده بعد از بیست و دو سه سال بازی  باید بتونم تشخیص بدم/ . درکل وقتی  گیم اسپات میگه چوبیه و مصنوعی  از روی چی میگه؟ صدای قهرمان و دیالوگ ها فوق العاده بد بود  مخصوصا دیالوگ ها. بازی جا داره و من میدونم اکثر این مشکلات در قسمت دو حل شدن ولی بعدی میدونم به مرزهای Dead space برسه چون خود بازی یک در مقایسه با dead sapce اصلا ترسناک نبود دشمن مثلا چالاک بود باسرعت پرتال میزد یا اون زن موبلند حلقه  دیگه کلیشه ای شدن اینها، مثلا کله صندوقی از کله هرمی  سایلنت هیل اومده بود ولی اون کله هرمی کجاس 15 سال پیش دیدیمش هنوز وحشتناکه. . ترس از ناشناخته رو من تجربه نکردم در بازی . به قول گیم اسپات بخش روایی خیلی ضعیف بود برای همین برات مهم نبود چی میشه .ترس در 2 dead space 1  ,  خیره کننده بود ترس از نادیده ها در فضای دوردست فرقه های مذهبی  و.... اون خیره کننده بود این مامبو جامبو.

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

اتفاقا  دقیقا به این موضو ع اشاره شده دوست من . مگر این قهرمان چقدر حرف زد در  داستان؟ شما با یک قهرمان بازی چطور ارتباط برقرار میکنید ؟  نگاهش میکنید ؟؟ مگر نباید اکت کنه  بازی کنه تا ما باهش  اخت پیدا کنیم ؟ وقتی میگن چوبی است  قهرمان  منظور چیه ؟ پینوکیو ؟-من که با ایشون مشکلی ندارم دارم نقدهای منتقدان رو میگم- ضمنا مستقیما به شخصیت ها و بد بودنش اشاره شد - در کل من اصلا برای این بحث رو ایجاد کردم منتهی شما  میگید حالادرست نیست درصورتی که نقدها چیز  دیگه ایی میگه- بهرحال بحث اصلا این بوده  من گفتم امیدوارم قسمت دو بهتر باشه . یک تمام شد دو سال پیش بوده رفت  کسی دیگه  اصلا شرط میبندم بازیش هم نکنه- چون بازی درخشانی نبود واقعا. انتظار داشتیم بعد از شاهکاری مثل اویل 4 یک بازی  رو تجربه کنیم در حد  ورای اون.این بازی   اصلا من نمیگم نمراتش مشخص بودن بازی  بود که پتانسیل داشت ولی  در نیامد . حالا امیدوارم  دو گفتم در پست یک یکی نویسندگی یکی صدا پیشگی  که عامل اصلی شخصیت پردازی این بازی هاست و دوربین بازی هر سه باید  اورهال بشن.

 من البته خودم رو در سطحی میبنم که صداپیشگی ضعیف یک بازی رو بهش اشاره کنم . درکل وقتی  گیم اسپات میگه چوبیه و مصنوعی  از روی چی میگه؟ صدای قهرمان و دیالوگ ها فوق العاده بد بود  مخصوصا دیالوگ ها. بازی جا داره و من میدونم اکثر این مشکلات در قسمت دو حل شدن ولی بعدی میدونم به مرزهای Dead space برسه چون خود بازی یک در مقایسه با dead sapce اصلا ترسناک نبود دشمن مثلا چالاک بود باسرعت پرتال میزد یا اون زن موبلند حلقه  دیگه کلیشه ای شدن اینها، مثلا کله صندوقی از کله هرمی  سایلنت هیل اومده بود ولی اون کله هرمی کجاس 15 سال پیش دیدیمش هنوز وحشتناکه. . ترس از ناشناخته رو من تجربه نکردم در بازی . به قول گیم اسپات بخش روایی خیلی ضعیف بود برای همین برات مهم نبود چی میشه .ترس در 2 dead space 1  ,  خیره کننده بود ترس از نادیده ها در فضای دوردست فرقه های مذهبی  و.... اون خیره کننده بود این مامبو جامبو.

