رفتن به مطلب

Patriot موس پدهای سری Viper مجهز به LED را معرفی کرد!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

XASD.thumb.jpg.f337471e005a98f1d4dc5bb47021cca7.jpg

 

کمپانی Patriot یکی از نام های تجاری جهانی شناخته شده در تولید حافظه ،SSD ،لوازم جانبی گیمینگ و حافظه های فلش ،امروز از سری جدید موس پد های گیمینگ جدید خود مجهز به نور پردازی LED به نام Viper LED Gaming رو نمایی کرد.این موس پد به یک سیستم نور پردازی LED فوق العاده با یک سطح پلیمری پیشرفته مجهز شده است .این موس پد دارای یک طراحی عالی جهت استفاده موس های گیمینگ حرفه ای است تا بالاترین کیفیت در اجرای بازیها جدید را برای گیمر ها فراهم سازد.

Patriot متعهد به ایجاد یک بسترمخصوص برای گیمرهاست و این کار را با عرضه موس پد های Viper LED گیمینگ به دنبال عرضه موس گیمینگ V570 Blackout edition انجام داده است.اکثر گیمر ها به این باور دارندکه لوازم جانبی مجهز به نور پردازی LED ،باعث ترغیب بیشتر آنها به انجام بازیها میشوند.موس پد Viper LED مجهز به 6 تنظیم مختلف برای رنگ بندی LED است که نور پردازی فوق العاده ای در اطراف و کل قسمت زیرین آن را فراهم میسازد.کاربران هم قادر خواهند بود ،این نور پردازیLED را از طریق یک سوئیچ در کابل تغذیه USB متصل به موس پد،سفارشی سازی کنند.

 

BNGH.thumb.jpg.79aa636b2ece15f3551adfb3c90e8242.jpg

 

موس پدPatriot Viper LED از جنس پلیمرسخت و بسیار باکیفیت ساخته شده است و از یک سطح صیقلی و بدون شیار ،جهت افزایش کارایی و دوام با کنترل دقیق موس بر روی آن بهره میبرد.سطح صاف پلیمری ،باعث میشود که حرکت موس بر روی آن با مقاومت بسیار مناسب انجام شود و بدین ترتیب حرکات دقیق و بدون افت سرعت برای آن میسر خواهد شد.جهت تکمیل نور پردازی LED چند منظوره،قسمت پشتی این موس پد از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته شده است  و باعث میشود در هنگام کار از لغزش شدید آن جلوگیری به عمل آید.از لحاظ ابعاد موس پد Viper LED ، از نمایشگر های واید اسکرین بزرگتر است و به گیمرها اجازه میدهد در هنگام  تنظیمات در ایستگاه های نبرد،از انعطاف پذیری بالای برخوردار باشند.

 

TRERT.thumb.jpg.4162f8f95fa1e1ba8e0fdeb8f35c3774.jpg

 

کمپانی Patriot قیمت این موس پد را 59 دلار اعلام کرده است و با یک ضمانت نامه محدود دوساله روانه بازار خواهد کرد.جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک محصول مراجعه کنید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...