رفتن به مطلب

شایعه:آیا ممکن است کارت 1070Ti بدون اورکلاک کارخانه ای به بازار عرضه شود!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

a056b20e6b8a1dd96f5f92a2bf26d9ec.png

 

کمپانی انویدیا قرار است در تاریخ 26 اکتبر کارت گرافیک 1070Ti را به بازار عرضه کند، اما شایعاتی در فضای وب منتشر شده است و حاکی از آن دارد که این شرکت قصد دارد این کارت را با فرکانس های ثابت روانه بازار کند و قابلیت اورکلاکینگ در این کارت وجود نخواهد داشت.تمامی این کارت ها قرار است با فرکانس ثابت پایه 1607 و بوست 1683 مگاهرتزی تولید شوند.طبق این شایعات کارتی مبنی بر کارت مرجع وجود نخواهد داشت و شرکای AIB  کمپانی انویدیا عهده دار نمونه های سفارشی برای این کارت هستندو به این معنا خواهد بودکه حتی این شرکت ها هم مجبور به استفاده از همین فرکانس ها در این کارت خواهند بود و امکان تغییرات برروی آن وجود نخواهد داشت.اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، ممکن است این کار حکم جلوگیری از رسیدن عملکرد این کارت به کارت 1080را داشته باشد.

به نقل از وبسایت Expreview :

" این یک خبر ویژه است .انودیا تنها یک نمونه کامل با فرکانس های ثابت از کارت 1070Ti را به فروشگاه ها روانه میکند.یعنی شما با در نظر گرفتن هر نمونه از کارت 1070Ti ،کارتی با فرکانس های ثابت 1607 و 1683 مگاهرتزی را خرید خواهید کرد. اگر قصد گرفتن عملکرد بهتر از این کارت را دارید به صورت دستی میتوانید آن را اورکلاک کنید،که البته ممکن است این کار برای علاقه مندان به سخت افزار خوشایند نباشد.با کمال تعجب خود انویدیا تولید کنندگان کرات گرافیک را هم از دسترس قراردادن نرم افزارهای اورکلاکینگ، به جهت حفظ عملکرداین کارت منع ساخته است!! "

طبق گفته های منابع موجود در فضای وب ، این کارت مجهز به 20 خوشه شیدراست و فقط تعداد یکی از آنها غیر فعال شده و تعداد کلی آنها را به عدد 2432 عدد میرساند.این کارت، فقط مقدار 128 واحد شیدر از کارت 1080 کمتر خواهد داشت.سرعت کلاک هم از نسخه اول کارت 1070 بالاتر و به 1607 مگاهرتز و بوست 1683 مگاهرتز رسیده است .کلاک حافظه  های GDDR5 هم به فرکانس موثر 8.00 GHz رسیده است که مصرف 180 واتی  و به مانند کارت 1080را در حالت TDP  برای این کارت به ارمغان می آورد.و سبب شده است که قدرت محاسباتی کارت به میزان 8 ترافلاپس باشد.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...