خب شما پیگیر موضوع نبودید نقدی که به داستان وارده بخاطر گنگی اون بوده و  نویسنده ادامه داستان رو تو DLCادامه بیان کرده

ضمن اینکه صدا پیشگی که اول گفتید باز ارتباطی با نوع دیالوگی که نویسنده انتخاب کرده نداره و صدا پیشگی و  نحوه بیان خوب بوده و حتی صدای voice actorهم جذابه وگرنه صدا پیشگی metal gear solid v هم دیالوگ های بسیار کمی داشت ولی اکثریت دوستش داشتند،حالا اینکه نقدی به خود داستان وارد باشه ارتباطی به دوبلر نداره 

 هیچجا گفته نشده anson mount بد صدا پیشگی کرده !و اون بخشی که میگه شخصیت چوبیه شما خودتون اضافه کردید بخاطر صدا پیشگی بوده و باز برداشت خودتونه نه گیم اسپات ! xD

چون  گیم اسپات به بخش داستانی و تاریخچه کوتاهش اشاره کرده

a gruff cop with a dark past whose in-game journal actually contains the line

-_-

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 21 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

خب شما پیگیر موضوع نبودید نقدی که به داستان وارده بخاطر گنگی اون بوده و  نویسنده ادامه داستان رو تو DLCادامه بیان کرده

ضمن اینکه صدا پیشگی که اول گفتید باز ارتباطی با نوع دیالوگی که نویسنده انتخاب کرده نداره و صدا پیشگی و  نحوه بیان خوب بوده و حتی صدای voice actorهم جذابه وگرنه صدا پیشگی metal gear solid v هم دیالوگ های بسیار کمی داشت ولی اکثریت دوستش داشتند،حالا اینکه نقدی به خود داستان وارد باشه ارتباطی به دوبلر نداره 

 هیچجا گفته نشده anson mount بد صدا پیشگی کرده !و اون بخشی که میگه شخصیت چوبیه شما خودتون اضافه کردید بخاطر صدا پیشگی بوده و باز برداشت خودتونه نه گیم اسپات ! xD

چون  گیم اسپات به بخش داستانی و تاریخچه کوتاهش اشاره کرده

a gruff cop with a dark past whose in-game journal actually contains the line

-_-

من ترجمه فقط Castellanos is a wooden and thoroughly uninteresting protagonist  این رو نوشتم احتیاج نیست به خنده!!!  بقیه اش که معلومه نوشته خودمه- ضمنا من این بازی رو همین الان هم هنوز روی سیستم نصب دارم اینم عکسی که همین الان گرفته شده پس من تجربه کردم و میدونم DLC ها هر سه رو بازی کردم اعدامگر و  ماموریت و  عواقب و .... ببخشید من نمیام ترجمه  بنویسم  که شما رو گول بزنم چون برام اصلا مهم نیست منتهی کارم نقده پس نقد میکنم و من هم نیستم فقط تمام ریویو ها ست  من بخش بولد رو ترجمه کردم برای شما  حالا شما  مثلا کشف کردید که ما از خودمون در آوردیم ؟من اصلا نگفتم داستان . شخصیت ها پینوکیو بودند . ببخشید همه اینها رو نوشتند در نقد هاشون  حالا شما ناراحت میشید چون نقد نمیپذیرید؟ من ادامه نمی دم.موفق باشید

 

