رفتن به مطلب

کالرفول با مادربردiGame Z370 Vulcan X قدرت خودرا به رخ رقیبان کشید!!


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

115481cf1de704f48b48dac69c241728.jpg

 

کالرفول یکی از تولید کنندگان محدود در حوزه تولید کارت گرافیک ها و مادربردهای حرفه ای،امروز از پرچمداران مادربردهای Z370خودرو نمایی کرد.این مادربرد علاوه بر عملکردبالا در حوزه گیمینگ،نسل جدید از مادربردهای مجهز به چیپست Z370 را معرفی میکند.این پرچمدار جدیدبا نام iGame Z370 Vulcan X معرفی شده است.این سازنده در ساخت این مادربرد از ترکیب رنگ بندی سیاه و خاکستری و حتی بافت های فلزی کمک گرفته تا به زیبایی های این محصول خود بیافزاید.این تلاش ها تا جایی ادامه داشته که این کمپانی ویژگی های جدید بهبود یافته نورپردازی ، را به سیستم RGB این برد اضافه کرده است و افکت های نورپردازی آن با سیستم صوتی پیشرفته GamerVoice 2.0 هماهنگی کامل دارد.

 

61504a8f043df0940ced47c479bf6cc8.jpg

 

مادربرد iGame Z370 Vulcan X  از سه اسلات PCI-Express 3.0 x16  با پشتیبانی از قابلیت Crossfire استفاده میکند.همچنین دو درگاه ورودی M.2 با سرعت 32 گیگ برثانیه،همراه با خنک کننده فلزی جهت داشتن عملکرد مطلوب و پشتیبانی از حافظه های   Intel Optane  از قابلیتهای ذخیره سازی این برد به شمار میرود. این مادربرد از مدار تغذیه 14 فازهمراه با قابلیت اختصاصی IPP (iGame Pure Power) در طراحی خود استفاده میکند.این ویژگی باعث بهبود اتلاف دمایی و بهره وری در مصرف انرژی میشود.استفاده از خازن های Sanyo tantalum باعث ثبات و پایداری بیشترو حتی طول عمربالاتر برای استفاده های طولانی مدت در فشاری کاری بالا میشود.

 

760b1121d1c9c452036fe621c2d1a403.jpg

 

استفاده از تراشه صوتی اختصاصی همراه با ویژگی صوتی GamerVoice 2.0 ،یک صدای بسیار با کیفیت در هنگام بازیها را به شما ارائه میدهد.استفاده از خازن های با کیفیت کلاس حرفه ای وبا استفاده از یک آمپلی فایر قدرتمندبه همراه نرم افزاراختصاصی آن با قابلیت تنظیمات دستی، تجربه ای عالی را رقم خواهد زد.جهت تکمیل این ویژگی ها ، خازن های صوتی NICHICON به همراه پوشش حفاظتی Faraday ،باقابلیت تنظیم نورپردازی LED ،همگی بر روی این بردقرار گرفته اند.تراشه صوتی قدرتمند همراه با ویژگی GamerVoice 2.0 ،باعث شده مادربردiGame Z370 Vulcan X از هدست فون هایی تا مقدار600ohm و نسبت سیگنال به نویز 120 dB پشتیبانی کندو باعث ایجاد یک صدای فوق العاده شفاف و با کیفیت بالا شود.

iGame Z370 Vulcan X  از یک نمایشگر وضعیت مادربرد بهره میبرداین نمایشگر علاوه بر نشان دادن کد خطاهای سیستم دمای مادربرد را هم به هنگام فعالیت نشان میدهد.تاریخ و قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

ویرایش شده توسط hd5870
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...