رفتن به مطلب

دست پرورده جدید گیگابایت هم به صورت رسمی رونمایی شد:GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

ce2f96d64d47ea280cc3ebe91028405f.jpg

 

پس از شایعات فراوان و پس از رونمایی رسمی انویدیا از کارت GTX 1070TI ، کمپانی گیگابایت هم به صورت رسمی از محصول جدید خود به نام GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G رونمایی کرد.این کارت مجهز به خنک کننده قدرتمند WINDFORCE 3X است و به نور پردازی RGB آراسته شده است. استفاده از 8 گیگابایت حافظه GDDR5 به همراه عرض باس 256 بیتی ،قابلیت اطمینان بالایی را برای این کارت در انجام بازیهای سنگین روز و حتی چالش برانگیز ترین بازیهای گرافیکی تحت فناوری VR فراهم میکند.

کارت گرافیک GTX 1070 Ti کمپانی گیگابایت از خنک کننده اختصاصی WINDFORCE 3X به همراه سه فن استفاده میکند.این خنک کننده از دو لوله انتقال حرارت مسی ضخیم بهره میبرد و در تماس مستقیم با هسته گرافیکی قرار دارد.علاوه بر استفاده از یک پایه فلزی بزرگ،یک پددفع حرارتی نیز گرمای تولید شده را به شبکه های رادیاتور منتقل میکند.همچنین طراحی منحصر به فرد تیغه های فن در ترکیب با این سیستم خنک سازی ،جهت دستیابی به مطلوب ترین عملکرد،با ظرفیت دفع حرارت بالاتر به صورت کاملا موثر به همراه پایین ترین میزان دما، انجام وظیفه میکند .این فن ها با داشتن قابلیت نیمه فعال (semi-passive ) در هنگام اجرای بازیهای سبک و یا مواقع بلا استفاده ماندن سیستم ،خاموش میشوند و باعث می شود نویز ایجاد شده به صفر برسد و یک سکوت مطلق را برای گیمرها به همراه داشته باشد.

این کارت از یک بک پلیت در قسمت پشتی کارت برخوردار است .لوگوی شرکت گیگابایت مجهز به نور پردازی RGB است که با استفاده از نرم افزار اختصاصی AORUS Graphics Engine قابلیت شخصی سازی را به همراه دارد.همچنین گیگابایت این محصول خود را به یک مدار فازی قدرتمند 6+2 فازی تجهیز کرده است تا علاوه بر ثبات بیشتر با بهره وری بالاتر انرژی، آنها را تقویت کند.استفاده از خازن ها و چوک های با کیفیت بسیار بالا ،قابلیت اطمینان بسیار بالایی را برای این کارت در سیستم هایی که با مدت زمان طولانی کاردکرد همراه هستند، به ارمغان می آورد.کاربران با استفاده از نرم افزار AORUS Graphics Engine میتوانند بر مواردی مانند ،کلاک هسته ،ولتاژ،سرعت فن ها و میزان مصرف انرژی نظارت دقیق داشته باشند.همچنین کاربر میتواند تنها با یک کلیک با استفاده از ابزاراورکلاک پرفورمنس بالاتری را از کارت استخراج کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه رسمی این محصول مراجعه کنید.

 

منبع : Techpowerup

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، hd5870 گفته است :

با استفاده از ابزاراورکلاک پرفورمنس بالاتری را از کارت استخراج کند

مگه ضریبش لاک نبود؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، ali_8114 گفته است :

مگه ضریبش لاک نبود؟

نه بسته نیست فقط شرکای انودیا حق ندارن نسخه اورکلاک کارخونه ای بدن بیرون کاربرا خودشون اجازه دارن مشکلی نداره :D

اینم از سیاست های انودیاست دیگه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...