تاپیک بالا رو کی نوشته ؟ کی نوشته شده ؟ روز لانچ بازی پیش نمایش بوده بنده نوشتم  ترجمه مستقیم  گیم اسپات هم داخل همین تاپیک است  فقط چند ساعت از عرضه بازی گذشته بود ما  زا اون موقع  دنبال بازی بودیم حالا شما می گید پیگیری نکردید ؟ خیلی عجیبه. بازی رو تجربه کردیم نه یک بار سه بار با هر سه دی ال سی تمام ایتم های جانبی هم آزاد شدند   روی سخت ترین درجه سختی هم بازی کردیم./  بازی کردن من هیچ ربطی نداره به این که بازی شخصیت های خوبی نداشت. Anson Mount  هم بازیگر صدا پیشه نیست و ما صدا پیشه حرفه ای بازی داریم  که کارشون همینه- همین بازی قسمت دوم صدا پیشها چندتاش عوض شده.

 

111.JPG

ویرایش شده توسط rezagtx
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 40 دقیقه قبل، rezagtx گفته است :

من ترجمه فقط Castellanos is a wooden and thoroughly uninteresting protagonist  این رو نوشتم احتیاج نیست به خنده!!!  بقیه اش که معلومه نوشته خودمه- ضمنا من این بازی رو همین الان هم هنوز روی سیستم نصب دارم اینم عکسی که همین الان گرفته شده پس من تجربه کردم و میدونم DLC ها هر سه رو بازی کردم اعدامگر و  ماموریت و  عواقب و .... ببخشید من نمیام ترجمه  بنویسم  که شما رو گول بزنم چون برام اصلا مهم نیست منتهی کارم نقده پس نقد میکنم و من هم نیستم فقط تمام ریویو ها ست  من بخش بولد رو ترجمه کردم برای شما  حالا شما  مثلا کشف کردید که ما از خودمون در آوردیم ؟من اصلا نگفتم داستان . شخصیت ها پینوکیو بودند . ببخشید همه اینها رو نوشتند در نقد هاشون  حالا شما ناراحت میشید چون نقد نمیپذیرید؟ من ادامه نمی دم.موفق باشید

 

تاپیک بالا رو کی نوشته ؟ کی نوشته شده ؟ روز لانچ بازی پیش نمایش بوده بنده نوشتم  ترجمه مستقیم  گیم اسپات هم داخل همین تاپیک است  فقط چند ساعت از عرضه بازی گذشته بود ما  زا اون موقع  دنبال بازی بودیم حالا شما می گید پیگیری نکردید ؟ خیلی عجیبه. بازی رو تجربه کردیم نه یک بار سه بار با هر سه دی ال سی تمام ایتم های جانبی هم آزاد شدند   روی سخت ترین درجه سختی هم بازی کردیم./  بازی کردن من هیچ ربطی نداره به این که بازی شخصیت های خوبی نداشت. Anson Mount  هم بازیگر صدا پیشه نیست و ما صدا پیشه حرفه ای بازی داریم  که کارشون همینه- همین بازی قسمت دوم صدا پیشها چندتاش عوض شده.

 

111.JPG

باز هم تمام این صحبت ها و عکس  ها و  نقد شما هیچ ربطی به صداپیشگی بد anson نداره این همه  آدم دارن نقد میکنند ،گیم اسپات هم هیچ چیزی نگفته بود  خب  پس نباید در ادامه ترجمه گیم اسپات نظر خودتون رو وارد میکردید 

یا حداقل میگفتید نظر منه نه اینکه تو پست بعدی اشاره بکنید چون  خیلی ها  ممکنه ترجمشون خوب نباشه و اصلا متوجه نشند

خیلی از بازیگرها دار صدا پیشگی میکنند و اینکه این شخص بازیگره اصلا توجیح خوبی نیست و ما  هم کاری به این نداریم که بقیه دوبلر ها  کارشون بهتر هست یا نیست؛صرفا شما نتونستید ارتباطی برقرار کنید، به هیچ وجه دلیل بر بد بودن صداپیشگی نیست ،ما  هم راجع به ansonو شخصیت سباستین داریم حرف میزنیم نه بقیه شخصیت ها،حالا اونا صداپیششون عوض شده باشه لطمه ای به مسئله وارد نمیکنه

