رفتن به مطلب

زامبی ها واقعی هستند !


Recommended Posts

پس از ممنوعیت ماده مخدر “نمک حمام” در سال ۲۰۱۲ در آمریکا، بنظر می رسد این روزها مخدر دیگری در خیابان های برخی ایالات های این کشور رایج شده که به گفته مقامات به مراتب خطرناک تر  و ترسناک تر از محرک هایی همچون “کوکائین و نمک حمام” است.

کلیپ مواد مخدری که شما رو تبدیل به زامبی  میکنه : https://www.aparat.com/v/7QfMv

ماده مخدر “Flakka” یا سنگ ریزه (Gravel)

شایعات و نقل قول های عجیب و بعضا ترسناکی درباره فلاکا وجود دارد. از جنون آنی گرفته تا قدرت ماورالطبیعی و حتی انسان خواری.
به فلاکا از آن جهت “سنگ ریزه” می گویند که تکه های کوچک کریستال آن (که در دو رنگ سفید و صورتی یافت می شوند) بسیار شبیه سنگ های کف آکواریوم ماهی است. از سوی دیگر نتایج تحقیقات نشان می دهد نشئه گی این ماده مخدر بسیار شبیه به کوکائین است اما واکنش های بدن در زمان نشئه گی بسیار فراتر و خطرناک تر از چیزی است که در کوکائین و یا حتی مواد مخدر صنعتی همچون دراکولا و نمک حمام می شناسیم.

flakka

به گزارش موسسه ملی سوء استفاده از مواد مخدر در آمریکا، فلاکا با نام صنعتی  (Alpha-PDP) مخدری صنعتی به شدت روانگردان و بسیار “بدبو” است که عموما در چین تولید شده و با قیمتی بسیار نازل به فروش می رسد. از دیگر عوارض این ماده مخدر که به تازگی در ایالات متحده و بریتانیا ممنوع شده است، می توان به: توهم شدید و افزایش سطح هوشیاری و انرژی اشاره کرد.

روزنامه ایندیپندنت با اشاره به حادثه ای در سال ۲۰۱۴ در فلوریدا آمریکا نوشت: در آن سال مردی که گمان می رفت نمک حمام مصرف کرده است، پس از حمله به مرد دیگری، با دندان صورت او را تکه تکه کرد. این در واقع نخستین مورد گزارش شده از انسان خواری بواسطه استعمال ماده مخدر روانگردان مورد اشاره محسوب می شد.

austin-zombie-flakka-drug-eats-face-55256025-3f3e-4fe4-90e1-951dd2de0806

اما هفته گذشته پلیس فلوریدا پسری نوزده ساله را در کنار دو مرد دیگر دستگیر کرد که در صورت یکی از آنها آثار گاز گرفتگی و تکه تکه شدن با دندان مشهود بود؛ دومین مورد از انسان خواری در ایالت فلوریدا که اینبار شائبه ها در خصوص نمک حمام و فلاکا را بیش از پیش تقویت می کرد.

پلیس فلوریدا اگرچه هنوز گزارش خود درباره این حادثه را ارائه نداده است اما در اظهارات ابتدایی خاطر نشان کرد: “جنون آنی” می تواند موجب تحریک شدید، پارانویا و توهم شود و درنهایت به “خشونت های شدید” بیانجامد.

شبکه خبری CNN نیز با انتشار گزارشی ذیل عنوان “فلاکا چیست و چرا از کوکائین خطرناک تر است؟” نوشت: کنترل دُز دقیق فلاکا بسیار دشوار است. ذره ای اشتباه در میزان مصرف این ماده مخدر صنعتی می تواند نتیجه را از نشئه گی به مرگ تغییر دهد. این دارو که هم از طریق استعمال، هم تزریق، هم اِسنیف و هم خوردن مصرف می شود؛ اگر تنها کمی بیش از اندازه مجاز استفاده شود یقینا به جنون آنی و رفتار خشونت آمیز خواهد انجامید.

جیم هال -اپیدمولوژیست مخدرهای صنعتی در دانشگاه نووا جنوبی در گفتگو با سی ان ان با بیان اینکه مصرف فلاکا دمای بدن را تا ۱۰۵ درجه بالا می برد، تصریح کرد: مهمترین ویژگی فلاکا این است که پس از استعمال؛ حس قدرت، شجاعت و خشمی عجیب در مصرف کننده ایجاد می کند.

پایگاه اینترنتی رولینگ استون هم در اشاره به اثرات مخرب مصرف فلاکا نوشت: فردی تحت بازداشت در اداره پلیس درحالی که در نشئگی مصرف فلاکا به سر می برد، درب های ضد طوفان این اداره را شکست و یا دختری در ملبورن پس از مصرف فلاکا دوان دوان به خیابان آمده و دیوانه وار فریاد می زد من شیطان هستم.

این در حالی است که به گزارش سی ان ان، ایالت فلوریدا بیشترین میزان مصرف کنندگان فلاکا را به خود اختصاص داده که بطوریکه روزانه ۳ تا ۴ نفر بدلیل مصرف این ماده مخدر در بیمارستان های این ایالت بستری می شوند.

ایندیپندنت نوشت: نام فلاکا از اصطلاحی اسپانیایی به نام “La Flaca” به معنی زن خوش سیرت گرفته شده است و مواد شیمیایی تشکیل دهنده آن شباهت بسیاری به “نمک حمام” دارد. اما قیمت پایین آن (۳ تا ۵ دلار برای هر اُنس) آنرا به جایگزینی ارزان برای کوکائین تبدیل کرده است. البته بسیاری دیگر از فلاکا به عنوان نسل دوم نمک حمام یاد می کنند.

flakka-drug-capsule-form-synthetic-8f561216-c36f-4a1b-96b5-d03a62065208

به گفته مقامات پلیس فلوریدا این دارو که نشئگی کوکائین و متاآمفتامین را شبیه سازی می کند در بین جوانان دانشگاهی و افراد بی خانمان به شدت در حال رواج است.

 

https://www.aparat.com/v/7QfMv

ویرایش شده توسط Coffee Addicted
لینک به دیدگاه
Share on other sites

فکرکنم یذره دیگه توی این موضوع پیشرفت کنیم میتونیم خود The Walking Dead به صورت 8K تجربه کنیم :D

با این تفافت که کاملا انلاین و بدون نیاز به cd key  هست تازشم رایگانه:4_joy:

راستی تا یادم نرفته بگم نیاز به کرک هم نداره :4_joy:

ویرایش شده توسط Amirhossein Azimi
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...