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

باز هم تمام این صحبت ها و عکس  ها و  نقد شما هیچ ربطی به صداپیشگی بد anson نداره این همه  آدم دارن نقد میکنند ،گیم اسپات هم هیچ چیزی نگفته بود  خب  پس نباید در ادامه ترجمه گیم اسپات نظر خودتون رو وارد میکردید 

یا حداقل میگفتید نظر منه نه اینکه تو پست بعدی اشاره بکنید چون  خیلی ها  ممکنه ترجمشون خوب نباشه و اصلا متوجه نشند

خیلی از بازیگرها دار صدا پیشگی میکنند و اینکه این شخص بازیگره اصلا توجیح خوبی نیست و ما  هم کاری به این نداریم که بقیه دوبلر ها  کارشون بهتر هست یا نیست؛صرفا شما نتونستید ارتباطی برقرار کنید، به هیچ وجه دلیل بر بد بودن صداپیشگی نیست ،ما  هم راجع به ansonو شخصیت سباستین داریم حرف میزنیم نه بقیه شخصیت ها،حالا اونا صداپیششون عوض شده باشه لطمه ای به مسئله وارد نمیکنه

 

چرا دیگه گفته بود چوبه و مصنوعی و غیر جذاب. دوستان اینجا من رو میشناسند میدونند چیزی که می نویسم صحیحه. کاملا مشخص بود بولد کردم برای شما . ضمنا  اون بخش بعدی روهم دقیقا در پست قبلی نوشته بودم  پس شما میدونستید که اونا نوشته های منه-  چرا دیالوگ ها و صدا   و ... ضعیف بودند در تمام نقد ها اشاره شده به شخصیت پردازی بد . شخصیت پردازی بد مستقیما از دیالو گها و اکت بازیگر می آیدبیرون.

بهرحال موفق باشید .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بازی خوبی بود درسته شاهکار نبود ولی بازی خوبی بود

من هم بازی و هم دی ال سی هاشو تاجائی که تونستم با دقت جلورفتم

شخصیت پردازی سباستین درخور نبود ولی شخصیت پردازی روویک در حد خوب قرار داشت  شخصیت قهرمان داستان جای کار زیاد داشت و میتونست خیلی خوب باشه

شخصیت پردازی کیدمن بهتر بود و تاحدودی با جلوتر رفتن بهتر میشد (البته نه در حد عالی ولی بهتر از سباستین)

زاویه دوربین هم جالب نبود راه رفتن یا کاور گیری خوب نبود نمیدونم چرا مدله دویدنش اینقد افتضاح بود که من اصلا توبازی نمیدویدم همش راه میرفتم بدجورتو ذوق می زد

داستان بازی خوب بود ولی خب جای کار زیاد داشت و میتونست خیلی بهتر باشه

بعضی از مراحل بازی فوق العاده بودن  و بعضیاشونم خیلی ساده ....... موجودات داخل بازی عالی بودند (البته غیر از غول اخر)

یه چیزه بازی خوب بود که موجودات داخل بازی به صورت غیرقابل پیش بینی بهت حمله ور میشدند مثلا بارها زوم میکردم (نشونه گیریشم خوب نبود ) یه دفعه طرف به سمتت حمله ور میشد یا یه دفعه حرکتش اروم میشد و نمیشد پیش بینی کرد یه دفعه ای طرف میپرید رو ادم

بعضی از باس فایت ها عالی کارشده بود مثله همون دختره و بعضیاشونم اصلا انگار یه چیزی همینجوری گذاشتن که بازی یه باس فایتی بیشتر داشته باشه مثله خود روویک در مرحله اخر

 

من بازیشو دوست داشتم ولی خب جای کار خیلی داشت و میتونست خیلی بهتر از این باشه

به نظر من بازی خوب معمولی بود

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...